TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
Obnova
Što trebam učiniti nakon obnavljanja licence? (Kućni korisnici i mali uredi)

 

Pitanje

  • Što trebam učiniti nakon što sam uplatio obnovu i dobio nove podatke licence?

 

Detalji

Ovaj članak odnosi se na sve ESET-ove programe za kućne korisnike i male urede.

 

Odgovor

 

Da li ste poslovni korisnik?

 

 

Postupak obnove licence za ESET-ove programe za kućne korisnike i male urede ovisi o trenutno instaliranoj verziji programa:
 

  • Za ESET-ove programe za Windowse verzije 9 i novije kao i za ESET-ove programe za macOS verzije 6 – nakon izvršenog postupka obnove licence i dobivanja novog licenčnog pisma (poruke e-pošte s podacima nove licence)  ti ESET-ovi  programi automatski se povezuju na ESET-ove servere i automatski preuzimaju podatke nove vrijednosti licence, tako da vi ne trebate upisivati nove podatke.

    Napomena: Pojedini korisnici mogu iskusiti kratko kašnjenje (nekoliko sati) prije no što datum isteka licence bude obnovljen na računalu.

    Datum valjanosti svoje licence možete najlakše provjeriti tako da otvorite glavni prozor ESET-ovog programa, kliknete na Početak, i na dnu prozora pogledajte datum uz tekst (Licenca) Vrijedi do  (kao na slici ispod)

    Slika 1-1
     



    U slučaju promjene licenčnog ključa, nove podatke (novi licenčni ključ) trebate unijeti u ESET-ov program, što najlakše možete učiniti prateći upute iz ovog članka naše baze znanja.


     
  • Za ESET- ove programe za Windowse verzije 8 ili još starije verzije, kao i za ESET NOD32 Antivirus for Linux Desktop  – na računalo ćete morati unijeti podatke nove licence prateći upute iz ovog članka naše baze znanja.
     
    U tom slučaju (za Windowse) preporučujemo i da što je prije izvršite nadogradnju na najnoviju dostupnu verziju. To najlakše možete učiniti prateći ove naše upute.

 

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 28.06.2019)
SOLN2228
ID221

https://support.eset.com/en/what-do-i-need-to-do-after-renewing-my-license