TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
Instalacija
Kupio sam komercijalnu verziju, ali program mi još uvijek javlja "Probni period vaše ESET licence je istekao!"

 

Pitanje

  • Kupio sam komercijalnu verziju ESET-ovog antivirusnog programa, no još uvijek dobivam poruku "Probni period vaše  ESET licence je istekao"?

 

Detalji

Jednom kada je istekao period trajanja probne (trial) licence, neke programske postavke uključivo unošenje podataka licence (licenčnog ključa) više nije moguće koristiti.

 

Rješenje

 

Ako ste kupili punu licencu i dobili od nas poruku  e-pošte (e-mail) u kojoj se nalaze licenčni ključ te korisničko ime i zaporka kupljene licence, molimo nastavite čitati ovaj članak i postupite prema dolje navedenim uputama:

 

  1. S ove naše web stranice preuzmite verziju ESET antivirusnog programa koja odgovara važećoj licenci ESET programa i operativnom sustavu koji koristite na računalu.

Osigurajte da ste preuzeli ESET-ov program za koji imate važeću licencu!


Ako je licenca izdana za ESET NOD32 Antivirus, nemojte preuzimati i instalirati ESET NOD32 Internet Security.

Ako niste sigurni koju verziju ESET programa trebate preuzeti (32 ili 64 bita), molimo pročitajte ovaj naš članak.

  1. Deinstalirajte probnu inačicu ESET antivirusnog programa. Time ćete ukloniti staru, tj. probnu, verziju sa svog računala.

    To najlakše možete učiniti  prateći ove naše upute.

     
  2. Nakon završetka deinstalacije restartajte računalo.

     
  3. Potom instalirajte ESET-ov program za koji imate važeću licencu.

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 


Upute za instalaciju možete pronaći u pripadajućim korisničkim priručnicima pojedinih ESET programa kao i prateći niže navedene članke iz naše baze znanja:

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 29.10.2018)
SOLN2410