TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET programi za Windowse
Nije moguće otvoriti web stranice kojima se pristupa preko sigurnih protokola kada je instaliran ESET-ov program (SSL)

 

Problem

  • Web stranice kojima se pristupa preko sigurnih protokola (https) ne učitavaju se dok je ESET-ov program instaliran
  • Kada web stranici pristupate preko sigurnih protokola, stranica se ne učitava u cijelosti, ostaje bijela i/ili prazna

 

Ovaj članak odnosi se na:

  • ESET NOD32 Antivirus (verzije 9 i novije)
  • ESET NOD32 Internet Security (verzije 10 i novije)
  • ESET Smart Security Premium (verzije 10 i novije)
  • ESET Smart Security (verzije 9 i 10)

 

Rješenje


Rješenje I.  Postavite način rada za filtriranje SSL/TLS protokola na interaktivni način

 

  1. Otvorite glavni prozor ESET programa.
     
  2. Pritisnite funkcijsku tipku F5 kako bi otvorili Napredno podešavanje.
     
  3. Kliknite na Web i e-pošta pa raširite SSL/TLS.
     
  4. Iz padajućeg menija Način rada za filtriranje SSL/TLS protokola odaberite Interaktivni način,
    potom kliknite na U redu.

    Slika 1-1
     

  5. Ponovo otvorite web preglednik i pokušajte u njemu otvoriti željenu web stranicu.
    Za svaki ESET prozor koji se pojavi odaberite opciju Always perform this action
    potom kliknite na Ignore.
     
  6. Nastavite ovaj postupak sve dok ne budete u mogućnosti u potpunosti pristupiti svim takvim web stranicama.
    Kada završite, vratite Način rada za filtriranje SSL/TLS protokolaAutomatski način rada.


    Za dodatne informacije o opcijama skeniranja SSL/TLS, pročitajte ovaj članak iz sustava ESET Online pomoći.
     

Ako i dalje ne budete mogli učitati željenu web stranicu, nastavite na Rješenje II ovdje ispod.


Povratak na vrh

 

 

Rješenje II.  Kreirajte i uvezite vjerodajnice (certifikate) web stranica

 

A. Izvezite vjerodajnice (certifikate) web stranice.

Kada prikupljate vjerodajnice osigurajte da ste ih prikupili od točno određenih web stranica kojima pokušavate pristupiti a to ne možete.
Pratite niže navedene upute o korištenju čarobnjaka za izvoz vjerodajnica (Certificate Export Wizard) kako bi kreirali i uvezli to vjerodajnicu željene web stranice u ESET-ov program:
 

  1. Pokušajte otvoriti web stranicu na kojoj ste uočili problem.
    Kliknite na ikonu lokota pokraj URL adrese,
    iz padajućeg menija pronađite i kliknite na karticu Connection
    potom kliknite na Certificate information.

    Slika 2-1
    Kliknite na sliku za povećani prikaz

     

  2. U prozoru Certificate kliknite na Details,
    pa potom kliknite na Copy to File...

    Slika 2-2
    Kliknite na sliku za povećani prikaz

     

  3. U prozoru Certificate Export Wizard dva puta kliknite na Next.
    U sekciji File to Export, kliknite na Browse.

    Slika 2-3
    Kliknite na sliku za povećani prikaz

     

  4. Upišite naziv certifikata (na primjer "websitename_certificate")
    potom kliknite na Save.

    Slika 2-4
    Kliknite na sliku za povećani prikaz

     

  5. Kliknite na Finish.
    Potom kliknite na OK da završite izvoz vjerodajnice (certifikata).

    Slika 2-5
    Kliknite na sliku za povećani prikaz

     

 

B. Uvezite vjerodajnice u ESET
 

  1. Otvorite ESET Smart Security ili ESET NOD32 Antivirus.
     
  2. Pritisnite funkcijsku tipku F5 kako bi otvorili Napredno podešavanje.
     
  3. Kliknite na Web i e-pošta pa raširite SSL/TLS..
     
  4. Kliknite na Uredi pokraj Popis poznatih certifikata.

    Slika 3-1

     

  5. U prozoru Popis poznatih certifikata kliknite na Dodaj.
    U prozoru Dodaj certifikat kliknite na Datoteka.

    Slika 3-2

     

  6. Navigirajte do lokacije na koju ste spremili datoteku prema uputama u dijelu I, korak 4, ovdje gore.
    Kliknite na datoteku da ju odaberete i potom kliknite na Open.

    Slika 3-3

     

  7. U prozoru Učitaj certifikat iz datoteke, kliknite na U redu.

    Slika 3-4

     

  8. U sekciji Akcija skeniranja, odabirete Zanemari,
    Kliknite na U redu da zatvorite prozor Dodaj certifikat,
    pa potom kliknite na U redu u prozoru Napredno podešavanje da spremite promjene.

    Slika 3-5

     

  9. Ponovo otvorite web preglednik i potvrdite da možete pristupiti toj web stranici.

 

 

Povratak na vrh

 

 

Rješenje III.  Onemogućite filtriranje SSL/TLS protokola (nije preporučeno)
 

Ovo rješenje nije preporučeno.
Koristite ga samo kako bi izvršili provjeru odnosno isključili mogućnost da filtriranje SSL protokola onemogućava pristup željenim web stranicama i čim to provjerite molimo da svakako ponovo aktivirajte skeniranje SSL protokola.

 

Kliknite na ikonu lijevo ako želite pogledati kratki video s opisom postupka deaktiviranja SSL protokola

 

  1. Otvorite glavni prozor ESET programa.
     
  2. Pritisnite funkcijsku tipku F5 kako bi otvorili Napredno podešavanje.
     
  3. Kliknite na Web i e-pošta pa raširite SSL/TLS.
    Tamo  deaktivirajte filtriranje SSL/TLS protokola.
    Kliknite na U redu kako bi spremili ove postavke
     

    Slika 4-1

     

  4. Sada možete ponovo pokušati pristupiti toj web stranici.

    Ako i dalje ne možete pristupiti toj web stranici, uzrok potražite u nekoj drugoj aplikaciji koja blokira pristup željenoj web stranici.

 

Povratak na vrh

 

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 13.02.2019)
SOLN6004