TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
Pronađen je virus!
Kako pokrenuti skeniranje računala u Safe modu i poslati log skeniranja na analizu?

 

Pitanje

  • Služba tehničke podrške uputila vas da izvršite skeniranje računala u Safe modu i dostavite nam dnevnik (log) tog skeniranja.

 

Važno!

 

Nemojte nam slati dnevnik (log) tog skeniranja ako to prethodno niste dogovorili s našom službom tehničke podrške.

 

Rješenje

 

  1. Preuzmite i spremite na Desktop batch skriptu za skeniranje
  2. Pokrenite batch skriptu za skeniranje u Safe Modu
  3. Dostavite log tako izvršenog skeniranja našoj službi tehničke podrške

 

Važno!


Ovaj članak spremite ili dodajte oznaku (bookmark) za njega. Neki od ovdje navedenih koraka traže restart sustava ili odlazak na druge web adrese.

Prije nastavka preporučujemo da označite ovu web adresu u svojem web pregledniku (bookmark), ispišite ju ili ju pratite na drugom računalu/uređaju tako da možete pratiti što treba napraviti.

 

 

I Spremanje batch skripte koja sadrži naredbe za pokretanje skeniranja na Desktop

 

Napomena:

 

Pojedini termini korišteni u uputama ispod mogu se razlikovati ovisno o web pregledniku koji koristite (pogledajte Sliku 1-1).

 

  1. Kliknite desnom tipkom miša na dolje navedeni link za preuzimanje ECLS.bat batch skripte, pa iz kontekstnog menija odaberite Save Target As ili Save Link As (ovisno o web pregledniku koji koristite).


    Preuzmite ECLS.bat skriptu

     

    Slika 1-1

  2. Kliknite na Save.
    Potvrdite sve upite da spremite batch datoteku.

    Važno!

    Datoteka koju preuzmete MORA BITI spremljena s ekstenzijom .bat da se može izvršiti.
    Ako dvoklik na tu datoteku ne pokrene skeniranje, kliknite desnom tipkom na tu datoteku, odaberite Properties i editirajte zadnji dio imena datoteke tako da četiri posljednja znaka u imenu budu  ".bat"

 

 

II Pokretanje skeniranja u Safe modu

  1. Restartajte računalo u Safe modu s mrežnom podrškom
  2. Desnom tipkom miša kliknite na datoteku ECLS.bat (na lokaciji (mapi) na računalu u kojoj ste pohranili tu datoteku) pa iz kontekstnog menija odaberite Run as Administrator.
  3. Kada skeniranje završi restartajte računalo u normalnom modu i nastavite na dio III ovih uputa.

 

 

III Dostavljanje log datoteke našoj službi Tehničke podrške

  1. Otvorite novu poruku e-pošte i njoj priložite (eng: Attach) datoteku ecls.txt koja se nakon izvršenog skeniranja u Safe modu nalazi na tom računalu na lokaciji c:\ecls.txt, te tu poruku pošaljite našoj službi tehničke podrške.
    Mi ćemo proučiti rezultate skeniranja i odgovoriti na upit u najkraćem mogućem vremenu s prijedlozima za rješavanje problema.

 

Važno!

Ako planirate nama dostaviti rezultate skeniranja, molimo da u poruci svakako dostavite svoje ESET korisničko ime ili javni ID svoje licence, te da nam se javite s adrese e-pošte koju ste prijavili uz licencu.

 

Napomena:

 

  • Po završenom skeniranju nemojte zaboraviti obrisati batch skriptu s Desktopa (ili ju spremiti na drugu lokaciju za kasniju upotrebu) kako bi spriječili slučajno naknadno pokretanje ovog skeniranja.
  • Skeniranje možete pokrenuti i ručno, tako da kopirate cijelu naredbu iz batch datoteke u komandno linijsko okružje.

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 29.12.2017)
SOLN2272