TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
Korisnički podaci (licenčni ključ, lozinka...)
Izgubio sam e-mail koji je sadržavao ESET korisničke podatke.
Kako da ponovno dođem do tih podataka?

 

Pitanje

  • Trebate podatke za autentikaciju ESET-ovog programa za koji imate licencu, ali izgubili ste poruku e-pošte s podacima za autentikaciju (ESET licenčnim ključem, korisničkim imenom i lozinkom)

 

Rješenje

Korisnici ESET-ovih antivirusnih programa mogu zatražiti kopiju izgubljenih podataka za autentikaciju (ESET licenčnog ključa, korisničkog imena i lozinke) koji su im dodijeljeni pri isporuci licence.

 

Pošaljite nam poruku e-pošte (koju trebate dostaviti na našu adresu e-pošte podrska@nort.hr ili na  nod32@nort.hr) sa zahtjevom za ponovu dostavu podataka licence.
Tom zahtjevu obavezno priložite svoje ime i prezime odnosno naziv poduzeća/ustanove vlasnika licence te svoju e-mail adresu. Ako znate svoje ESET korisničko ime licence molimo da nam dostavite i taj podatak.

Molimo da pritom svakako provjerite jeste li kao važeću adresu e-pošte upisali istu adresu koju ste prijavili ESET-u prilikom registracije licence.

 

Uskoro ćete e-mailom dobiti kopiju licenčnog certifikata sa podacima svoje licence.
 
Ako ste od prijave licence mijenjali svoju adresu e-pošte, prije slanja zahtjeva za kopijom licenčnog certifikata o toj je promjeni potrebno obavijestiti ESET. Molimo pošaljite izjavu o promjeni adrese e-pošte (trebate navesti staru i novu adresu) na nod32@nort.hr.

 

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 06.12.2017)
xxxx