TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 6
Zašto u ERA Web konzoli ne vidim klijentska računala? (6.x)

 

Problem

  • Klijentska računala ne pojavljuju se u kontrolnoj ploči ESET Remote Administrator Web konzole (ERA Web konzole)

 

Rješenje

 

Preduvjeti

  • Mora biti instaliran ESET Remote Administrator Agent: Ako još niste instalirali ESET Remote Administrator Agenta  na vašim klijentskim računalima, ona neće moći komunicirati s ESET Remote Administrator Web konzolom.
    Kliknite ovdje za instrukcije o instalaciji ESET Remote Administrator Agenta.
     
  • Klijentsko računalo mora biti spojeno na vašu domenu.
     
  • Windows Firewall za domenske konekcije (između servera i klijenata) mora biti onemogućen i na serverskoj i na klijentskoj strani.
     
  • Morate imati važeću licencu za klijente.
    Za odgovore o uobičajenim pitanjima o licenciranju ESET Business proizvoda pročitajte ovaj članak naše baze znanja.
     

 

Osigurajte da je DNS na vašoj mreži ispravno konfiguriran

 

Na klijentskim računalima koja se ne pojavljuju u ERA Web konzoli:
 

  1. Pritisnite Windows tipku  + R da otvorite dijaloški okvir RUN.
     
  2. U otvoreno polje upišite cmd pa potom kliknite na OK.
     
  3. U komandno linijskom okružju upišite ipconfig pa pritisnite na Enter da prikažete puni naziv računala i njegovu IP adresu.
    Zabilježite naziv računala i IP adresu.
     

 

Na vašem serveru s instaliranim ESET Remote Administrator Serverom:
 

  1. Pritisnite Windows tipku  + R da otvorite dijaloški okvir RUN.
     
  2. U otvoreno polje upišite cmd pa potom kliknite na OK.
     
  3. U komandno linijskom okružju upišite nslookup.
     
  4. Upišite naziv klijenta koji se ne pojavljuje pa pritisnite na Enter.


    Potvrdite da su IP adresa i naziv u drugoj liniji isti kao informacije prikazane naredbom "ipconfig" na klijentu koji se ne pojavljuje u ERA (pogledajte korak 3 na vašem klijentskom računalu) .

 

Ako odgovori za naziv računala i IP adresu nisu isti na klijentu i na ERA serveru, postoji problem s vašim Forward i/ili Reverse DNS zonama.

Pročitajte ovaj Microsoftov članak baze znanja za informacije o rješavanju problema s DNS Zonama (link je na tekst na engleskom).

Može proći do 12 sati da promjene u DNS-u stupe na snagu na vašoj mreži i da to bude reflektirano u vašoj ERA Web konzoli.
Provjerite da li su nedostajući klijenti pronađeni nakon što promjene u DNS-u stupe na snagu.

 

 

Ako i dalje ne možete riješiti vaš problem, molimo obratite se našoj službi tehničke podrške.

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 07.03.2017)
SOLN3729


https://support.eset.com/en/client-workstations-do-not-appear-in-eset-remote-administrator-web-console-6x