TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
Instalacija
Zašto ne mogu reinstalirati ESET program?

 

Pitanje

  • Zašto ne mogu reinstalirati ESET program?

 

Detalji

Neuspjele ponovne instalacije (reinstalacije) ESET-ovih sigurnosnog programa najčešće su uzrokovane njihovom prethodnom parcijalnom deinstalacijom ili neuspješnom deinstalacijom.
Ako ste pokušali reinstalirati ESET-ov antivirusni program za Windowse poslije deinstalacije starije verzije i imate problema s performansama, vrlo je vjerojatno da prethodna verzija ESET proizvoda koja je bila instalirana na tom računalu nije uspješno deinstalirana.

 

Odgovor

 

Prvo provjerite da li je instaliran neki drugi antivirusni program!
 

Prije nastavka, prvo provjerite da li su problemi ponovne instalacije izazvani antivirusnim softverom druge tvrtke koji je u sukobu s ESET-ovim sigurnosnim proizvodima.

  • Kliknite ovdje ako ste pokušali instalirati ESET proizvod na računalo na kojem je već od ranije instaliran antivirusni proizvod drugog proizvođača.


Kako prepoznati da deinstalacija ESET proizvoda nije uspjela?
 


ESET sigurnosni proizvod vjerojatno nije uspješno deinstaliran ako (poslije korištenja ESET Start Meni programa za deinstalaciju):

  • ESET-ov početni ekran se i nakon deinstalacije prikazuje pri pokretanju računala
     
  • ESET-ove stavke izbornika i nakon deinstalacije se pojavljuju u Start meniju
     
  • Mape ESET-ovog programa još uvijek su vidljive u Exploreru i mapi Moje računalo (kao na primjer mapa C:\Program Files\ESET)
     
  • Pokušali ste reinstalirati ESET sigurnosni proizvod, a instalacija ne uspijeva i traka uspjeha instalacije ostaje visiti ili se vraća natrag (Roll back)
     
  • Prilikom pokušaja reinstalacije, poruka pogreške upozorava da instalacijski program ne može upisivati u ESET-ove ključeve Registry baze i traži od vas da kontaktirate službu podrške.
     
  • Nakon deinstalacije ESET-ovog proizvoda, ne uspijevate instalirati antivirusni program drugog proizvođača
     
  • Mrežna konekcija je povremena (s prekidima) ili potpuno onemogućena
     
  • Računalo prikazuje plavi ekran ili pada sustav
     
  • Ostala nepredvidiva ponašanja sustava
     

 

Ako ste za deinstalaciju koristili Windows alat "Programi i značajke" (eng: "Programs and Features") i doživljavate nepredvidiva ponašanja sustava, pratite niže navedene upute za dijagnosticiranje i rješavanje problema neuspješne deinstalacije ESET-ovih proizvoda korištenjem alata ESET Uninstaller.


 

Kako mogu riješiti ovaj problem?
 

Ako je prikazan jedan ili više gore navedenih simptoma, vrlo vjerojatno imate neuspješnu deinstalaciju koja može ostaviti iza sebe niz datoteka i mapa, zapisa u bazi registra i upravljačkih programa koji utiču na operacije računala. Uklanjanje tih datoteka, mapa i zapisa baze registra povratiti će normalno funkcioniranje računala i dozvoliti reinstalaciju ESET proizvoda.

Molimo da za obavljanje tog postupka pratite upute iz ovog članka naše baze znanja:

 

Nakon toga ponovo pokrenite instalaciju ESET-ovog programa za koji imate odgovarajuću licencu.

 

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 28.11.2017)
SOLN2294