TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 6
Kako resetirati lozinku ESET Remote Administrator Web konzole? (6.x)

 

Problem

  • Ne možete se logirati u ESET Remote Administrator Web konzolu (ERA Web konzolu) jer nemate (izgubili ste, zaboravili) lozinku korisničkog računa za pristup ERA Web konzoli

 

Ako znate svoju lozinku i samo ju želite promijeniti:
 

  1. Otvorite ekran za prijavu ESET Remote Administrator Web konzole.

  2. Kliknite na Change Password.

    Slika 1-1

  3. Prvo unesite svoju staru lozinku u prvo prazno polje,
    potom u polja Type new password i Retype new password upišite vašu novu lozinku.

    Kada završite s unosom promjena kliknite na Login da spremite promjene.

     

Rješenje


Postupak za rješenje ovog problema ovisi o operacijskom sustavu na kojem je instaliran ERA server.
 

 

 

Ako nemate vašu lozinku za pristup ERA (izgubili/zaboravili ste ju, niste ju dobili od vaših prethodnika...) i trebate resetirati lozinku ERA Web konzole za individualni administratorski korisnički račun, pratite niže navedene upute:
 

  1. Kliknite na Start  Control Panel.
     

  2. Kliknite na Programs and Features.

    Slika 1-2
    Kliknite na sliku za veći prikaz

     

  3. Desnom tipkom miša kliknite na ESET Remote Administrator Server;
    tamo iz kontekstnog menija odaberite Change.

    Slika 1-3
    Kliknite na sliku za veći prikaz

  4. Kliknite na Next.

    Slika 1-4

  5. Kliknite na Repair.

    Slika 1-5

  6. Popunite sva zahtijevana polja u prozoru Database server connection pa kliknite na Next.

    Slika 1-6

  7. Odaberite Use existing database and apply upgrade pa kliknite na Next.

    Slika 1-7

  8. Kliknite na Next.

    Slika 1-8

  9. Uklonite odabir pokraj potvrdnog okvira Use password already stored in database,
    Unesite novu lozinku u polja Password i Password confirmation,
    potom kliknite na  Next.

    Slika 1-9

  10. Kliknite na Next.
    (Pazite da ostane odabir pokraj potvrdnog polja Keep currently used certificates.)

    Slika 1-10

  11. Kliknite na Repair.

    Slika 1-11

  12. Kliknite na Finish.

    Sada se u ERA Web konzolu možete prijaviti s vašom novom lozinkom.
     

Povratak na vrh

 

 

Ako koristite ESET Remote Administrator virtualni uređaj (Virtual Appliance) i imate svoju Root lozinku, postupite prema niže navedenim uputama:

 

  1. Napravite backup ERA VA / snapshot VA
    Budite sigurni da ste backup/snapshot  pohranili na sigurno
     
  2. Restartajte ERA VA i pratite ju u Vašem upravitelju virtualnih strojeva (kao npr Oracle VM Virtualbox).
    Kada se aktivira, U ERA Appliance kliknite na Enter kako bi ušli u Management mode.
    Za ulaz u Management mode morate znati svoj Root Password.


    Slika 2-1
     

  3. U Managemet modu omogućite (aktivirajte) Webmin sučelje (interface)


    Slika 2-1
     

  4. Ako ste uspješno aktivirali webmin, u početnom ekranu ERA Appliance trebali bi vidjeti redak u kojem piše:
    Webmin access is enabled on port 10000.


    Slika 2-2
     

  5. Otvorite svoj web preglednik i u njemu otvorite https://(IP adresa vašeg ERA VA):10000 kako bi otvorili Webmin sučelje te se prijavite kao korisnik Root sa svojom (root) lozinkom.


    Slika 2-3
     

  6. U Webmin sučelju s lijeve strane kliknite na Servers,
    pod Servers odaberite ESET Remote Administrator,
    tamo s desne strane upišite novi ERA Server Adinistrator Password i potom kliknite na Reset ERA Server Administrator Password (kao na slici ispod).


    Slika 2-4
    Kliknite na sliku za povećani prikaz

     

  7. Nakon toga možete se odjaviti iz Webmin sučelja i prijaviti u ERA Web konzolu koristeći novu lozinku

 

Povratak na vrh

 

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 14.12.2016)
SOLN3760


https://support.eset.com/en/reset-the-eset-remote-administrator-web-console-era-web-console-password-6x