TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
Poruke o greškama
Poruka tijekom instalacije: Instalacija ESET antivirusnog programa završila je prerano

 

Problem

Pri pokušaju instalacije ESET antivirusnih programa, proces instalacije ne uspijeva:

  • Instalacija ESET Security programa završila je prerano (eng: "ESET Security installation was ended prematurely")
  • Instalacija nije uspela: "Vraćanje akcije" (eng: "Rolling back action")
  • Nedostaje (ili nije aktivan) servis Base Filtering Engine (eng: "Base Filtering Engine is missing")

 

Korisnici mogu uočiti i jednu od sljedećih poruka:

  • "Inicijalizacija ESET osobnog firewalla nije uspjela" (eng: "ESET Personal firewall initialization failed")
  • "Servisi nisu pokrenuti"  (eng: "Services not started")
  • "Inicijalizacija virus skenera nije uspjela" (eng:"Virus scanner initialization failed")
  • "Računalo nije restartano nakon deinstalacije programa. Molimo restartajte računalo i pokrenite instalaciju ponovno" (eng:"The computer has not been restarted after a program uninstallation. Please restart the computer and run the installer again")
  • "Dogodila se pogreška tijekom startanja servisa. Analiza aplikacijskih protokola (POP3, HPPT) neće funkcionirati" (eng:"An error occurred while starting services. Analysis of application protocols (POP3, HTTP) will not function")
    (Za ovu poruku molimo pogledajte i ovaj članak naše baze znanja.)

 

Potvrdite da Windows Data Execution Prevention (DEP)  ne blokira instalaciju!


Ako ste primili poruku "Instalacija ESET Security programa završila je prerano" (eng: "ESET Security installation was ended prematurely") odmah kada ste pokušali pokrenuti ESET Installer, ovo može biti uzrokovano i Windows Data Execution Prevention (DEP) sustavom.

Za više informacija o postavkama Windows DEP  pročitajte ovaj članak iz ESET-ove baze znanja, ili ova dva članka Microsoftove baze znanja (tekstovi na engleskom):

 

Detalji

Malware ili neki drugi program koji uklanja servis Base Filtering Engine izvršava Windows naredbu (sc delete bfe) koja uzrokuje da Base Filtering Engine servis nestane nakon restarta računala.
To nije slučaj samo s malwareom Win32/Sirefef i njemu sličnima, već i s većim brojem lažnih antivirusnih programa. To je slično slučaju kada lažni antivirusni program izvrši Windows komandu attrib kako bi sakrio sve datoteke.

 

Rješenje

 

I. Pokrenite ESET uninstaller utility kako bi uklonili ostatke prethodnih instalacija

 

ESET preporučuje da prateći ove upute ručno uklonite sve ostatke ESET-ovih proizvoda kako bi uklonili svaki ostatak prethodno instaliranih ESET-ovih programa ili neuspješnih pokušaja instalacija vašeg novog ESET proizvoda.
Nakon uklanjanja svih ostataka prethodnih instalacija ESET-ovih proizvoda, ponovo pokrenite instalaciju vašeg ESET proizvoda.

 

Ako problem i dalje nije riješen nastavite na sekciju II ovdje ispod.

 

 

II. Deinstalirajte bilo koje drugo antivirusno rješenje prisutno na tom računalu

 

Za uspješnu instalaciju ESET-ovih proizvoda, bitno je da na svojem računalu nemate instaliran ni jedan drugi antivirusni proizvod.

Tipični proces deinstalacije korištenjem Windows alata za deinstalaciju (Add/Remove Programs) često nije dovoljan, stoga za pomoć pri uklanjanju drugih antivirusnih proizvoda instaliranih na svojem računalu obratite pažnju na ovaj članak ESET-ove baze znanja (na engleskom) - Uninstallers (removal tools) for common Windows antivirus software.
Ako ne znate da li je na vašem računalu instaliran neki drugi antivirusni proizvod kontaktirajte našu službu tehničke podrške

Po završenom postupku uklanjanja svih ostataka drugih antivirusnih proizvoda pokrenite i ESET Uninstaller Utility (tako da pratite upute iz sekcije I ovog članka) pa ponovo pokrenite instalaciju vašeg ESET proizvoda.

Ako problem i dalje nije riješen nastavite na sekciju III ovdje ispod.

 

 

III. Potvrdite da li nedostaje Base Filtering Engine (BFE) servis

 

  1. Kliknite na Start,
    upišite services.msc u polje za traženje
    Potom kliknite na Services ili pritisnite ENTER (Slika 1-1). 

    Alternativno, pritisnite Windows tipku + R da otvorite dijaloški okvir Run,
    upišite services.msc pa pritisnite ENTER.

    Slika 1-1

     

  2. Pogledajte postoji li zapis Base Filtering Engine (BFE) u polju "Name" i da li je pokrenut (Started).

    Slika 1-2
     

     

  3. Ako postoji zapis za Base Filtering Engine, molimo da našoj službi podrške dostavite  potpune instalacijske zapise (logove).

    Ako ne postoji zapis za Base Filtering Engine, slijedite upute iz sekcije IV ovdje ispod.

 

 

 

IV. Pokrenite ESET Sirefef Cleaner alat s /r opcijom kako bi izvršili povrat Base Filtering Engine (BFE)

 

ESET SirefefCleaner alat može vratiti Base Filtering Engine (BFE) kada se koristi s prekidačem /r.
Kako biste ponovo aktivirali BFE pratite niže navedene upute (čak i ako ste sigurni da vaš sustav nije inficiran, ali nema BFE):
 

  1. Preuzmite ESET-ov Sirefef Cleaner alat:

    Preuzmite Sirefef Cleaner alat



    Kada od vas to bude zatraženo kliknite na Save.
    Odaberite mapu (direktorij) u koju ćete spremiti avaj alat.
     
     
  2. Pritisnite Windows tipku + R da otvorite dijaloški okvir Run.
     
  3. U Run prozoru upišite C:\Users\%username%\Downloads\ESETSirefefCleaner.exe /r
    (gdje je C vaša primarna mapa a %username% je vaše Windows korisničko ime),
    potom kliknite na OK.

    Slika 2-1

  4. Kliknite na Yes kada budete upitani od strane Microsoft User Account Control prozora.

     
  5. Kliknite na Agree da se složite sa licenčnim ugovorom za korištenje Sirefef Cleaner alata.

     

  6. Alat će skenirati računalo i automatski se zatvoriti ako ne budu uočene prijetnje.
    Ako prijetnje budu uočene pratite ekranske upute kako biste računalo očistili od te prijetnje.
    Od vas može biti zatraženo da restartate računalo nakon završetka rada ovog alata.

     
  7. Kada računalo završi restart, pokrenite ESET Uninstaller Utility (tako da pratite upute iz sekcije I ovog članka) pa ponovo pokrenite instalaciju ESET-ovog programa.

 

Važno!

 

Novije varijante Sirefef malwarea mogu spriječiti preuzimanje (download) ESETSirefefEVCleaner alata. To možete prepoznati po ovoj poruci pogreške:

"Unable to download "ESETSirefefCleaner.exe contained a virus and was deleted"

 

Ako ne možete izvršiti preuzimanje tog alata slijedite ove upute:

  1. Kliknite na StartComputerLocal Disk (C:)Program Files.
  2. Desnom tipkom miša kliknite na mapu Windows Defender i iz kontekstnog menija odaberite Rename.
  3. Dodajte jedinstvenu varijaciju (dodatak) na to ime, kao što je .old (na primjer, Windows Defender.old).
  4. Dalje nastavite pratiti upute iz sekcije IV ovog članka od točke 1 na dalje.
    ...
  5. Kada ESET SirefefCleaner alat završi djelavanje i uspijete instalirati vaš ESET proizvod, pobrinite se da naziv mape Windows Defender vratite (preimenujete) na originalni naziv.

 

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 24.05.2019)
SOLN2861