TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
Korisnički podaci (licenčni ključ, lozinka...)
Otključajte svoju lozinku za podešavanje u ESET-ovim programima verzije 11.2 i novijima

 

Pitanje

  • ESET-ov program od vas traži lozinku kada pokušavate pristupiti naprednim postavkama programa
  • Zaboravili ste ili izgubili korisničku lozinku za postavke programa

 

Detalji

ESET-ovi antivirusni programi nude mogućnost postavljanja proizvoljne lozinke definirane od strane korisnika za pristup programskim postavkama. Ta lozinka nema nikakve veze s vašim korisničkim imenom i lozinkom koju ste dobili prilikom kupovine proizvoda.
Ako je računalo dio korporativne mreže, molimo obratite se administratoru mreže za pomoć.
 

Ovaj članak odnosi se na:

  • ESET NOD32 Antivirus (verzije 11.2 i noviji)
  • ESET NOD32 Internet Security (verzije 11.2 i noviji)
  • ESET Smart Security Premium (verzije 11.2 i noviji)
     

Koristite starije verzije ESET-ovih programa (11.1 i starije)?  Kliknite ovdje za instrukcije.

 

Odgovor

 

Jeste li korisnik Android mobilnog uređaja? Kliknite ovdje za instrukcije. (link na članak na engleskom)

 

Otključajte svoju lozinku putem poruke e-pošte (Email)  |  Otključajte svoju lozinku koristeći my.eset.com   |  Generirajte kod za Tehničku podršku

 

 

Otključajte svoju lozinku putem poruke e-pošte
 

  1. Kada od vas bude zatraženo da upišete svoju lozinku, kliknite na Vrati lozinku (Restore Password).

    Slika 1-1

     

  2. U označeno polje unesite adresu e-pošte koju ste upotrijebili za registraciju licence pa kliknite na Pošalji kod (Send Code).
    Ako ne znate svoju adresu e-pošte kliknite na "Obratite se tehničkoj podršci" (I don't know my email adress) kako biste uputili zahtjev ESET-ovoj tehničkoj podršci.

    Neprovjerljivi korisnici (Unverifiable users):

     

    Ako vašu licencu nije moguće provjeriti / potvrditi, nećete vidjeti prazno polje za unos svoje adrese e-pošte.
    Kliknite na "Obratite se tehničkoj podršci" kako biste uputili zahtjev ESET-ovoj tehničkoj podršci.

    Kliknite ovdje ako želite vidjeti ekransku sliku (na engleskom).

    Slika 1-2

     

  3. ESET-ova tehnička podrška poslati će poruku e-pošte s verifikacijskim kodom koji vrijedi 7 dana.
    Kopirajte verifikacijski kod iz te poruke.

     
  4. Kliknite na ikonu kopiraj/zalijepi (copy/paste) kako bi zalijepili verifikacijski kod iz poruke e-pošte u polje "Unesite kod za potvrdu".

    Ako tom prilikom ne želite postaviti novu lozinku, ostavite polja za upis lozinke prazna i kliknite na Potvrdi.
    Ako želite postaviti novu pozinku, upišite ju (novu lozinku) u polja Nova lozinka (New password) i Potvrdi novu lozinku (Confirm new password) pa kliknite na Potvrdi.

    Slika 1-3

     

  5. Kliknite na U redu (OK).
    Ova lozinka sada je uspješno otključana.

    Slika 1-4

 

Povratak na vrh


Otključajte svoju lozinku koristeći my.eset.com
 

Kada koristiti ovu opciju

 

Koristite ovu opciju ako ovom licencom upravljate koristeći ESET Licence Manager.

 

  1. Kada od vas bude zatraženo da upišete svoju lozinku, kliknite na Vrati lozinku (Restore Password).

    Slika 2-1

     

  2. U označeno polje unesite adresu e-pošte koju ste upotrijebili za registraciju licence pa kliknite na Vratite lozinku putem računa za my.eset.com.
    Ako ne vidite ovu opciju, ovom licencom ne upravlja se korištenjem ESET License Managera.

    Slika 2-2

     

  3. ESET-ova tehnička podrška poslati će poruku e-pošte s verifikacijskim kodom koji vrijedi 7 dana.
    Kopirajte verifikacijski kod iz te poruke.

     
  4. Kliknite na ikonu kopiraj/zalijepi (copy/paste) kako bi zalijepili verifikacijski kod iz poruke e-pošte u polje "Unesite kod za potvrdu".

    Ako tom prilikom ne želite postaviti novu lozinku, ostavite polja za upis lozinke prazna i kliknite na Potvrdi.
    Ako želite postaviti novu pozinku, upišite ju (novu lozinku) u polja Nova lozinka (New password) i Potvrdi novu lozinku (Confirm new password) pa kliknite na Potvrdi.

    Slika 2-3

     

  5. Kliknite na U redu (OK).
    Ova lozinka sada je uspješno otključana.

    Slika 2-4

 

Povratak na vrh


Generirajte kod za Tehničku podršku
 

Kada koristiti ovu opciju

 

Generirajte kod samo kada to od vas zatraži naša tehnička podrška.

 

  1. Kada od vas bude zatraženo da upišete svoju lozinku, kliknite na Vrati lozinku (Restore Password).

    Slika 3-1

     

  2. Kliknite na Generiraj kod za tehničku podršku.

    Slika 3-2

     

  3. Kliknite na ikonu kopiraj/zalijepi (copy/paste) da kopirate taj kod.

    Slika 3-3

     

  4. Dostavite taj kod ESET-ovoj tehničkoj podršci koristeći metodu koju ste odabrali za kontaktiranje.
    Ako do sada još niste kontaktirali ESET-ovu tehničku podršku, pošaljite zahtjev za podršku i u njega uključite ovaj kod (koji ste generirali u koraku 3).

     
  5. ESET-ova tehnička podrška poslati će poruku e-pošte s verifikacijskim kodom.
    Kopirajte verifikacijski kod iz te poruke i kliknite na Imam kod za potvrdu.

    Slika 3-4

     

  6. Kliknite na ikonu kopiraj/zalijepi (copy/paste) kako bi zalijepili verifikacijski kod iz poruke e-pošte u polje "Unesite kod za potvrdu".

    Ako tom prilikom ne želite postaviti novu lozinku, ostavite polja za upis lozinke prazna i kliknite na Potvrdi.
    Ako želite postaviti novu pozinku, upišite ju (novu lozinku) u polja Nova lozinka (New password) i Potvrdi novu lozinku (Confirm new password) pa kliknite na Potvrdi.

    Slika 3-5

     

  7. Kliknite na U redu (OK).
    Ova lozinka sada je uspješno otključana.

    Slika 3-6

 

Povratak na vrh

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 08.11.2018)
SOLN6915