TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 6
ESET Remote Administrator Web konzola se ne može pokrenuti (6.x)

 

Pitanje

  • ESET Remote Administrator Web konzola (ERA Web konzola) ne može se pokrenuti

  • Dobivate poruku upozorenja "Ne mogu pristupiti stranici" ("Cannot access page")

  • Trebate izvršiti reinstalaciju Apache Tomcat 7


Odgovor

 

U slučajevima u kojima ne možete pokrenuti ESET Remote Administrator Web konzolu (ERA Web konzola) ili kada izgleda da se ekran za prijavu (login screen) stalno učitava, pratite niže navedene upute.

Počnite s dijelom (I) i nastavite na sljedeći dio uputa samo ako problem nije riješen

 


(I) Restartajte servise za ESET Remote Administrator Server i za Apache Tomcat
 

  1. Restartajte ERA Server servis
     
  2. Restartajte Apache Tomcat servis
     
  3. Pokušajte ponovo otvoriti ERA Web konzolu (6.x)
     

Ako se početni ekran ERA Web konzole (za prijavu) ne učita, nastavite na dio II.

 

(II) Provjerite konflikte na portovima
 

  1. Otvorite komandno linijsko okružje (CMD) kao admin i pokrenite niže navedenu naredbu:

    netstat –aobn


    Slika 1-1
     

  2. Potvrdite da Tomcat7.exe prati (sluša) na portu 443 ili 8443.

    Kako promijeniti port koji koristi ERA Web konzola? (6.x) (link na članak na engleskom)
     
  3. Pokušajte ponovo otvoriti ERA Web konzolu (6.x)
     

Ako se početni ekran ERA Web konzole (za prijavu) ne učita, nastavite na dio III.

 


(III) Reinstalirajte Apache Tomcat 7 i njegovu bazu ključeva (keystore)

Preskočite na kreiranje baze ključeva (keystore)

 

Napomena: Backup baze ključeva (keystore) i server.xml


Niže navedene instrukcije kreirati će nove datoteke server.xml i baze ključeva (keystore).

Alternativno, možete (prije reinstalacije) izvršiti backup tih datoteka i po završetku reinstalacije nove datoteke server.xml i baze ključeva zamijeniti starima.
(Možete ih pronaći na lokaciji u standardnoj instalacijskoj mapi)

 

A: Deinstalirajte i ponovo instalirajte Apache Tomcat
 

  1. Kliknite na Start   Control Panel i potom na Uninstall Program
     
  2. Odaberite Apache Tomcat 7.0 Tomcat7 (remove only) pa kliknite na Uninstall/Change

    Slika 3-1
    Kliknite na sliku za veći prikaz

     

  3. Izvršite reinstalaciju Apache Tomcat 7.
    Pronađite originalnu lokaciju na koju ste izvršili preuzimanje (download) ESET Remote Administrator instalacijskog paketa - kao na primjer, C:\Users\(ime_korisnika)\Desktop\x64
     
  4. Otvorite instalacijsku mapu i dvoklikom na apache-tomcat-7.0.xx (exe) pokrenite njegovu instalaciju.

    Slika 3-2
    Kliknite na sliku za veći prikaz

     

  5. Pratite upute u instalacijskom čarobnjaku kako bi izvršili instalaciju Apache Tomcat.
    1. U ekranu Choose Components ovisno o vašim željama možete odabrati tip instalacije Normal ili Minimal.
       
    2. U ekranu Configuration options, kliknite na Next.
       
    3. Locirajte instalacijsku datoteku Java Runtime (JRE) koja je spremljena na vašem sustavu (morate koristiti Java SE 6.0 ili noviju)
      potom kliknite na Next.
       
    4. Odaberite željenu instalacijsku mapu (u koju ga želite instalirati) pa kliknite na Install.


B: Generirajte novu bazu ključeva (keystore)

 

  1. Navigirajte do mape bin u vašoj Java instalaciji,
    tamo pokrenite niže navedenu naredbu ali tek nakon što u nju unesete vaše vrijednosti:

    keytool.exe -genkey -alias "tomcat" -keyalg RSA -keysize 4096 -validity 3650 -keystore "C:\Program Files (x86)\Apache Software Foundation\Tomcat 7.0\tomcat.keystore" -storepass "yourpassword" -keypass "yourpassword" -dname "CN=Unknown, OU=Unknown, O=Unknown, L=Unknown, ST=Unknown, C=Unknown"

    Važno! Editirajte gornju naredbu vašim vrijednostima!

     

    • Editirajte lokaciju mape bin   - najčešće je to c:\Program Files (x86)\ za 64-bitna računala ili u c:\Program Files\ za 32 bitna računala

    • Promijenite vrijednost "yourpassword".  Važnost lozinke ne moramo posbno naglašavati, no bitno je da ju ne samo promijenite nego i zabilježite i spremite na sigurno jer će biti korištena i kasnije. 

    • Editirajte informacije vjerodajnica (certifikata):
      CN: Common Name - identificira FQDN - puni naziv računala u domeni (odnosno fully qualified domain name) zajedno s pripadajućim vjerodajnicama
      OU: organizacijska jedinica (Organizational Unit)
      O: organizacija (Organization) (naziv organizacije / Business name)
      L: lokacija (Locality / City)
      ST: država (State)
      C: kod države ili pozivni broj države (Country code)

  2. Otvorite datoteku server.xml file koja je locirana na sljedećoj lokaciji:

    C:\Program Files(x86)\Apache Software Foundation\Tomcat 7.0\conf\server.xml
     

  3. Tražite ili se pomičite po tekstu datoteke dok ne pronađete <!-- A "Connector" represents an endpoint by which requests are received... i editirajte područje za portove konektora tako da zalijepite (paste) sljedeći kod u datoteku server.xml:

    <Connector port="80" protocol="org.apache.coyote.http11.Http11Protocol" connectionTimeout="20000" redirectPort="443" />
    <Connector port="443" maxHttpHeaderSize="8192" maxThreads="150" minSpareThreads="25" maxSpareThreads="75" enableLookups="false" disableUploadTimeout="true" acceptCount="100" scheme="https" secure="true" SSLEnabled="true" clientAuth="false" sslProtocol="TLS" keyAlias="tomcat" keystoreFile="tomcat.keystore" keystorePass="YOURPASSWORD"/>


    Važno!
     

    • Promijenite port 443 u port 8443 ako je 443 već u uporabi
       
    • u polje keystorePass="YOURPASSWORD" postavite lozinku vaše baze ključeva (keystore) koju ste koristili prilikom generiranja vaše baze ključeva.
       

Slika 3-3
Kliknite na sliku za veći prikaz


 

  1. Na niže navedenoj lokaciji kreirajte novu mapu i nazovite ju era:

    C:\Program Files(x86)\Apache Software Foundation\Tomcat 7.0\webapps\
     
  2. Promijenite naziv datoteke era.war (iz instalacijske mape ERA) u era.zip.
     
  3. Raspakirajte datoteke iz era.zip na sljedeću lokaciju:

    C:\Program Files(x86)\Apache Software Foundation\Tomcat 7.0\webapps\era
     
  4. Pokrenite Apache Tomcat servis.
     
  5. Podesite vrstu pokretanja Apache servisa na Automatic.
     
  6. Pokrenite ESET Remote Administrator Web konzolu (6.x).
     

Ako se ekran za logiranje ERA Web konzole i dalje ne pojavljuje, pročitajte dodatne informacije iz članaka ESET-ove baze znanja navedenih ovdje niže pod "Dodatne informacije ...",  ili kontaktirajte našu službu podrške.


 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 08.03.2016)
SOLN5678


https://support.eset.com/en/web-console-does-not-load