TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
Obnova
Što trebam učiniti nakon obnavljanja licence (Poslovni korisnici)?

 

Pitanje

  • Koraci koje trebate poduzeti nakon obnove ESET-ove licence za poslovne korisnike

 

Detalji

Ovaj članak odnosi se na sve ESET-ove programe za poslovne korisnike.

 

Odgovor

 

 Da li ste kućni korisnik?

 

 

Uobičajeni scenariji:


Nakon obavljenog procesa obnove trebati ćete u svoj ESET program ili upisati licenčni ključ (za programe verzije 6.x i novije), ili prenijeti ažuriranu datoteku licence zajedno s ESET korisničkim imenom i lozinkom (za programe verzije 5.x i starije). Za više informacija u nastavku pogledajte uobičajene scenarije.


Već imate ili ćete izvršiti nadogradnju na ESET-ove programe za poslovne korisnike verzije 7.x (ili 6.x)

ESET-ovi programi za poslovne korisnike verzije 7.x i 6.x tijekom aktivacije zahtijevaju licenčni ključ (za razliku od ESET-ovog korisničkog imena i lozinke koji su potrebni za aktivaciju ESET-ovih poslovnih programa verzije 5 i starijih). Taj licenčni ključ dostavljen vam je nakon što ste obnovili svoju licencu i trebate ga upisati u svoj ESET program za poslovne korisnike verzije 7.x ili 6.x.
Ako nemate svoj licenčni ključ, možete korištenjem ESET License Administratora pretvoriti ESET korisničko ime i lozinku u licenčni ključ.
 

 

Prije nadogradnje:


Prije pokretanja procesa nadogradnje na verziju 7.x ili 6.x, odredite da li ta nadogradnja odgovara vašem računalnom okružju.

 

 

Nastaviti ćete koristiti ESET-ove programe verzije 5.x (ili još starije)

ESET-ovi programi za poslovne korisnike verzije 5 i stariji tijekom aktivacije zahtijevaju ESET-ovo korisničko ime i lozinku (za razliku od ESET-ovog  licenčnog ključa koji je potreban za aktivaciju ESET-ovih poslovnih programa verzije 6.x). ESET-ovo korisničko ime i lozinka dostavljeni su vam nakon što ste obnovili svoju licencu. Ako je ikako moguće sve starije programe nadogradite barem na najnoviju dostupnu podverziju verzije 5 (u trenutku pisanja posljednje revizije ovog članka to je 5.0.2265)

Ako ste izgubili poruku e-pošte koja je sadržavala te podatke, postupite prema uputama u ovom članku naše baze znanja.
 

Koristite ESET Remote Administrator 5.x za distribuciju aktualizacija i nadogradnji na klijentska računala

Nakon obnove svoje licence, učitajte svoju ažuriranu datoteku licence (.lic) u ESET Remote Administrator konzolu (ERAC) i potom u ERA promijenite i svoje ESET korisničko ime i lozinku. Za instrukcije pročitajte upute iz ovog članka naše baze znanja:
 

 


Koristite ESET Endpoint program verzije 5.x kao mirror za distribuciju aktualizacija na ostala klijentska računala

Nakon obnove svoje licence, učitajte svoju ažuriranu datoteku licence (.lic) na klijentsko računalo koje služi kao Mirror:
 

 


Koristite ESET-ova serverska rješenja (ESET Mail, Gateway ili File Security) za Linux/Free BSD kako bi upravljali svojom mrežom
 


 

Koristite ESET Security for Kerio ili ESET Mail Security for IBM Domino
 

 


 

 

 

 

 

 

(Posljednji puta revidirano 30.10.2018)
SOLN3159
ID222

https://support.eset.com/en/what-do-i-need-to-do-after-renewing-my-license-business-users