TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET programi za Windowse
Kako aktivirati i konfigurirati Anti-Theft u ESET-ovim programima za Windowse?

 

Pitanja

 

Detalji

Što je Anti-Theft?
U našim svakodnevnim putovanjima od kuće do posla i na druga javna mjesta, stalno smo izloženi opasnosti od gubitka ili krađe naših osobnih uređaja. Ako je uređaj izgubljen ili ukraden, ESET Anti-Theft omogućuje praćenje korištenja uređaja i pronalaženje nestalog uređaja korištenjem GPS lokalizacije, pomažući Vam da vratite uređaj i zaštitite osobne podatke.

Kako radi Anti-Theft?
Jednom instaliran na računalu, ESET-ov program s Anti-Theft značajkama integrira se s ESET Anti-Theft web sučeljem. Iz ESET Anti-Theft računa možete upravljati stanjem računala/uređaja te pokrenuti praćenje ako uređaj ikada bude izgubljen ili ukraden. Kada je uređaj proglašen izgubljen ili ukraden, ESET-ov program automatski će početi prenositi informacije s tog uređaja na vaš korisnički račun. Svaki puta kada taj uređaj pristupi Internetu, ESET-ov program šalje obnovljene ekranske slike, slike s web kamere i GPS koordinate na Anti-Theft web sučelje..

 

Ovaj članak odnosi se na:

  • ESET Smart Security Premium (verzije 10 i novije)
  • ESET NOD32 Internet Security verzija (verzije 10 i novije)
  • ESET Smart Security (verzije 9 i 10)

 

Odgovori

 

  Korisnik ste Android mobilnog uređaja? Kliknite ovdje za instrukcije.

 

 

 

Kliknite na ikonu lijevo ako želite pogledati kratki video s uputama (na engleskom)

 

 

 

 

 I  Aktivirajte ESET Anti-Theft korisnički račun i povežite svoje uređaje

 

  1. Otvorite glavni prozor ESET- ovog programa
     
  2. Kliknite na AlatiAnti-Theft
    Otvoriti će se web portal (web stranica) my.eset.com.

    Slika 1-1

     

  3. Na portalu my.eset.com, kliknite na Stvori novi račun.

    Ispunite registracijski formular (sva polja su obavezna).
    Ako ste registraciju izvršili tijekom instalacije, trebali biste dobiti poruku e-pošte s linkom.
    Kada kliknete na taj link aktivirati ćete my.eset.com korisnički račun.
    Za taj korak možete koristiti istu adresu e-pšote i kombinacije lozinki kako bi se logirali.

    Čuvajte svoje podatke o ESET Anti-Theft računu i ne dijelite ih drugima
     

    Korisničko ime i lozinka my.eset.com korisničkog računa


    Vjerodajnice za my.eset.com korisnički račun različite su od korisničkog imena, lozinke i licenčnog ključa koje ESET izdaje nakon kupovine programa.

    Nemojte koristiti ESET korisničko ime i lozinku za prijavu na my.eset.com korisnički račun.

    Slika 1-2

     

    • Adresa e-pošte: Nije obavezno da ovaj korisnički račun registrirate istom adresom e-pošte koja je korištena za registraciju licence ESET proizvoda. Dva računa mogu biti registrirana na jednu adresu e-pošte.
    • Lozinka: Mora sadržavati minimalno 8 znakova, te sadržavati i slova i brojke. Funkcija povrata izgubljene lozinke je na raspolaganju za račun. Isto tako moguće je kreirati novi my.eset.com korisnički račun tijekom instalacijskog procesa.
       
  4. Kliknite na PodešavanjeSigurnosni alati

    Slika 1-3

     

  5. Kliknite na klizač pokraj Anti-Theft i pomaknite ga u desno kako bi aktivirali ovu značajku ESET-ovog programa.

    Slika 1-4

     

  6. Upišite adresu e-pošte i lozinku koje ćete koristiti za Anti-Theft korisnički račun.
    Potom kliknite na Prijava

    Slika 1-5

     

  7. U polju Naziv uređaja upišite naziv koji ćete koristiti za svoj uređaj,
    potom kliknite na Dalje.

    Slika 1-6

     

  8. Kliknite na Završi.
    Ovaj uređaj je sada pridružen my.eset.com korisničkom računu i ESET Anti-Theft je aktiviran.

    Slika 1-7


     

  9. Isto tako taj uređaj sada će biti prikazan na ESET Anti-Theft portalu i od tamo moći ćete njime upravljati.

    Slika 1-8


     

  10. U glavnom prozoru ESET-ovog programa u slučaju potrebe potrebe biti će prikazana poruka "Upozorenje o Anti-Theft optimizaciji"
    Kada kliknete na Izvješće o optimizaciji otvoriti će se my.eset.com Anti-Theft portal.

    Slika 1-9
     


    Na portalu my.eset.com će se u prozoru "Optimizacija" pojaviti poruka upozorenja "Potreban je "Fantomski Windows račun" " ("Phantom Windows Account Needed")
    Tamo kliknite na "Stvori fantomski račun" ("Create phantom Account").

    Fantomski račun pomaže da se uređaj vrati ako je ikada izgubljen ili ukraden. Više inforamcija o kreiranju fantomskog računa možete pronaći ovdje.

    Slika 1-10
     

Svi uređaji pridruženi my.eset.com korisničkom računu dostupni su iz karice "Početak" (eng: "Home") my.eset.com web sučelja.
Kliknite na ikonu (sliku) uređaja koji želite provjeriti kako bi vidjeli njegov status, aktivnost, dijagnostiku, poruke i ostale postavke.

Za više informacija o ovoj temi posjetite online sustav pomoći za portal my.eset.com.

 

 

Povratak na vrh

 

 

II  Označite svoj uređaj kao izgubljen u my.eset.com

 

  1. Ako sumnjate da je uređaj izgubljen ili ukraden, logirajte se na ESET Anti-Theft korisnički račun na portalu my.eset.com i odaberite uređaj ili računalo koji nedostaje.
    Kliknite na Moj uređaj je izgubljen.

    Slika 2-1

     

  2. Pojaviti će se potvrdna poruka o promjeni statusa uređaja.
    Provjerite informacije u toj poruci i kliknite na Označi kao izgubljeno

    Slika 2-2
     

    Dodatno, biti će aktivirane slijedeće ESET Anti-Theft značajke:
    • Obavijesti će biti slane na vaš račun e-pošte s upozorenjem da je status uređaja promijenjen na nestali (missing).
       
    • Kada se računalo ili uređaj poveže na Internet, ESET-ov program s Anti-Theft značajkama će u pravilnim razmacima bilježiti dostupne informacije o tom uređaju.
      Te podatke možete vidjeti u kartici Aktivnost tog uređaja u my.eset.com korisničkom računu.
       
    • Nestali uređaj će se automatski restartati u roku od tri minute od kada se poveže na Internet.
      Za nestali uređaj biti će kreiran fantomski korisnički račun (Phantom Account) i biti će postavljena automatska prijava na taj lažni korisnički račun.
      Svrha fantomskog korisničkog računa je zaštita pravih korisničkih računa. U ESET Anti-Theft postavama, od vas se zahtijeva da lozinkom zaštitite sve korisničke račune. Fantomski korisnički račun s druge strane ne traži lozinku, i tako je lako dostupan osobi koja koristi vaš uređaj. Automatski se otvara kada se pokreće nestali uređaj (dok su stvarni korisnički računi sakriveni). Prikuplja podatke o lokaciji uređaja, slike web kamere i ekranske slike uređaja i šalje prikupljene podatke na my.eset.com korisnički račun.

       
  3. Ako je uređaj izgubljen ili ukraden, svakako preporučamo poduzimanje sljedećih akcija za ublažavanje potencijalne štete prouzrokovane kriminalnim aktivnostima:
    .
    • Prijavite gubitak ili krađu uređaja policiji. U prijavu uključite detaljni opis uređaja uključujući proizvođača, model, boju i serijski broj
       
    • Informacije s my.eset.com o uređaju (na primjer: bilo kakve slike snimljene ugrađenom kamerom) dijelite samo s policijom.
       
    • Zamijenite lozinku korisničkog računa e-pošte
       
    • Zamijenite lozinku računa internetskog bankarstva i provjerite stanje i promet svojeg bankovnog računa za sumnjive transakcije
       
    • Zamijenite lozinke korisničkih računa svih socijalnih mreža kojih ste član.

 

Povratak na vrh

 

 

III  Ispravno vratite uređaj koji je bio označen kao nestao u ESET Anti-Theft

 

Ne uklanjanjte svoj uređaj s portala my.eset.com!

 

Ako ste svoj uređaj označili kao izgubljen, nemojte ga brisati ili uklanjati s portala my.eset.com.
Ako ste to ipak učinili, molimo kontaktirajte našu službu tehničke podrške.

 

Ako ste u ESET Anti-Theft korisničkom računu na portalu my.eset.com označili svoj uređaj kao izgubljen pa ga potom locirali, važno je da povrat tog uređaja izvršite na ispravan način.
 

  1. Otvorite my.eset.com portal i prijavite se u ESET Anti-Theft korisnički račun koristeći svoje korisničko ime i lozinku.
     
  2. Kliknite na uređaj koji želite označiti da je vraćen.
     
  3. Kliknite na Moj uređaj je vraćen (I recovered my device) → Moj uređaj je vraćen (I recovered my device).
    Uređaj će se restartati i normalni korisnički račun biti će ponovo omogućen.

    Slika 3-1

Povratak na vrh

 

 

 

IV U ESET Anti-Theft ne možete izvršiti povrat uređaja

 

U pojedinim slučajevima, uređaj nije moguće vratiti korištenjem standardnih metoda vraćanja.
 

  • Ako ste prijavljeni na fantomski korisnički račun, nećete moći pristupiti vašim korisničkim računima sve dok uređaj ne bude označen kao vraćen na my.eset.com.
  • Ako uređaj nakon povrata na my.eset.com portalu ne izvrši automatski restart, ponovo ga označite kao izgubljenog i ponovite korake za povrat uređaja.
     

 

Ne uklanjanjte svoj uređaj s portala my.eset.com!

 

Ako ste svoj uređaj označili kao izgubljen, nemojte ga brisati ili uklanjati s portala my.eset.com.
Ako ste to ipak učinili, molimo kontaktirajte našu službu tehničke podrške.

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 

Aktivacija i postavljanje ESET Anti-Theft (11.2 i noviji) (Video na engleskom)

 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 25.04.2018)
SOLN3158