TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 6
Kako u ERA 6.x klijentskim računalima poslati poziv na buđenje kako bi se ubrzalo izvođenje zadataka?

 

Problem

  • Klijentski zadaci se ne izvršavaju kada ih u ERA pošaljete na izvršenje

 

Detalji

Kada u ESET Remote Administrator Web konzoli (ERA Web konzoli) kreirate zadatak, taj zadatak je dodan u red čekanja i biti će izvršen automatski sljedeći puta kada se klijentsko računalo prijavi u ERA.

Ako taj zadatak želite izvršiti odmah, klijentskim računalima možete poslati poziv na buđenje.
U tom slučaju klijentska računala prijaviti će se na ERA server čim prime poziv na buđenje, i bilo koji zadatak postavljen u red za čekanje biti će postavljen da se pokrene odmah (ako taj zadatak već u međuvremenu nije izvršen na klijentskom računalu prije poziva na buđenje).

 

Rješenje

 

Promjene ovlasti u ESET Remote Administratoru 6.5 i novijima

 

Prije nastavka molimo obratite pažnju na važne promjene u korisničkim pravima pristupa i ovlastima u najnovijim verzijama ERA.
 

  • Svaki korisnik ima mapiranu svoju sigurnosnu grupu, i mogu mu biti dodijeljene različite dozvole (permission sets). Svi objekti kreirani od strane korisnika dodijeljeni su njegovoj sigurnosnoj grupi. Administratorski korisnički profil automatski pripada početnoj/osnovnoj sigurnosnoj grupi All (All home group), koja sadrži sve druge grupe kao podgrupe, omogućavajući administratoru punu kontrolu svih objekata..

  • Pojam "objekti" ("objects") odnosi se na računala uređaje, predloške, pravila, zadatke, obavijesti i izvješća, koji su svi uvijek locirani u statičkoj grupi.

  • Ako korisnik ima prava pristupa određenoj grupi, ima ista prava pristupa svim podgrupama te grupe. Administrator ima puna prava pristupa svim grupama i podgrupama.

  • Prava pristupa omogućavaju da konfigurirate pristup specifičnoj grupi i definirate akcije koje mogu biti provedene sa specifičnim objektima u toj grupi.
     

Za više informacija o pravima pristupa pogledajte ovaj članak u sustavu Online pomoći za ERA 6.5.

Korisnik mora imati slijedeća prava na svaki objekt na koji utiče:

Functionality Read Use Write
Groups & Acomputers + + +

 

Jednom kada su te ovlasti ispravno postavljene, pratite niže navedene upute.

 

  1. Otvorite ESET Remote Administrator Web konzolu (ERA Web konzolu) u web pregledniku.
    Logirajte se.

     
  2. Kliknite na Computers i odaberite potvrdni okvir kraj svakog računala kojem želite poslati poziv na buđenje (wake-up call).
     
  3. Kliknite na Actions Send Wake-Up Call.

    Korisnici koji još uvijek koriste ERA 6.4:


    Kliknite na Computers Send Wake-Up Call.

    Slika 1-1
    Kliknite na sliku za povećani prikaz


     

  4. Biti će prikazana obavijest da je poslan poziv za buđenje.
    Kliknite na OK.
    Zadaci na čekanju biti će izvršeni sljedeći puta kada se klijenti prijave na ESET Remote Administrator.

    Slika 1-2

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 04.09.2017)
SOLN3616


https://support.eset.com/en/how-do-i-send-a-wake-up-call-to-client-computers-to-speed-up-task-execution-in-eset-remote-administrator-6x