TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
Instalacija
Moje Windows računalo je sporo ili se zamrzava nakon instalacije ESET programa

 

Problem

  • Degradirane performanse sustava

  • Računalo se zamrzava i ne dopušta funkcioniranje u normalnom načinu rada

 

Detalji

Ako ste instalirali ESET-ov program na Windows računalu koje već ima instalirani antivirusni program drugog proizvođača, možete doživjeti degradirane performanse sustava. Molimo da svakako deinstalirate oba antivirusna programa i potom reinstalirate ESET program koristeći informacije iz ovog članka.
 

Ako se računalo zamrzava i ne dopušta funkcioniranje u normalnom načinu rada, trebati ćete ga restartati u Safe modu i onemogućiti ESET servis.

 

Rješenje


I Onemogućite aktiviranje ESET servisa pri pokretanju računala
 

  1. Otvorite ESET-ov program za Windowse
     
  2. Otvorite prozor Napredno podešavanje i u njemu odaberite HIPS
     
  3. Isključite opciju "Aktiviraj HIPS".
    Potom kliknite na Primijeni kako biste primijenili tako izvršenu promjenu.

    (HIPS obavezno treba onemogućiti kako bi u slijedećem koraku mogli zaustaviti i onemogućiti ESET servis)
     
  4. Restartajte računalo u Safe Modu.
     
  5. Jednom kada se računalo aktiviralo u Safe modu, otvorite prozor Services:
    • Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 i Windows Vista: pritisnite Windows tipku + R, u komandnu liniju upišite services.msc pa pritisnite na Enter na tipkovnici.
    • Windows XP: Kliknite na Start Run, upišite services.msc pa kliknite na OK.

      Slika 1-1
       

  6. Desnom tipkom miša kliknite na ESET Service i odaberite Svojstva.

    Slika 1-2
    Kliknite na sliku za povećani prikaz

     

  7. Iz padajućeg menija Startup type odaberite Disabled pa kliknite na U redu.

    Slika 1-3
     

  8. Zatvorite sve prozore i restartajte računalo.
    Računalo bi sada trebalo raditi (koliko-toliko) normalno, odnosno bez zamrzavanja ili pada sustava, što vam omogućuje da izvršite deinstalaciju svih antivirusnih programa na računalu.


    Nastavite na dio II ovdje ispod.

     


 

II Deinstalirajte sve antivirusne programe
 

  1. Deinstalirajte ESET-ov program.
     
  2. Deinstalirajte antivirusne programe drugih proizvođača (link na članak na engleskom).
     
  3. Preuzmite (download) na Desktop svježu instalacijsku datoteku ESET programa za koji imate važeću licencu, pa ga instalirajte.

 

 

III Instrukcije za ponovnu instalaciju
 

Za preuzimanje, prvo (ovisno o licenci) s naše stranice za Download odaberite link za Kućne korisnike i male urede ili link za Poslovne korisnike, tamo odaberite ESET program, pa kliknite na link za njegovo preuzimanje (Download link).

Ako ste izgubili ESET korisničke podatke licence (licenčni ključ i/ili korisničko ime i lozinku), pročitajte ove naše upute.

Po završenom preuzimanju, izvršite instalaciju ESET programa

 

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 29.10.2018)
SOLN EX 0559