TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 6
Rješavanje problema s instalacijom ERA Agenta - ESET Remote Administrator 6.x

 

 

Razlozi zbog kojih instalacija Agenta nije uspjela

 

Tabela ispod sadrži više razloga zbog kojih instalacija Agenta može zatajiti.
ESET preporučuje da osim tabele ispod provjerite i kontrolni popis za provjeru daljinskog instaliranja kako bi riješili probleme s instalacijom Agenta.

Za više informacija o zatajenjima pri instalaciji Agenta provjerite i članak iz sustava online pomoći za ERA: Otklanjanje poteškoća – instalacija agenta.
 


Poruka pogreške
 
Mogući uzrok (uzroci)

Nije moguće izvršiti spajanje
/ Could not connect

  • Klijent se ne može povezati s mrežom

  • Nije moguće razriješiti naziv klijentskog računala

  • Firewall blokira komunikaciju

  • Na firewallu nisu otvoreni portovi 2222 i 2223

  • Nisu korišteni ispravni FQDN nazivi računala

  • Nije omogućeno dijeljenje datoteka i printera (File and printer sharing)

  • Ulazni portovi 135, 137, 138, 139 i 445 nisu otvoreni u firewallu na klijentu ili u Windows fiIrewallu.

Pristup odbijen
/ Access denied
  • Kada se vrši instalacija sa servera pridruženog domeni na klijenta pridruženog domeni, koristite vjerodajnice korisnika koji je član AD grupe Domain Admin i to sa slijedećem formatom: Domain\DomainAdmin

  • Kada se vrši instalacija sa servera pridruženog domeni na klijenta pridruženog domeni, privremeno povećajte ovlasti ERA Server servisa kako bi se pokrenuo pod administratorskim računom domene

  • Kada se vrši instalacija sa servera na klijenta u drugoj domeni, onemogućite udaljenu kontrolu korisničkih računa (UAC) na ciljnom računalu (klijentu)

  • Kada se vrši instalacija sa servera na klijenta u drugoj domeni, koristite vjerodajnice lokalnog korisnika koji je član administratorske grupe u slijedećem formatu: Admin. Ime ciljnog računala automatski će se dodati za prijavu.

  • Lozinka nije postavljena za administratorski korisnički račun

  • Nedovoljna prava korisničkog računa

  • Nije dostupna administrativna dijeljena mapa ADMIN$

  • Nije dostupna administrativna dijeljena mapa IPC$

  • Omogućeno je jednostavno zajedničko korištenje (Simple File Sharing)

Paket nije nađen u repozitoriju
/ Package not found in repository
  • Link na repozitorij nije ispravan

  • Repository nije dostupan

  • Repository ne sadrži zatraženi paket

 


Odredite što je prouzročilo neuspjeh instalacije

 

Kako bi odredili zašto instalacija Agenta nije uspjela, kliknite na Reports → Agent Deployment task information in last 30 days pa kliknite na Generate now.
Informacije o instalacijama prikazane su u tabeli.
Kolona Progres prikazuje poruke pogreške o tome zašto instalacija Agenata nije uspjela.
 


Za više informacija promijenite prikaz minimalne opširnosti zapisivanja ERA Server trace loga.
Kliknite na Admin Server Settings Advanced Settings Logging.
U padajućem meniju Trace log verbosity odaberite Error pa kliknite na Save.
Pokrenite instalaciju Agenta.
Kada instalacija Agenta zakaže, provjerite zapise na kraju datoteke ERA Server trace loga za najsvježije zapise.

Log datoteke možete pronaći na slijedećim lokacijama:
 

Windows logovi

  • ERA Server: C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Server\EraServerApplicationData\Logs\trace.log

  • ERA Agent: C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Agent\EraAgentApplicationData\Logs

  • ERA Agent: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\ESET\RemoteAdministrator\Agent\EraAgentApplicationData\Logs

 

Linux logovi

  • ERA Agent: /var/log/eset/RemoteAdministrator/EraAgentInstaller.log

  • ERA Agent: /var/log/eset/RemoteAdministrator/Agent/trace.log

  • ERA Server: /var/log/eset/RemoteAdministrator/Server/trace.log

 

Instalacija nije uspjela s porukom pogreške 1603

 

Provjerite ra-agent-install.log datoteku na ciljnom računalu, lociranu na: C:\Users\%users%\AppData\Local\Temp\ra-agent-install.log .

 


Rješavanje problema s DNS-om


Ako računalo nestane iz ESET Remote Administratora (ERA), ili pogurana instalacija Agenta ostane visiti na "In Progress", jedan od slijedećih postupaka za rješavanje problema s DNS-om mogao bi riješiti i vaš problem:
 

  • Koristite naredbu 'nslookup' za IP adrese i nazive servera i/ili klijentskih računala koji imaju probleme s poguranom instalacijom Agenta.
    Rezultati moraju odgovarati informacijama s računala.

    Na primjer, nslookup naziva računala mora dostaviti IP adresu koju naredba ipconfig prikazuje na tom računalu.
    naredbu 'nslookup' trebati će pokrenuti i na klijentima i na serveru.

     
  • Ručno pregledavanje DNS zapisa za duplikate.

 


Ne mogu instalirati ERA Agenta na Mac računalo


Problem: nije omogućen Secure Shell (SSH)
 

  1. Kliknite na Apple ikonu u sistemskoj traci → System Preferences.

    Slika 1-1

     

  2. Kliknite na Sharing.

    Slika 1-2

     

  3. Odaberite potvrdni okvir pokraj Remote Login.

    Slika 1-3

     

  4. Zatvorite prozor Sharing i ponovo pokrenite instalaciju ESET Remote Administrator Agenta.

 

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 

Uklonite svaki drugi antivirusni softver!

Važno je da je prije pokušaja pogurane instalacije na klijentskim računalima deinstaliran svaki drugi antivirusni program:


 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 14.09.2017)
SOLN3630


https://support.eset.com/en/agent-deployment-troubleshooting-eset-remote-administrator-6x