TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 6
Kako korištenjem ESET Remote Administratora prikupiti SysInspector logove od klijenata? (6.x)

 

Pitanje

  • Kako koristeći ERA 6.x pokrenuti zadatak klijenta da prikupite SysInspector log datoteke s klijentskih računala?

 

Detalji

Koristeći ESET Remote Administrator verzija 6.2.11.0 i novije, moguće je jednostavno prikupiti SysInspector logove sa svih željenih klijentskih računala odjednom i vidjeti ih u ERA Web konzoli.

 

Rješenje

 

  1. Otvorite ESET Remote Administrator Web konzolu (ERA Web konzolu) u web pregledniku.
    Logirajte se.

     
  2. Kliknite na Admin Client TasksSysInspector Log Request
    potom kliknite na New.

Slika 1-1
Kliknite na sliku za povećani prikaz


 

  1. U polje Name upišite naziv novog zadatka.

Slika 1-2
Kliknite na sliku za povećani prikaz


 

  1. Proširite sekciju Settings da konfigurirate postavke zadatka.
    Molimo obratite pažnju da ćete ciljeve (Targets) dodavati nakon što kreirate zadatak.
     

ESET Remote Administrator verzije 6.2.11 i stariji:


Dodavanje ciljeva vrši se tijekom kreiranja zadatka
(na primjer: Proširite Target, kliknite na Add targets Add targets, odaberite klijentska računala ili grupe).


 

  1. Kada završite unos željenih promjena u zadatak kliknite na Finish.

     

  2. Kada budete upitani želite li dodati okidač (trigger) kliknite na Create Trigger.
    Za instrukcije o tome kako dodati okidač u klijentski zadatak (Client Task) i definirati njegove ciljeve, pročitajte sljedeći članak naše baze znanja:
     

  3. Kliknite na Finish i novi zadatak biti će prikazan u prozoru Client Tasks.
    Za provjeru statusa zadatka kliknite na taj zadatak i odaberite Details.

    Slika 1-3
    Kliknite na sliku za povećani prikaz


     

  4. Kliknite na karticu Executions.
    Kolona Last Status prikazati će informacije o izvršenju tog vašeg zadatka.

    Slika 1-4
    Kliknite na sliku za povećani prikaz

 


Pregledajte ESET SysInspector logove u ERA Web konzoli


U ESET Remote Administratoru verzija 6.2.11.0 i novijima, možete vidjeti SysInspector logove koje ste kreirali u koracima 1 – 8 u prethodnoj sekciji.
Da vidite ESET SysInspector logove, pratite niže navedene upute:
 

  1. Kliknite na karticu Execution details.
     
  2. Kliknite na SysInspector klijentski zadatak koji ste kreirali
    potom kliknite na Open SysInspector Log Viewer
    (SysInspector log datoteku možete i preuzeti (download) iz istog kontekstnog menija ili koristiti alternativnu metodu preuzimanja opisanu ispod)

    Slika 2-1
    Kliknite na sliku za povećani prikaz


 


Pregledajte ESET SysInspector logove u Upravljačkoj ploči (Dashboard) (alternativna metoda)

 

  1. Kliknite na Upravljačka ploča (Dashboard)
    tamo kliknite na + (Dodaj upravljačku ploču (Add Dashboard)) i upišite naziv za tu novu upravljačku ploču.
     
  2. Kliknite na jednu od raspoloživih ploha i u skočnom prozoru biti će prikazan popis raspoloživih predložaka izvješća (report templates).
     
  3. Proširite dio Automation,
    tamo pronađite i kliknite na SysInspector snapshots history in last 30 days
    potom kliknite na OK.

Slika 3-1
Kliknite na sliku za povećani prikaz

 

  1. Biti će prikazan izvještaj.
    Kliknite na naziv zadatka i odaberite Open SysInspector Log Viewer.


 

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 12.09.2017)
SOLN3692


https://support.eset.com/en/export-sysinspector-log-files-from-client-computers-in-eset-remote-administrator-6x