TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 6
Kako promijeniti koliko često klijentska računala kontaktiraju ESET Remote Administrator Server? (6.x)

 

Pitanje

  • Kako konfigurirati pravilo za ESET Remote Administrator Agenta (ERA Agent) kako bi klijentska računala kontaktirala ESET Remote Administrator Server (ERA Server) u željenim intervalima za aktualizacije, informacije, zadatke, itd... ?

 

Odgovor

 

Promjene ovlasti u ESET Remote Administratoru 6.5 i novijima

 

Prije nastavka molimo obratite pažnju na važne promjene u korisničkim pravima pristupa i ovlastima u najnovijim verzijama ERA.
 

  • Svaki korisnik ima mapiranu svoju sigurnosnu grupu, i mogu mu biti dodijeljene različite dozvole (permission sets). Svi objekti kreirani od strane korisnika dodijeljeni su njegovoj sigurnosnoj grupi. Administratorski korisnički profil automatski pripada početnoj/osnovnoj sigurnosnoj grupi All (All home group), koja sadrži sve druge grupe kao podgrupe, omogućavajući administratoru punu kontrolu svih objekata.

  • Pojam "objekti" ("objects") odnosi se na računala uređaje, predloške, pravila, zadatke, obavijesti i izvješća, koji su svi uvijek locirani u statičkoj grupi.

  • Ako korisnik ima prava pristupa određenoj grupi, ima ista prava pristupa svim podgrupama te grupe. Administrator ima puna prava pristupa svim grupama i podgrupama.

  • Prava pristupa omogućavaju da konfigurirate pristup specifičnoj grupi i definirate akcije koje mogu biti provedene sa specifičnim objektima u toj grupi.
     

Za više informacija o pravima pristupa pogledajte ovaj članak u sustavu Online pomoći za ERA 6.5.


Korisnik mora imati sljedeća prava u za grupu koja sadrži modificirani objekt:

Functionality Read Use Write
Policies + + +

 

Korisnik mora imati sljedeća prava u za svaki objekt na koji utiče:

Functionality Read Use Write
Groups & Computers + + +

 

Jednom kada su te ovlasti ispravno postavljene, pratite niže navedene upute.


  1. Otvorite ESET Remote Administrator Web konzolu (ERA Web konzolu) u web pregledniku.
    Logirajte se.

     
  2. Kliknite na Admin Policies.

     
  3. Odaberite pravilo (Policy) za ESET Remote Administrator Agenta koje želite promijeniti
    potom kliknite na zupčanik s njegove desne strane pa odaberite Edit.

Slika 1-1
Kliknite na sliku za povećani prikaz


 

  1. Proširite Settings
    potom pokraj Connection interval kliknite na Change interval

Slika 1-2
Kliknite na sliku za povećani prikaz


 

  1. Koristeći polje Regular interval i odgovarajući padajući meni odredite novi interval konekcije.
    Najmanji interval koji može biti određen je 10 sekundi (ova vrijednost biti će upotrijebljena čak i ako vrijednost upisana u ovo polje bude postavljena na 0).
    Kada završite unos promjena kliknite na Save.

Slika 1-3

 

  1. Proširite Assign i tamo kliknite na Assign.

Slika 1-4
Kliknite na sliku za povećani prikaz


 

  1. Odaberite potvrdne okvire pokraj grupa ili uređaja za koje želite da primjenjuju ovo pravilo,
    Odaberite njihove odgovarajuće potvrdne okvire u donjem dijelu prozora,
    pa potom kliknite na OK.

Slika 1-5
Kliknite na sliku za povećani prikaz


 

  1. Kada završite unosom promjena kliknite na Finish.
    ERA Agenti prebaciti će se na novi interval sljedeći puta kada se spoje na ERA Server.

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 21.08.2017)
SOLN3706


https://support.eset.com/en/change-how-often-client-computers-check-in-to-eset-remote-administrator-server-6x