TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
Korisnički podaci (licenčni ključ, lozinka...)
Što ako promijenim adresu e-pošte (e-mail adresu)?

 

Pitanje

  • Promijenili ste svoju adresu e-pošte (e-mail adresu). Niste sigurni da li će ta promjena utjecati na aktualizaciju vašeg ESET proizvoda.

 

Odgovor


Ne, to neće utjecati na aktualizaciju i nadogradnje ESET programa. Aktualizacija ESET programa i dalje će se obavljati uredno, jer vaša adresa e-pošte nije ni na koji način povezana s aktualizacijom ili nadogradnjama ESET programa.

Međutim, preporučujemo vam da nam svakako javite svoju novu adresu e-pošte zbog ESET-ova automatskog sustava upravljanja korisničkim računima (account management). Taj sustav nekoliko dana prije isteka licence šalje na prijavljenu adresu e-pošte korisnika upozorenja o potrebi obnavljanja licence.

Obavijest o potrebi obnove vaše licence možete primiti samo ako ste nam dostavili svoju aktualnu adresu e-pošte.

 

 

Za slanje podataka o promjeni vaše adrese e-pošte molimo da nam na našu adresu e-pošte nod32@nort.hr dostavite slijedeće podatke:
 

  • Ime i prezime, odnosno točan naziv tvrtke/organizacije korisnika postojeće licence;
     
  • ESET korisničko ime važeće licence (EAV-**********) ili javni ključ licence;
     
  • vašu staru adresu e-pošte;
     
  • vašu novu adresu e-pošte.
     

 

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 

 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 04.12.2017)
SOLN32