TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
Poruke o greškama
Rješavanje problema za poruku pogreške "Nadogradnja modula nije uspjela"

 

Pitanje

  • Pri pokušaju nadogradnje uočili ste poruku pogreške "Pogreška 0073" (eng: "error 0073")
  • Pri pokušaju nadogradnje uočili ste poruku pogreške  "Nadogradnja modula nije uspjela" (Za starije verzije programa poruka je "Aktualizacija baze podataka virusnih potpisa nije uspjela")

Slika 1-1

 

Detalji

Ovaj članak odnosi se na ESET-ove Windows programe za kućne korisnike i male urede:

  • ESET NOD32 Antivirus
  • ESET NOD32 Internet Security
  • ESET Smart Security Premium
  • ESET Smart Security

 

Odgovor

 

Jeste li poslovni korisnik?
 

Jeste li korisnik Mac računala? (Link na članak na engleskom)
 

Jeste li korisnik Android uređaja?

 

Nakon svakog dolje provedenog koraka pokušajte provesti aktualizaciju!


Nakon provedbe svakog dolje opisanog koraka pokušajte pokrenuti nadogradnju/aktualizaciju (kliknite na AktualizacijaPotraži nadogradnje, a za starije verzije ESET-ovih programa: AktualizacijaAktualizacija baze podataka virusnih potpisa).
Ako nadogradnja uspije, ne trebate nastaviti na slijedeće stavke.

Ako nadogradnja ne uspije, nastavite na slijedeću stavku ovih uputa.


  1. Veliki broj problema riješen je u najnovijim verzijama ESET-ovih programa.

    Osigurajte da koristite najnoviju verziju ESET-ovog programa za koji imate važeću licencu:
    .  

     
  2. Moguće je da u program niste unijeli ispravan (važeći) licenčni ključ ESET-ovog progama, ili da koristite ESET-ov program za koji nemate važeću licencu.

    Pokušajte ponovno u program unijeti svoj licenčni ključ i provjerite koji točno ESET-ov program imate instaliran na računalu:
    .
     
  3. Provjerite da licenca za ESET-ove programe koje koristite nije istekla:
    .
     
  4. Očistite aktualizacijsku predmemoriju ESET-ovog programa:
    .
     
  5. Drugi antivirusni programi mogu sprečavati normalni rad ESET-ovog antivirusnog programa.

    Uklonite (deinstalirajte) sve druge antivirusne programe instalirane na računalu:
    .
     
  6. Isključite da drugi firewall programi na tom računalu (kao što su Norton Personal Firewall, ZoneAlarm, Outpost, Kerio, ili drugi) detektiraju i blokiraju ESET-ove programe.
    Ako koristite ESET-ov osobni firewall, zanemarite (preskočite) ovaj korak.

     
  7. Ispravno podesite postavke HTTP Proxy servera za aktualizacije u svojem ESET programu:
    .
    1. Otvorite glavni prozor ESET-ovog programa,
      potom pritisnite tipku F5 za prikaz prozora za Napredno podešavanje.
       
    2. U stablastoj strukturi kliknite na Nadogradnja Profili Opcije veze,
      iz padajućeg menija pokraj Način rada proxy servera odaberite Nemoj koristiti Proxy server.
      Na kraju kliknite na U redu da potvrdite promjene

      Slika 1-2


      (Samo za ESET-ove programe verzije 8.x i starije: u prozoru Naprednog podešavanja prošite Aktualizacija, odaberite OpćenitoPodešavanje (pokraj napredno podešavanje Aktualizacije), kliknite na karticu HTTP Proxy, osigurajte da je odabrano Nemoj koristiti proxy Server, pa kliknite na UreduU redu kako bi spremili ove postavke).

       
    3. Ako postavke za HTTP Proxy ne možete mijenjati odnosno zaključane su (read only), to znači da su zaključane od strane ERA servera u vašoj organizaciji.
      U tom slučaju te postavke moguće je  promijeniti promjenom odgovarajućih pravila u ERA Web konzoli, pa se trebate obratiti osoblju s administratorskim ovlastima u vašoj organizaciji.
      Ako ste osoba s administratorskim ovlastima a to ne možete (ne znate) obaviti sami, kontaktirate našu službu tehničke podrške.
     

     
  8. Testirajte komunikaciju s  ESET-ovim serverom za aktualizaciju:
    .
    1. Pritisnite Windows tipku + R da otvorite prozor Run (Pokreni) i utipkajte cmd u polje Open (Otvori), pa kliknite na OK (U redu)

      Korisnici Windows 8.1 / 8 računala:
      Pritisnite Windows tipku  + Q  da otvorite pretragu aplikacija (an app search) i utipkajte cmd u polje Search pa pritisnite ENTER.

      Korisnici Windows 7 računala:
      Kliknite na Start, u polje za pretraživanje (Search Programs and files) otipkajte cmd pa pritisnite ENTER.

      Korisnici Vista / XP računala:
      Kliknite na Start → Run, u tekst polje otipkajte cmd pa kliknite na OK).

       
    2. U komandnolinijsko okružje (cmd) upišite slijedeću naredbu:
      ping update.eset.com
      . . . a potom pritisnite ENTER.
       
    3. Ako se možete spojiti na server za aktualizacije, vidjeti ćete poruku Reply from... a u nastavku IP adresu servera kojem pokušavate pristupiti.

      Slika 1-5
       

    4. Ako se ne možete spojiti na server za aktualizacije provjerite mrežne postavke tog Windows računala i/ili routera (za router predlažemo da se obratite svojem pružatelju internetskih usluga)


       
  9. Deinstalirajte ESET-ov program pa ga potom iznova instalirajte.

    Detaljne upute za instalaciju ESET-ovih proizvoda za kućne korisnike i male urede možete pronaći ovdje:
    .
    1. ESET-ovi programi verzije 11 i noviji ;
       
    2. ESET-ovi programi verzije 10 (samo za ESET Smart Security verzije 10);
       
    3. ESET NOD32 Antivirus verzije 9 (samo za Windows XP SP3);
       
    4. ESET Smart Security verzije 9 (samo za Windows XP SP3);
       
    5. ESET CyberSecurity Pro i ESET Cyber Security ;
       
    6. ESET NOD32 Antivirus za Linux Desktop.

     
  10. Provjerite da li je računalo inficirano i po potrebi izvršite čišćenje infekcije (infekcija):
    .
  11. Ako ni jedan od gore navedenih postupaka nije riješio vaš problem, kontaktirajte našu službu tehničke podrške

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 30.10.2018)
SOLN2850