TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
Korisnički podaci (licenčni ključ, lozinka...)
Licenčni ključ ili korisničko ime i lozinka nisu prihvaćeni

 

Problem

  • Tijekom aktivacije ili obnove licence ESET-ovog Windows programa za kućne korisnike i male urede dobili ste poruku "Aktivacija nije uspjela"
  • Tijekom korištenja ESET programa pojavila se poruka "Vaša licenca je istekla" ili "Netočno korisničko ime i lozinka"

 

Detalji

Ovi problemi vezani su uz provjeru podataka za ovjeru licence.

ESET-ovi programi komuniciraju s ESET-ovim serverima i provjeravaju ispravnost podataka za ovjeru licence (ESET licenčni ključ ili korisničko ime i lozinka) koje ste unijeli u vaš ESET proizvod.

 

Ovaj članak odnosi se na:

  • ESET NOD32 Antivirus
  • ESET NOD32 Internet Security
  • ESET Smart Security Premium
  • ESET Smart Security

 

Rješenje

 

Android korisnici - pročitajte upute iz ovog članka ESET-ove baze znanja (na engleskom)

 

 

Rješavanje ovih problema obavlja se provjerom podataka za ovjeru licence.
Molimo postupite prema niže navedenim uputama:

 

  1. Provjerite je li vaša licenca istekla.
     
  2. Koristite samo licenčni ključ (za verzije 9 i novije) ili korisničko ime/lozinku (za verzije 8 i starije) koji su generirani za vašu licencu i dostavljeni na adresu e-pošte koju ste dostavili pri narudžbi/obnovi licence (i pri tome pazite da ste ga TOČNO unijeli u ESET-ov program sa svim znacima te pazeći na velika i mala slova i brojke).

    Primjer izgleda licenčnog ključa, korisničkog imena i lozinke: 
  • Licenčni ključ: ABCD-1234-EFGH-5678-IJKL

  • Korisničko ime: EAV-0123456789

  • Lozinka:        abcde12345
     

  1. Provjerite koristite li točno onaj (novi) licenčni ključ ili korisničko ime i lozinku koje ste dobili od ESET-a.

    Ove podatke trebate upisati upravo takve kakvi su vam poslani (licenčni ključ, korisničko ime i lozinka razlikuju velika i mala slova).
    Ako kopirate licenčni ključ ili korisničko ime i lozinku u aktivacijski prozor, budite sigurni da za kopiranje niste odabrali dodatni prazan prostor.
    Ako produžavate licencu nikako nemojte koristiti podatke stare licence, već nove podatke obnovljene licence.
    Ako ste nedavno obnovili licencu ili izvršili nadogradnju na drugi ESET-ov program, pričekajte nekoliko sati prije unosa nove licence ili nadogradnje na drugi ESET-ov program.

 


Upis Korisničkog imena i lozinke (za starije verzije ESET-ovih programa)

 

Zapamtite da korisničko ime i lozinku trebate upisati točno kako su zapisani:

  • Pri upisu korisničkog imena i lozinke koriste se velika i mala slova te brojke.
     
  • Znak "-" (minus) u korisničkom imenu je neophodan i morate ga upisati.
     
  • Lozinka je dugačka 10 znakova, sastoji se od brojeva i slova, a sva slova u njoj su mala.
     
  • Ako kopirate korisničko ime i/ili lozinku koristeći Copy/Paste budite sigurni da niste kopirali i dodatne prazne znakove (space)
     
  • Veliki znak '0' je broj nula "0", a mali znak 'o'  je malo slovo "o"
     

Izgubili ste svoj ESET licenčni ključ i/ili korisničko ime i lozinku?

 

 

Ako se problem i dalje javlja, molimo kontaktirajte našu službu podrške.

 

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 30.10.2018)
SOLN2388