TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
Poruke o greškama
Prilikom instalacije mojeg ESET proizvoda dobio sam aktivacijsku pogrešku - što to znači?

 

Pitanje

  • Pri pokušaju aktivacije ESET-ovog programa dobili ste poruku pogreške koja počinje s ACT
  • Pri pokušaju aktivacije ESET-ovog programa dobili ste poruku pogreške koja počinje s ECP
  • Pri pokušaju aktivacije ESET-ovog programa dobili ste poruku pogreške 0008 ili 0097

 

Za aktivaciju:


ESET-ov program komunicira s resursima na Internetu koristeći standardni HTTP protokol na portu 80.
Da biste mogli aktivirati svoj program, moraju vam biti dostupni ESET-ovi serveri na Internetu.

Za više detalja o adresama koje morate dopustiti na firewallu pogledajte ovaj članak naše baze znanja.


Odgovor

 

      Ako ste poruku pogreške pri aktivaciji dobili na Android uređaju, pogledajte ove naše upute specifične za Android uređaje


Rješavanje problema s aktivacijskim pogreškama

 

Ako aktivacija ne uspije, ESET-ovi programi prikazati će neku od ACT ili ECP poruka pogreške (Na primjer ACT .0, ACT .7, ECP.20002 ili slično).
Ispod možete vidjeti puni popis ACT i ECP poruka pogreške.

Kako bi riješili probleme prikazane tim porukama pogreške, postupite prema niže navedenim uputama:

  1. Deinstalirajte svaki ranije instaliran antivirusni program drugih proizvođača.
    Za detaljnije upute za deinstalaciju drugih najčešće korištenih antivirusnih programa pročitajte sljedeći ESET-ov članak baze znanja (tekst na engleskom):
     
  2. Potvrdite da je vaša konekcija prema Internetu aktivna tako da posjetite ESET-ovu početnu web stranicu.
    Morate imati aktivnu konekciju prema Internetu da biste mogli preuzimati aktualizacije i nadogradnje.

     
  3. Otvorite glavni prozor ESET-ovog programa koji je instaliran na računalu.

     
  4. Pritisnite tipku F5 za prikaz prozora za Napredno podešavanje.

     
  5. Kliknite na Nadogradnja, proširite Osnovno, kliknite na Očisti pa potom kliknite na U redu.
    Ako je Očisti zasivljeno (ili nedostupno na neki drugi način), restartajte računalo i nakon toga ponovo pokušajte očistiti predmemoriju nadogradnje.

    Ako problem nije riješen nastavite na korak 6.

    Slika 1-1

     

  6. Pritisnite Windows tipku    + Q kako bi pokrenuli pretragu aplikacija i u polje za pretraživanje upišite cmd.
    Desnom tipkom miša kliknite na aplikaciju cmd kada se pojavi u rezultatima pretraživanja,
    potom iz kontekstnog menija odaberite Pokreni kao administrator (Run as administrator).

     
  7. Upšite naredbu netsh winsock reset pa pritisnite Enter.
    Restartajte računalo pa ponovo pokušajte provesti aktivaciju.

    Slika 1-2
     

  8. Navigirajte do C:\Windows\System32\drivers\etc i potvrdite da li datoteka hosts sadrži bilo kakve onečišćene (otrovane) DNS unose u relaciji s domenom edf.eset.com.

    Ako pronađete bilo kakav otrovani DNS unos, uklonite sve takve zapise iz datoteke hosts korištenjem editora teksta  kao što su na primjer Notepad ili Notepad++.
    Ova akcija zahtijeva korištenje Windows administracijskih ovlasti.

    Slika 1-2
     

Ako i dalje ne možete riješiti svoj problem molimo da kontaktirajte našu podršku

 

Povratak na vrh

 

 

Popis poruka o pogrešci aktivacije


Potražite svoju pogrešku:


Kako bi otvorili pretragu, u svojem web pregledniku pritisnite CTRL+F.
Potom u polje za pretragu upišite specifični kod pogreške (ili njen tekst) kako bi ju pronašli u ovom popisu
(kao na primjer ECP.20002 ili samo 20002).

 

      Ako ste poruku pogreške pri aktivaciji dobili na Android uređaju, pogledajte ove naše upute specifične za Android uređaje


 

Kod pogreške

Opis i rješavanje problema

ACT.0
ACT.1
ACT.2

Aktivacija nije uspjela (Activation Failed)


Ako dobijete jednu od ovdje navedenih aktivacijskih pogreški tijekom aktivacije ESET-ovih programa verzije 10 ili novije za kućne korisnike i male urede ili verzije 6 ili novije za poslovne korisnike, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.
 

ACT.4

Aktivacija nije uspjela (Activation Failed)

Ova pogreška može biti uzrokovana neuspješnom nadogradnjom ili oštećenom instalacijom ESET-ovog programa.
Osigurajte da na računalu nije ostao instaliran ni jedan drugi antivirusni softver koji bi mogao biti u konfliktu s ESET-ovim antivirusnim programima.
 

Za detaljnije upute za deinstalaciju drugih najčešće korištenih antivirusnih programa pročitajte sljedeći ESET-ov članak baze znanja (tekst na engleskom):

ACT.5

Aktivacija nije uspjela - netočan licenčni ključ (LKY)  (Invalid License Key)

Upišite ili iskopirajte svoj licenčni ključ (LKY) u ESET-ov program onako kako je napisan.
Sastoji se od 20 znakova, a u zapisu postoje i četiri znaka "-" i njih također morate upisati.
Osigurajte i da nigdje u LKY zapisu ne dodate znak razmaka (prazan prostor  - eng:blank space)
 

Za više informacija pročitajte upute u niže navedenim člancima naše baze znanja:

ACT.6

Aktivacija nije uspjela - licenca istekla (Activation Failed - Expired licence)


Licenca je istekla i nije ju moguće obnoviti, program treba aktivirati drugom licencom.
Ova pogreška uobičajeno se javlja kada pokušavate aktivirati ESET-ove program isteklom probnom (Trial)  licencom. Osigurajte da proizvod aktivirate važećom licencom.

Ovaj kod pogreške može se pojaviti i ako vršite aktivaciju proizvoda za koji obnavljate licencu odmah nakon što ste dobili novu licencu. U tom slučaju pričekajte približno sat vremena i ponovo ponovo pokušajte provesti aktivaciju.  Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.
 

ACT.7

Aktivacija nije uspjela (Activation failed)


Osigurajte da ste za licencu koju ste kupili preuzeli i krenuli instalirati odgovarajući ESET-ov program.

Ako trebate preuzeti drugi ESET-ov program, posjetite našu Download stranicu.

 

Aktivacijski ključ (na S/N kartici) se već koristi (Activation key already in use)


Vaša licenca je već aktivirana i ne trebate ju ponovo aktivirati.
Ako ste kupili licencu za više računalnih uređaja trebate ju aktivirati samo jednom i potom koristiti licenčni kljuć prilikom instalacije na preostalim računalnim uređajima.

Ako ste ovu poruku dobili kada je ESET-ov proizvod koji ste kupili još uvijek nov i niste ju do sada aktivirali molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.

 

Nedostaju dodatne informacije neophodne za aktivaciju (S/N kartice)
(Additional information necessary for activation is missing or invalid)


Molimo provjerite da ste ispravno ispunili sva potrebna polja u formularu registracije.

Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.

 

Komunikacija s aktivacijskom bazom nije uspjela. Molimo ponovite aktivaciju za 15 minuta.
(Communication with the activation database failed. Please try to activate again in 15 minutes)


ESET-ov program ne može komunicirati s ESET-ovim aktivacijskim serverima. Pričekajte približno 15 minuta a potom ponovo pokušajte provesti aktivaciju.

Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.

 

Pogreška pri komunikaciji s aktivacijskom bazom podataka
(Error communicating with activation database)


Provjerite mrežnu konekciju računala. Ako je računalo ispravno spojeno na vašu mrežu i da je omogućen pristup Internetu, ponovo pokušajte izvršiti aktivaciju.

Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.

 

Pogreška pri komunikaciji s aktivacijskim serverom provjerite da je omogućen pristup Internetu i potom provjerite dostupnost nadogradnji
(Error communicating with the activation server — Please verify that your internet connection is active, and then click 'Update virus signature database')


ESET-ov program ima probleme prilikom pokušaja spajanja na ESET-ove servere. Provjerite da je internetska konekcija funkcionira ispravno tako da posjetite ESET-ovu web stranicu https://eset.com/int/
Ako internetska konekcija funkcionira ispravno ponovo pokušajte aktivirati program:
Iz glavnog prozora ESET-ovog programa odaberite "Aktualizacija" i tamo kliknite na "Provjera dostupnosti nadogradnji".

Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.
 

ACT.7 - nastavak

Nevažeći aktivacijski ključ (S/N kartica). Pogreška pri aktivaciji programa
(Invalid Activation key. Product activation form error)


Aktivacijski ključ obično se nalazi na unutarnjoj strani CD kućišta (ako ste ESET-ov program kupili u maloprodaji s CD-om), i sadrži 2, 13 ili 20 znakova. Upišite aktivacijski ključ točno onako kako je upisan, molimo obratite pažnju da u zapisu postoje i četiri znaka "-" i njih također morate upisati. Osigurajte da u zapis ne dodajete prazan znak (space).

Za više informacija o aktivaciji pogledajte ove naše upute:

 

Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.

 

Nevažeći odgovor ESET-ovih aktivacijskih servera. Pričekajte 15 minuta pa ponovite aktivaciju
(Invalid response from the activation server. Please wait 15 minutes and retry activation)


ESET-ov program na računalu komunicirao je s ESET-ovim serverima pa je dobio nepotpun ili oštećeni odgovor. Pričekajte približno 15 minuta pa ponovo pokušajte aktivaciju.

Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.

 

Samo privilegirani korisnici mogu aktivirati ESET Cyber Security ili ESET Cyber Security Pro
(Only privileged users can activate ESET Cyber Security or ESET Cyber Security Pro)


Morate biti prijavljeni kao administrator ili privilegirani korisnik (Privileged user) kako biste mogli aktivirati ESET-ov program za macOS.
Kliknite ovdje za instrukcije kako dodati privilegirane korisnike (link na članak na engleskom).

Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.

 

Aktivacijski ključ koji ste unijeli već je istekao
(The activation key you entered has already expired)


Ova poruka pojaviti će se kada ste uijeli stari (nevažeći) licenčni ključ ESET-ove licence. Ponovite aktivaciju koristeći licenčni ključ nove, aktivne licence.

Ako ste dobili ovu poruku a vaš licenčni ključ pripada novo izdanoj licenci, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.

 

Aktivacijski ključ koji ste upisali nije pronađen u bazi. Ispravno unesite aktivacijske informacije.
(The activation key you entered was not found in the database. Correctly re-enter your activation information)


Provjerite da ste dobro upisali aktivacijski (ili licenčni) ključ.
Upišite aktivacijski ključ točno onako kako je upisan, molimo obratite pažnju da u zapisu postoje i znakovi "-".  I njih također morate upisati. Osigurajte da u zapis ne dodajete prazan znak (space).

Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.

 

Aktivacijski serveri su zauzeti. Pokušajte ponovo aktivirati za x minuta
(The activation server is busy. Please try to activate again in x minutes)


ESET-ovi serveri su zauzeti. Molimo pričekajte vrijeme navedeno u poruci o pogrešci i potom iznova pokušajte aktivaciju.

Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.

 

ACT.17

Aktivacija nije uspjela - poništena licenca (Activation Failed - canceled license)

Ova greška se u pravilu dešava kada ESET-ov program pokušavate aktivirati nevažećim licenčnim ključem.
Provjerite da za aktivaciju koristite ispravan i važeči licenčni ključ aktivne ESET-ove licence.


Ako koristite ispravan licenčni ključ a i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.
 

ACT.21

Aktivacija nije uspjela (Activation Failed)

Ova greška se obično događa nakon nadogradnje ESET-ovog programa na noviju verziju.
Kako biste to riješili, restartajte računalo i potom ponovo pokrenite proces aktivacije (unosa licenčnog ključa).
ESET preporučuje korištenje licenčnog ključa (LKY) za aktiviranje kada god je to moguće.


Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.
 

ACT.24

ESET-ov program ne može se spojiti na ESET-ov GEO IP server
(Your ESET product is having trouble connecting the ESET GEO IP server)


Provjerite da li vaša mreža ima postavke koje omogućavaju pristup ESET-ovim GEO IP serverima.

Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.
 

ACT.25

Aktivacija nije uspjela (Activation Failed)
 
Poruku pogreške ACT.25 možete dobiti ako je vaša licenca prethodno bila korištena s ESET Beta programom.

Ako dobijete ovu poruku pogreške, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.
 

ACT.32
ACT.34

Aktivacija nije uspjela - Pogreška tijekom aktivacije
(Activation failed - An error occured during activation)


Licenčni ključ nije valjan za državu koju ste odabrali tijekom instalacije.

Molimo odaberite odgovarajuću državu, ili kontaktirajte distributera ili prodavača te licence.
 

ECP.20002

Nismo mogli dosegnuti aktivacijski server (We could not reach the activation server)

Ova poruka pogreške u pravilu se javlja zbog sljedećih razloga:

  • Računalo nije ispravno povezano na vašu lokalnu mrežu i internet konekcija nije aktivna.
    Ispravno povežite računalo na mrežu i aktivirajte konekciju prema Internetu.
     
  • Postoji konflikt sa sigurnosnim programima drugih proizvođača, kao što je Lavasoft Web Companion.
    Da riješite ovu pogrešku, deinstalirajte Lavasoft Web Companion
    Napomena: Lavasoft može biti označen i kao "Web Companion"

 

 

Provjerite je li konekcija prema internetu aktivna (Check if you have an active internet connection)

ESET-ov program ima probleme prilikom pokušaja spajanja na ESET-ove servere.

  • Provjerite da je internetska konekcija funkcionira ispravno tako da posjetite ESET-ovu web stranicu https://eset.com/int/
  • Deinstalirajte Lavasoft Web Companion i pokrenite winsock reset.

 

 

Deinstalirajte Lavasoft Web Companion (Remove Lavasoft Web Companion)

Ova pogreška najčešće je uzrokovana konfliktom s Lavasoft Web Companion programom. Kako bi riješili ovu poruku pogreške deinstalirajte Lavasoft Web Companion i pokrenite winsock reset.
NAPOMENA: u prozoru Add/Remove programs, "Lavasoft Web Companion" može biti prikazan i kao "Web Companion".

Kada je Lavasoft Web Companion deinstaliran, pratite sniže navedene upute:

  1. Otvorite komandnolinijsko okružje s administratorskim ovlastima. (tako da desnom tipkom kliknete na ikonu Command Prompt i odaberete Run as administrator)
  2. Upišite naredbu netsh winsock reset pa pritisnite Enter.
  3. Restartajte svoje računalo.
  4. Obrišite sljedeće datoteke:
    C :\Windows\system32\LavasoftTcpService64.dll
    C :\Windows\system32\SysWOW64\LavasosftTCPService.dll (samo za 64-bitne sustave)

 

U normalnim okolnostima trebali biste moći aktivirati ESET-ov program. Ako ne, to znači da računalo ima mrežne/DNS probleme ili da ostaci sigurnosnog softvera drugih proizvođača blokiraju pokušaje aktivacije.

Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.
 

ECP.20006

Mogući problemi sa Proxy / firewall postavkama
 

Provjerite proxy / firewall postavke na firewallu/proxy serveru drugih proizvođača u vašoj mreži.
Ako to ne pomogne, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške kako biste riješili ovaj problem.
 

ECP.20009

Ne mogu se spojiti na Proxy (Cant connect to proxy)


Ispravno podesite postavke HTTP Proxy servera za aktualizacije u svojem ESET programu.

  1. Otvorite glavni prozor ESET-ovog programa, potom pritisnite tipku F5 za prikaz prozora za Napredno podešavanje.
  2. U stablastoj strukturi kliknite na NadogradnjaProfiliOpcije veze,
    iz padajućeg menija pokraj Način rada proxy servera odaberite Nemoj koristiti Proxy server.
    Na kraju kliknite na U redu da potvrdite promjene.
     

Ako postavke za HTTP Proxy ne možete mijenjati odnosno zaključane su (read only), to znači da su zaključane od strane ERA servera u vašoj organizaciji.
U tom slučaju te postavke moguće je  promijeniti promjenom odgovarajućih pravila u ERA Web konzoli, pa se trebate obratiti osoblju s administratorskim ovlastima u vašoj organizaciji.
Ako ste osoba s administratorskim ovlastima a to ne možete (ne znate) obaviti sami, kontaktirate našu službu tehničke podrške.
 

ECP.20031

Provjera vjerodajnice (certifikata) ne uspijeva (Certificate validation fails)


Pratite upute iz članka ESET-ove baze znanja (na engleskom) Certificate validation fails when installing my ESET product.
 

ECP.4097

Nedefinirana pogreška (Undefined error)

Ova pogreška može se pojaiti kada sistemsko vrijeme (datum/sat) nije ispravno podešeno.
Kako biste riješili ovu poruku pogreške ispravno podesite svoje sistemsko vrijeme (datum i sat). 

Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.

 

Ažuriranje podataka nije dosljedno (Update information is not consistent)

Ova poruka prikazuje se nakon instalacije ESET-ovog programa s aktivacijom u proizvodu (in-product activation).
Osigurajte da ste spojeni na Internet i da ste prijavljeni ili autenticirani ako koristite bežićnu ili poslovnu mrežu. Provjerite da je internetska konekcija funkcionira ispravno tako da posjetite ESET-ovu web stranicu https://eset.com/int/.
Ako ste spojeni ponovo pokrenite aktivaciju.

Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.

 

ECP.4098

ESET-ov program ne može se spojiti na ESET-ove aktivacijske servere 
(Your ESET product is having trouble connecting with ESET servers)


ESET-ov program ima probleme prilikom pokušaja spajanja na ESET-ove servere. Provjerite da je internetska konekcija funkcionira ispravno tako da posjetite ESET-ovu web stranicu https://eset.com/int/, pa ponovo pokušajte aktivaciju.

Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.

 

ECP.4099

Nismo se mogli spojiti na aktivacijski server (We could not reach the activation server)


Ovo je poznat problem s Windows operacijskim sustavima koji u pojedinim slučajevima sprječava aktivaciju ESET-ovih programa.

Sljedeći koraci mogu riješiti vaš problem (isprobajte jedan, pa tek ako to ne pomogne krenite na sljedeći korak):

  • Više puta uzastopce pokušajte izvršiti aktivaciju
  • Pokušajte pristupiti web adresi https://edf.eset.com/edf (trebali biste vidjeti prikaz xml datoteke)
  • U slučaju prijenosnog računala (laptop), pokušajte aktivaciju izvršiti s druge lokacije ili mjesta koje koristi drugačiji pristup Internetu.
  • Provjerite da li su proxy postavke u ESET-ovom programu postavljene u skladu s postavkama u lokalnoj mreži kojoj pripadaju (samo za korisnike s Proxy konekcijom)
  • U postavkama mrežnog adaptera koristite drugi DNS server - kao na primjer Google DNS - 8.8.8.8 (samo za napredne korisnike!)
  • Osigurajte da je Windows operacijski sustav na računalu pokrpan svim potrebnim zakrpama i nadogradnjama;
    Ako to nije slučaj - provedite Windows Update, ponovo pokrenite računalo, još jednom provjerite da li su sada instalirane sve potrebne zakrpe i nadogradnje, pa ponovo pokušajte izvršiti aktivaciju

 

ESET Smart Security Premium/ESET Internet Security/ESET NOD32 Antivirus korisnici (i svi Windows XP korisnici)

  • Ako to već niste učinili, ponovo molimo da osigurate da je Windows OS pokrpan svim potrebnim sigurnosnim zakrpama i nadogradnjama; ako nije - pokrenite Windows Update, restartajte računalo pa ponovo pokušajte provesti aktivaciju.
  • Osigurajte da drugi antivirusni/sigurnosni programi na računalu nisu u konfliktu s ESET-ovim programom, te deinstalirajte.
    Ako ih ne znate deinstalirati sami - pogledajte upute u ovom članku ESET-ove baze znanja (na engleskom):
         Uninstallers (removal tools) for common antivirus software
     

ESET Endpoint programi:

  • Osigurajte da su HTTP Proxy postavke ispravno konfigurirane ili onemogućite Apache HTTP Proxy pravila iz ERA.

 

Microsoft Windows Server 2003 korisnici:

 

Općenito: Komunikacija s ESET-ovim serverima se potvrđuje pomoću certifikata

 

Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.
 

ECP.4100

Interna pogreška (Internall error)

Ponovo pokušajte provesti aktivaciju.

Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.
 

ECP.4115

Ova licenca nije valjana za odabranu državu. Vaša licenca treba biti aktivirana u državi u kojoj je kupljena
(This license is not valid in the selected country. Your license is needed to be activated in the country where it was purchased)


Naslov govori sve.
Alternativno možete kontaktirati našu službu prodaje kako bi nadogradili licencu i potom mogli aktivirati svoj ESET proizvod.

 

Error 0008

Aktivacija nije uspjela, "Greška 0008" ili "Greška 0009"
Error 0008 [Product activation fails])


Ova poruka pogreške u pravilu odnosi se samo na stare verzije ESET-ovih programa. Savjetujemo da čim je prije moguće izvršite nadogradnju na najnoviju dostupnu verziju ESET-ovog programa za koji imate važeću licencu. Ako ne znate kako, pratite upute iz ovog članka naše baze znanja.


Ako zbog bilo kojeg razloga ne možete napraviti nadogradnju na najnoviju verziju, tada ćete trebati u ESET-ov program ponovo upisati svoje ESET korisničko ime i lozinku, te očistiti aktualizacijsku predmemoriju.

Za detaljni opis ovog problema i načine njegovog rješavanje pogledajte ovaj članak naše baze znanja:

Error 0097

Aktivacijski ključ korišten je za različit proizvod
(Activation key is used for a different product)


Osigurajte da ste preuzeli ESET-ov program  koji odgovara licenci koju ste preouzeli. Za preuzimanje drugog instalacijskog paketa, posjetite našu Download stranicu.

Ako i dalje ne budete mogli riješiti svoj problem, molimo da kontaktirate našu službu tehničke podrške.
 

 

 

Povratak na vrh

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 16.04.2019)
SOLN2434;  SOLN6996