TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 6
Poznati problemi za ESET-ove Business programe verzije 6.x

Pitanje

  • Koji su poznati problemi za ESET-ove Business programe verzije 6.x?

 

Odgovor

 

Iz niže navedenog popisa odaberite ESET-ov proizvod za koji trebate više informacija:
 

 

Povratak na vrh

 

ESET Remote Administrator (6.5.34.0):
 

  • Offline repository neće raditi u svim slučajevima (možda neće uspjeti u slučajevima slabe internetske veze).
     

  • Kada vršite ručnu nadogradnju ESET Mobile Device Connectora, nadogradnja možda neće uspjeti ako prethodna verzija Mobile Device Connectora neće moći zaustaviti svoj servis.
    Rješenje: Postavite postavke pokretanja servisa (Startup type) Mobile Device Connector na “Manual”  i restartajte servis. Potom ponovo pokrenite proceduru nadogradnje.
     

  • Nije moguće koristiti Windows Phone za dvočlanu autorizaciju ako je ESET Remote Administrator dio domene, i pridružen je domenski korisnik.
     

  • Certifikati čija valjanost završava iza godine 2037 nisu podražni u macOS. Nije moguće prenijeti varijablu datuma iz Certificate Authority na macOS. Agent se ne može spojiti zato što macOS ne može prihvatiti Certificate Authority.
     

  • Mobile Device Connector (MDC) zahtijeva jedinstvenu identifikaciju uređaja (unique device identification) kako bi mogao ispravno registrirati uređaj, jer je jedinstvena identifikacija neophodna zbog interne strukture MDC-a.  Neki modeli Android uređaja mogu svi imati istu identifikaciju uređaja, pa će stoga takve uređaje biti nemoguće registrirati u MDC.
     

  • Verzije ESET Rogue Detection Sensora uključene u prethodne verzije ERA (6.1.33.0 i starije) nije moguće nadograditi na verziju uključenu u ERA 6.4.29.0 i novije.
    Rješenje: Deinstalirajte prethodnu verziju RD Sensora, pa potom instalirajte novu verziju iz repozitorija.
     

  • Instalacija ERA Agenta na macOS Sierra (10.12) i novije zahtijeva root ovlasti.
     

  • MDM može prestati raditi nako što je uklonjen statični objekt mobilnih uređaja (na primjer ako je zadatak (task) ili pravilo (policy) uklonjeno iz uređaja).
    Rješenje: ovo je problem povezan uz bazu podataka — prikupite sve neophodne informacije pa kontaktirajte našu službu podrške kako bi ga riješili.
     

  • Kada vršite nadogradnju s prethodnih verzija ESET Remote Administrator na verziju 6.5, može se desiti da nije moguće izvršiti spajanje na ERA server. Iako je MSI već izvršio nadogradnju na ERA 6.5, nadogradnja baze može još uvijek trajati.

    U specifičnim slučajevima, kada je baza (DB) prevelika ili hardver nije dovoljno jak (spori HDD, nedovoljno RAM-a) može trajati i duže vrijeme (pa i više sati) da se nadogradnja završi. Zabranjeno je restartati (reboot) računalo tijekom tog procesa, budući da će to rezultirati oštećenjima baze.
    U tom slučaju (ako se ipak izvrši restart računala tijekom ovog procesa), jedino rješenje je vratiti DB iz backupa i iznova pokrenuti nadogradnju.

 

Povratak na vrh

 

ESET Endpoint Antivirus i ESET Endpoint Security za Windows (6.6.2046.0):
 

 

ESET Endpoint Antivirus i ESET Endpoint Security za Windows (6.5.2118.0):

 

  • Nadogradnje traju bitno duže ako je prisutna velika lista kontrole weba (50k+ linkova)
    Rješenje: nadogradnja će uspješno završiti kada se ta lista procesira
     

  • Nakon nadogradnje s ESET Endpoint programa verzija 6.3 i starijih, specifični moduli (Firewall, Filtriranje protokola i HIPS)  neće biti funkcionalni do restarta OS-a.
    Rješenje: restartajte OS
     

  • Prazne grupe statusa aplikacija mogu biti prikazane u Naprednim postavkamaKorisničko sučeljeStatusiStatusi aplikacije na sporim računalima
     

  • Kada je pravilo s konfiguriranim nadjačavanjem pravila (Override mode) primjenjeno na kljienta i klijent pokušava pokrenuti nadjačavanje pravila na klijentu odmah nakon instalacije, korisničko sučelje kljienta može se smrznuti.
    Rješenje: pričekajte barem jednu minutu nakon instalacije prije no što inicirate nadjačavanje pravila.
     

  • Mogući su konflikti sa Windows Defenderom na Windowsima 8.x i 10 nakon instalacije ili nadogradnji ESET-ovih programa
    Rješenje: Izvršite nadogradnju na ESET Endpoint programe verzije 6.6.2064
     

 

Povratak na vrh

 

ESET Endpoint Antivirus i ESET Endpoint Security za macOS X (6.4.168):
 

  • Grafičko korisničko sučelje (GUI) neće se pokrenuti u macOS X 10.7 i 10.8 nakon instalacije iz ERA 6.3.12.0.
    Rješenje: Restartaje macOS X računalo.
     

  • Skeniranje računala koje je pokrenuto s ERA i nađe malware, prikazuje akcijski prozor na Endpoint macOS računalu koji traži interakciju korisnika.
    Rješenje: koristite opciju Potpuno čišćenje (Strict Cleaning) kada pokrećete skeniranje iz ERA.
     

  • Postavke Media Control nisu migrirane na Device Control tijekom nadogradnje s verzije 6 na 6.1 i novije.
     

  • Zaštita poruka e-pošte (Mail protection) ne isporučuje cijelu poruku (cuts off an email) kada ju šaljete s ISO-2022-JP kodiranjem
     

  • Nadogradnja na verziju 6 moguća je samo iz ESET NOD32 Antivirus 4 Business Edition verzije 4.1.100 i novijih.
     

  • Ručno morate isključiti od skeniranja mape koje se koriste za pohranu podataka za više OS X Server servisa.
     

  • ESET License Administratora ne možete deaktivirati Endpoint Licence na macOS računalima.
     

  • Akcija “Scan on File“ blokira komunikaciju između VMware Fusion 7 i vCenter na macOS 10.10.4.
    Rješenje: Morate postaviti izuzetke i od skeniranja isključiti sljedeću mapu (folder):
          /System/Library/Preferences/Logging/Subsystems
     

  • Kada koristite iCloud Drive na macOS Mavericks morate isključiti od skeniranja sljedeće mape:
         /Users/<user_name>/Library/Caches/CloudKit/com.apple.clouddocs
         /Users/<user_name>/Library/Application Support/CloudDocs
         /Users/<user_name>/Library/Mobile Documents

 

Povratak na vrh

 

ESET Endpoint Security za Android (2.1.11.0):
 

  • Zbog novih ograničenja uvedenih u Android 6 od strane tvrtke Google, ESET više ne može izvršiti sve potrebne korake za provođenje naredbe Wipe.
    Kako bi osigurali barem minimum sigurnosti na Android 6 uređajima, ova naredba se sada ponaša na isti način kao Android naredba Enhanced factory reset. Među ostalima, ovaj proces završiti će s postavkama uređaja resetiranim na tvorničke postavke.
     

  • Zbog nedavnih promjena u Android 7.0, Google omogućava korisnicima da deaktiviraju aktivnog administratora uređaja (device administrator) i deinstaliraju aplikaciju u jednoj akciji. Korisnici sada mogu deinstalirati EESA bez da unesu administratorsku lozinku
     

  • Ako imate aktivnu aplikaciju na svojem Android 6 (Marshmallow) uređaju koja ima dozvole prekrivanja ekrana (screen overlay permission), nećete moći dodijeliti prava ni jednoj drugoj aplikaciji uključujući svoj ESET program. Kako bi omogućili dodjeljivanje prava za svoj ESET program, morate onemogućiti dozvolu prekrivanja ekrana za aplikaciju.

    Postavke ovlasti za Android 6 (Marshmallow)

     

    Ako dobijete poruku "Screen overlay detected" nakon pokušaja dodjeljivanja ovlasti u svojem ESET programu za Android, pratite upute iz ovog članka ESET-ove baze znanja kako biste to riješili.

 

Povratak na vrh

 

ESET File Security 6 za Microsoft Windows Server (6.5.12013.0):
 

  • ESET GUI može prestati raditi kada u naprednim postavkama podešavanja pod Antivirus HIPS Basic Filtering mode podesite na Learning mode, a datum pokraj Lerning mode will end at postavite na datum u prošlosti.
     

  • Aplikacija ne može provjeravati sadržaj logičkih diskova proširenih preko više fizičkih diskova (spanned volumes) ili odgovarajućih dijelova RAID-a zbog toga što skener Hyper-V pohrane ne može odrediti njihove strukture.
     

  • Unaprijed određene postavke pametne optimizacije ignoriraju promjene konfiguracije u ograničenju veličine za skenirane arhive koje bi mogle prouzrokovati da skener ne provjerava arhive usprkos mogućem malicioznom sadržaju.

 

Povratak na vrh

 

ESET Mail Security 6 za Microsoft Exchange Server (6.5.10019.0):
 

  • Integracija programa s Exchange mail serverom pod određenim okolnostima ne može se onemogućiti.
     

  • Najveći dio akcija mišem u kontekstnom meniju (Copy, Export i Delete) za detektirane prijetnje u serverskim log datotekama kreiranim od strane skenera baze podataka poruke e-pošte (mail database scanner) neaktivne su.
     

  • Zbunjujuće Boolean procjene u pravilima za procesiranje poruka kada se primatelji poruka podudaraju s pravilima koja sadrže više unosa.

 

Povratak na vrh

 

ESET Shared Local Cache (1.2.5.0):
 

  • Ne možete postaviti zadatak primjenom planiranih postavki preko ESET Remote Administrator pravila

 

Povratak na vrh

 

ESET Virtualization Security for VMware vShield (1.0.13.0):
 

  • Lozinka za pristup sistemskim logovima ne može biti promijenjena kada je već omogućen SFTP pristup.
    Rješenje: Lozinku možete promijeniti kada onemogućite SFTP pristup, pa ga kasnije omogućite iznova s novom lozinkom.
     

(ESET Virtualization Security for VMware vShield dostupan je korisnicima u USA i Kanadi od 03-eg mjeseca 2016, a od nedavno i ostalim korisnicima)
 

Povratak na vrh

 

ESET Security 6 for Microsoft SharePoint Server (6.5.15013.0):
 

  • Naredbe za rad s pravlima (eShell) su samo za čitanje.
     

  • U pojediim slučajevima program možda neće moći pokrenuti SPAdmin-servis na SharePoint Serveru 2007 (SharePoint Services 3.0).
     

  • Čarobnjak za HIPS pravila i editor mogu prikazati nedosljedne vizaulne kontrole kada dodaju nova ili pokušavaju promijeniti postojeća pravila.

 

Povratak na vrh

 

ESET Mail Security for IBM Domino (6.5.14020.0):

 

  • Otkazivanje deinstalacije u kasnijoj fazi rezultira u neispravnosti nekoliko modula proizvoda.
     

Povratak na vrh

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 30.11.2017)
SOLN5949