TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 6
Kako se pravila i postavke primjenjuju u ESET Remote Administratoru? (6.x)

 

Pitanje

  • Kako se pravila primjenjuju na klijentskim računalima?


Odgovor

 

Kako se pravila primjenjuju na klijentskim računalima?

 

U ESET Remote Administratoru 6.x, primjenjivanje pravila definirate po proizvodu. Detaljnije (specifičnije) pravilo nadjačati će (prepisati) opće (generalnije) pravilo; međutim, sada imate mogućnost prisiliti (force) uporabu pojedine postavke pravila tako da ne može biti nadjačana (prepisana) od strane nekog drugog pravila niže u hijerarhiji. Svako pravilo će pokazati u kojoj grupi (i za koje klijente) je primjenjeno, i na svakom klijentu je indikacija o tome koje postavke pravila su primijenjene i koja je rezultantna konfiguracija.

Za više informacija o kreiranju pravila i njihovom pridjeljivanju klijentskim računalima, pogledajte kako kreirati novo pravilo i dodati ga u grupu koristeći ESET Remote Administrator Web konzolu.
 

  • Grupe i računala mogu imati više pravila dodijeljenih njima. Povrh toga, računalo može biti u duboko ugniježđenoj grupi, čije nadređene grupe (grupe roditelji) imaju svoja pravila. Najbitnije za primjenu pravila je njihov redoslijed. To se određuje po redoslijedu grupa i redoslijedu pravila pridijeljenih grupi.
     
  • Pravila se primjenjuju u redoslijedu kojim su uređene statičke grupe. To nije slučaj kod dinamičkih grupa gdje se prvo prelaze podređene dinamičke grupe. To omogućuje primjenu pravila s većim utjecajem na vrhu stabla grupe i primjenu preciznije definiranih pravilima za podgrupe.
    Za detaljnije informacije u pravilima i redoslijedu grupa pogledajte temu Slaganje redoslijeda grupa u sustavu ERA online pomoći.
     
  • Preporučuje se dodjeljivanje više generičkih pravila (npr. općenite postavke kao što je server za aktualizaciju) grupama koje su na višem mjestu u stablu grupa. Detaljnija (određenija) pravila (npr. postavke upravljanja uređajem) trebaju se dodijeliti dublje u stablu grupa. Niže pravilo obično zamjenjuje postavku višeg pravila kad se obavlja spajanje (osim ako je drugačije definirano zastavicama pravila — pogledajte ispod za konfiguraciju zastavica pravila).
     

 

Konfiguracijske postavke "Obavezno primijeni" ("Force") i  "Primijeni" ("Apply")

 

Osim postavki bez odabrane zastavice (ako ne postavite zastavicu na Primijeni ili na Obavezno primijeni, postavke pravila biti će primijenjene sukladno hijerarhiji grupa opisanoj u sekciji iznad), svaka postavka ima dva osnovna atributa koja definiraju kako su aktivni parametri konfiguracije usvojeni od podređenih pravila:
 

  • Primijeni (Apply) – postavke s tom zastavicom poslat će se klijentu. Međutim, kod spajanja pravila može ih se zamijeniti novijom postavkom. Kad se pravilo primjenjuje na klijentsko računalo i određena postavka ima tu zastavicu, pravilo se mijenja neovisno o tome što je lokalno konfigurirano na klijentu. Budući da se postavka ne primjenjuje, druga pravila mogu je promijeniti.
     

  • Obavezno primijeni (Force) – postavke sa zastavicom za obaveznu primjenu imaju prioritet i ne mogu ih zamijeniti novije postavke (čak i kada i nova postavka ima postavljenu zastavicu za obaveznu primjenu). To jamči da postavku neće promijeniti nova pravila tijekom spajanja.

 

Primjer:
 

  • Pravilo 1 ima omogućeno "Enable ESET LiveGrid reputation system"
     
  • Pravilo 2 ima onemogućeno "Enable ESET LiveGrid reputation system"
     

Ako su oba pravila postavljena na Primijeni (Apply), "Enable ESET LiveGrid reputation system" biti će onemogućeno stoga što je Pravilo 2 podređeno pravilo (child policy) primijenjeno nakon Pravila 1.

Ako promijenimo Pravilo 1 na Obavezno primijeni umjesto na Primijeni, tada će "Enable ESET LiveGrid reputation system" biti omogućeno zato što zastavica Obavezno primijeni u Pravilu 1 nadjačava zastavicu Primijeni iz Pravila 2.

Slika 1-1
Kliknite na sliku za povećani prikaz


 

Da vidite koja su pravila pridijeljena određenoj grupi kliknite na AdminGroups, potom kliknite na ikonu zupčanika pokraj željene grupe, pa iz padajućeg menija odaberite Manage Policies (ili kliknite na karticu Policies (Pravila) ako je dostupna).

Slika 1-1
Kliknite na sliku za povećani prikaz

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 27.01.2017)
SOLN5928


https://support.eset.com/en/how-do-policies-work-in-eset-remote-administrator-6x