TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 6
Kako dodati računalo u statičku grupu ERA6 web konzole?

 

Pitanje

  • Kako dodati računalo u statičku grupu ERA6.x web konzole?

 

Detalji

Statičke grupe su grupe ručno odabranih klijenata - njihovi članovi mogu biti dodani/uklonjeni samo ručno i ne temelje se na dinamičkim kriterijima dinamičkih grupa koje su postavljene automatski i bazirane su na specifičnim kriterijima definiranim u predlošku. Jednom kada su računala dodana u grupe, ovima možete pridijeliti pravila, zadatke i/ili postavke. Pravila, zadaci i postavke primjenjuju se na sve članove grupe.

U ESET Remote Administrator (ERA) web konzoli postoje dvije inicijalno zadane statičke grupe ESET Remote Administrator (ERA) web Console:

  • All: glavna grupa, za sva računala u mreži ERA Servera.
    Koristi se za primjenu pravila za svako računalo kao inicijalno zadano pravilo.

    Ta grupa se uvijek prikazuje i njen naziv ne može se mijenjati.
     

  • Lost & Found: podgrupa (child group) grupe All.
    Kada se novo računalo spoji na ERA server putem ERA Agenta automatski se dodaje u tu grupu.

 

Odgovor

 

Promjene ovlasti u ESET Remote Administratoru 6.5 i novijima

 

Prije nastavka molimo obratite pažnju na važne promjene u korisničkim pravima pristupa i ovlastima u najnovijim verzijama ERA.
 

  • Svaki korisnik ima mapiranu svoju sigurnosnu grupu, i mogu mu biti dodijeljene različite dozvole (permission sets). Svi objekti kreirani od strane korisnika dodijeljeni su njegovoj sigurnosnoj grupi. Administratorski korisnički profil automatski pripada početnoj/osnovnoj sigurnosnoj grupi All (All home group), koja sadrži sve druge grupe kao podgrupe, omogućavajući administratoru punu kontrolu svih objekata.
  • Pojam "objekti" ("objects") odnosi se na računala uređaje, predloške, pravila, zadatke, obavijesti i izvješća, koji su svi uvijek locirani u statičkoj grupi.
  • Ako korisnik ima prava pristupa određenoj grupi, ima ista prava pristupa svim podgrupama te grupe. Administrator ima puna prava pristupa svim grupama i podgrupama.
  • Prava pristupa omogućavaju da konfigurirate pristup specifičnoj grupi i definirate akcije koje mogu biti provedene sa specifičnim objektima u toj grupi.
     

Za više informacija o pravima pristupa pogledajte ovaj članak u sustavu Online pomoći za ERA 6.5.



  1. Otvorite web konzolu ESET Remote Administratora (ERA Web konzolu) u web pregledniku i logirajte se.

     

  2. Kliknite na Computers 
    Odaberite statičku grupu u koju želite dodati računalo.

    (Za detaljne instrukcije o kreiranju nove statičke grupe posjetite ovu temu ESET-ove ERA 6.5 online pomoći)

     

  3. Kliknite na Add NewComputers.

    Slika 1-1
    Kliknite na sliku za povećani prikaz


     

  4. U prozoru Add Computers, u polje Names upišite naziv ili IP adresu računala koje želite dodati.
    Potom kliknite na Add.

    Slika 1-2
    Kliknite na sliku za povećani prikaz


     

  5. Kliknite na OK.
    Alternativno, možete kliknuti na Deploy Agent i započeti proces  instalacije ESET Remote Administrator Agenta na odabrano računalo.

    Za više informacija o instaliranju ERA Agenta, pročitajte ovaj članak naše baze znanja.

    Slika 1-3

     

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

Koristite ESET Remote Administrator 6.x samo s ESET Business proizvodima verzije 6.x!


Ovaj članak odnosi se na ESET Business proizvode verzije 6.x, koje biste trebali koristiti samo u kombinaciji s drugim Business proizvodima verzije 6.x.


Ako trenutno koristite ESET-ove Business proizvode verzije 5 ili starije, prvo pogledajte slijedeće članke za informacije o tome što je novo u najnovijoj verziji i kako izvršiti nadogradnju:

 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 24.08.2017)
SOLN3593


https://support.eset.com/en/add-a-computer-to-a-static-group-in-eset-remote-administrator-6x