TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
Instalacija
Kako generirati dnevnik instalacijskih pogrešaka ESET-ovih Windows proizvoda?

 

Problem

  • Instalacija ESET-ovog antivirusnog programa za Windowse završava prerano, završava s određenom porukom pogreške, ili je izvršila povratak na prethodno stanje (rollback)
  • Od vas je zatraženo da pokrenete instalaciju s posebnim parametrom kako bi stvorili datoteku dnevnika s detaljnim informacijama o pogreškama koje su se desile tijekom instalacije.

 

Detalji

Zapisi u gore navedenom dnevniku mogu poslužiti za efikasnije rješavanje problema.
Dodatno, datoteka setupapi.log koju kreiraju Windowsi isto tako može se iskoritsiti za pružanje više informacija o tom problemu, no prethodno treba izvršiti promjenu konfiguracije u bazi Registra operacijskog sustava.

Ovaj članak odnosi se na:

  • ESET NOD32 Antivirus
  • ESET NOD32 Internet Security
  • ESET Smart Security Premium
  • ESET Smart Security

 

Rješenje

Za rješenje "u četiri riječi" kliknite ovdje u4rijeci

 

Ako instalacija ESET-ovog programa završi prerano, završi specifičnom porukom pogreške ili izvrši povratak na prethodno stanje, za rješavanje problema možda će biti potrebno napraviti log datoteku.

To se radi tako da se instalacija pokrene s dodatnim parametrima za stvaranje log datoteke s detaljnim informacijama o pogreškama pronađenim tijekom instalacije.
Tako kreiranu log datoteku možete dostaviti našoj službi podrške kako bi nam omogućili da efikasno riješimo problem.

 

 

I Kreiranje ESET install.log datoteke


Kako bi pokrenuli instalaciju sa posebnim parametrima koji omogućavaju kreiranje ESET install.log datoteke pratite slijedeću uputu:
 

  1. S naše Download stranice preuzmite instalacijsku datoteku ESET-ovog programa za koji imate važeću licencu.
    Zabilježite mapu (direktorij) u koju ćete spremiti tu instalacijsku datoteku.
     
  2. Za Windowse 8.x i Windowse 10:
    Pritisnite Windows tipku + R da otvorite prozor Run.

    Za Windowse Vista i 7:
    Pokrenite Start pa potom upišite Run u Start Search (Vista) odnosno u Search programs and files (Windows 7) i pritisnite ENTER.

    Za Windowse XP:
    Pokrenite Start Run. Run prozor biti će prikazan.
     
  3. Odaberite Browse i navigirajte do direktorija u koji ste spremili ESET-ovu instalacijsku datoteku.
    (Za verzije 9 i novije npr: eav_nt32_ENU.exe, a za starije verzije npr: eav_nt32_ENU.msi).

    Odaberite navedenu datoteku pa pritisnite OPEN
     
  4. Instalacijska putanja biti će upisana u Run prozor.
    .
    • Za ESET-ove programe verzije 9 i novije:

      Na kraju teksta s putanjom i nazivom .msi datoteke utipkajte razmak (Space) a nakon toga /lvx* pa pritisnite OK

      (tekst na kraju treba izgledati slično ovome: eav_nt32_hrv.exe /lvx* - pogledajte sliku 1-1)

      Slika 1-1
       

    • Za ESET-ove programe verzija 8 i starije (uključujući i programe za poslovne korisnike):

      Na kraju teksta s putanjom i nazivom .msi datoteke utipkajte razmak (Space) a nakon toga /lvx* install.log pa pritisnite OK

      (tekst na kraju treba izgledati slično ovome: eav_nt32_hrv.msi /lvx* install.log - pogledajte sliku 1-2)


      Slika 1-2


       
  5. Izvršite instalaciju ESET programa do kraja ili dok ne dođe do pogreške, pa pronađite log datoteke instalacijske procedure.
    .
    • Za ESET-ove programe verzije 9 i novije:

      Otvorite mapu c:\Users\AppData\(name of user)\local\temp
      Tamo trebate pronaći datoteku s nazivom msi*****.log, gdje se u imenu datoteke umjesto ***** nalazi pet slučajno odabranih znakova
      Uz tu datoteku, molimo da iz iste mape locirate te prikupite i cjelokupni sadržaj poddidrektorija (mapa) ESET\bts te ESET.TEMP
       
    • Za ESET-ove programe verzija 8 i starije:

      Install.log datoteka biti će kreirana u direktoriju gdje se nalazi ESET instalacijska .msi datoteka.

       
  6. Gore navedene datoteke s logovima komprimirajte (ZIP) i dostavite nam u privitku poruke e-pošte

 

 

II Kreiranje Windows setupapi.log datoteke


Dodatno, i datoteka setupapi.log kreirana Microsoft Windows operativnim sustavom može biti iskorištena da pruži više informacija o problemu, no prethodno treba podesiti jedan zapis u Registry bazi koji regulira upisivanje u tu datoteku.


Da bi se ispravno podesio način prikupljanja podataka u C:\Windows\setupapi.log datoteci molimo izvršite slijedeće:
 

  1. Otvorite Registry Editor.

    U Windows XP:
    Pokrenite Start Run, upišite regedit i pritisnite ENTER.

    U Windows 7 i Windows Vista:
    Pokrenite Start,  u prozorčiću Search programs and files upišite regedit i pritisnite ENTER.

    U Windows 8.x i Windows 10:
    Pritisnite Windows tipku + R da otvorite prozor Run, upišite regedit i pritisnite ENTER.
     
     
  2. U Registry Editoru navigirajte do HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup.
    Tamo podesite vrijednost LogLevel na 0x0000FFFF tipkajući niz znakova "ffff" u polje Value Data (pogledajte sliku 2-1)

    Slika 2-1
     

  3. Pokrenite instalaciju ESET programa (ESET instalacijsku .msi datoteku).
    Po završetku (ili po prekidu) procesa instalacije dobiti ćete potrebne podatke u setupapi.log datoteci.

     
  4. Po završetku procedure molimo da korištenjem Registry Editora u isto polje baze registra vratite inicijalne vrijednosti, odnosno podesite Log Level na prethodnu vrijednost (Za Windows XP to je najčešće "0" a za Windows 7 "ff00")

     
  5. Ovu setupapi.log datoteku komprimirajte (ZIP) i dostavite nam u privitku poruke e-pošte
     

 

Po primitku ovih log datoteka, naša tehnička podrška proučiti će ih i javiti Vam se u najkraćem mogućem roku.
 

Rješenje "u četiri riječi":
 

  • pokrenite RegEdit
  • Otvorite HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup
  • kreirajte stavku LogLevel (REG_DWORD)
  • postavite joj vrijednost 0x0000FFFF
  • pokrenite instalaciju "ručno":
    C:\> MSIExec /I eav_nt32_hrv.msi /LVX* (za verziju 9)
    C:\> MSIExec /I eav_nt32_hrv.msi /LVX* c:\install.log ((za verziju 8 i starije)
  • pošaljite nam porukom e-pošte datoteke c:\windows\setupapi.log i c:\Users\AppData\(name of user)\local\temp\msi*****.log  (za verziju 9) ili c:\install.log (za verzije 8 i starije)

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 29.10.2018)
SOLN406