TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 6
Slanje zadatka aktualizacije za klijente: Aktualizacija baze podataka virusnih potpisa iz ERA 6.x

 

Problem

  • Aktualizacija baze podataka virusnih potpisa nije uspjela: "Došlo je do pogreške tijekom preuzimanja datoteka aktualizacije"
    (eng: Virus signature database update failed: "An error occurred while downloading update files")

  • Nadogradnja modula nije uspjela: "Došlo je do pogreške tijekom preuzimanja datoteka aktualizacije"
    (eng: Module update failed: "An error occurred while downloading update files")
     

Rješenje

Ako ne koristite ESET Remote Administrator za upravljanje:


 

Pošaljite zadatak aktualizacije baze podataka virusnih potpisa kako bi očistili aktualizacijsku predmemoriju


  1. Otvorite ESET Remote Administrator Web konzolu (ERA Web konzolu) u web pregledniku i logirajte se.
     
  2. Kliknite na AdminClient TasksVirus Signature Database Update.
     

  3. Kliknite na zadatak Virus signature database update i iz kontekstnog menija odaberite Edit.

    Slika 1-1
    Kliknite na sliku za povećani prikaz

     

  4. Proširite Postavke (Settings) i odaberite potvrdni okvir pokraj Clear update cache.
    Zapamtite da ćete ciljeve (Targets) dodavati nakon što kreirate zadatak.
     

    ESET Remote Administrator verzija 6.2.11 i stariji:


    Dodavanje ciljeva vrši se tijekom kreiranja zadatka (na primjer, nakon što dodate novi zadatak i date mu ime (Name), kliknite na Target kako bi dodali grupe ili klijente tom zadatku).

     

  5. Kliknite na Finish kada završite s unosom izmjena na tom zadatku.

    Slika 1-2
     

  6. Kliknite na zadatak Virus signature database update i iz kontekstnog menija odaberite Rerun on failed.

    Slika 1-3
    Kliknite na sliku za povećani prikaz

     

  7. Proširite Target.
    Klijentska računala na kojima originalni zadatak nije uspio trebala bi biti zabilježena.
    Kliknite na Finish.

    Slika 1-4
    Kliknite na sliku za povećani prikaz

 


 

Očistite aktualizacijsku predmemoriju na individualnim klijentskim računalima


  1. Otvorite ESET Endpoint Security ili ESET Endpoint Antivirus.
     
  2. Pritisnite funkcijsku tipku F5 kako bi otvorili Napredno podešavanje.
     

  3. Kliknite na Aktualizacija pa potom kliknite na Očisti pokraj Očisti aktualizacijsku predmemoriju.
    Kada završite, kliknite na U redu kako bi izašli iz prozora Naprednog podešavanja.

    Slika 1-2
    Kliknite na sliku za povećani prikaz

     

  4. Kliknite na AktualizacijaAktualiziraj odmah.
    Vaše računalo bi sada trebalo moći prihvatiti aktualizacije.

    Slika 2-2
    Kliknite na sliku za povećani prikaz

     

 

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 19.01.2017)
SOLN3731


https://support.eset.com/en/send-a-modules-update-task-to-clients-using-eset-remote-administrator-6x