TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 6
Kako dodati licence ESET-ovih proizvoda u ERA (6.x)

 

Pitanje


Odgovor

 

Promjene ovlasti u ESET Remote Administratoru 6.5 i novijima

 

Prije nastavka molimo obratite pažnju na važne promjene u korisničkim pravima pristupa i ovlastima u najnovijim verzijama ERA.
 

  • Svaki korisnik ima mapiranu svoju sigurnosnu grupu, i mogu mu biti dodijeljene različite dozvole (permission sets). Svi objekti kreirani od strane korisnika dodijelejni su njegovoj sigurnosnoj grupi. Administratorski korisnički profil automatski pripada početnoj/osnovnoj sigurnosnoj grupi All (All home group), koja sadrži sve druge grupe kao podgrupe, omogućavajući administratoru punu kontrolu svih objekata.
  • Pojam "objekti" ("objects") odnosi se na računala uređaje, predloške, pravila, zadatke, obavijesti i izvješća, koji su svi uvijek locirani u statičkoj grupi.
  • Ako korisnik ima prava pristupa određenoj grupi, ima ista prava pristupa svim podgrupama te gruep. Administrator ima puna prava pristupa svim grupama i podgrupama.
  • Prava pristupa omogućavaju da konfigurirate pristup specifičnoj grupi i definirate akcije koje mogu biti provedene sa specifičnim objektima u toj grupi.
     

Za više informacija o pravima pristupa pogledajte ovaj članak u sustavu Online pomoći za ERA 6.5.


Korisnik mora imati sljedeća prava u za grupu koja sadrži modificirani objekt:

Functionality Read Use Write
Licence + + +

 

Jednom kada su te ovlasti ispravno postavljene, pratite niže navedene upute.

 

  1. Otvorite web konzolu ESET Remote Administratora (ERA Web konzolu) u web pregledniku i logirajte se.
     
  2. Kliknite na Admin License ManagementAdd Licenses.

    Slika 1-1
    Kliknite na sliku za povećani prikaz


     

  3. Licence možete dodati u ESET Remote Administrator (ERA) na tri načina. Kliknite na odgovarajući link za upute: 


Povratak na vrh

 

 

Dodajte licenčni ključ

 

Kao vlasnik licenci u ERA ih možete dodati koristeći licenčni ključ koji ste dobili porukom e-pošte pri kupnji/obnovi licence.
(Ako nemate licenčni ključ ili ste ga izgubili, kliknite ovdje za upute kako da ga ponovno dobijete.)


Proširite License Key.
U polje za unos upišite licenčni ključ.
Kliknite na Add Licenses

Slika 2-1
 


Povratak na vrh

 

 

Dodijelite vjerodajnice sigurnosnim administratorima

 

Korištenjem ESET Licese Administratora (ELA) vlasnik licence može delegirati upravljanje dijelom svojih licenci sigurnosnim administratorima (Security Admins).

  • Licence ne mogu dalje biti podijeljene u manje podskupine (derivacije).
    Dodjeljivanje licenci će sigurnosnim administratorima dati mogućnost da upravljaju svim jedinicama uključenim u tu licencu.
     
  • Vlasnik licenci može dodijeliti više licenci jednom sigurnosnom administratoru.
    Nakon kreiranja korisničkog računa sigurnosnog administratora sigurnosni administratori mogu uskladiti licence u svojim ELA korisničkim računima s ESET Remote Administratorom da omoguće udaljenu aktivaciju ESET-ovih proizvoda. 
     
  • ELA dozvoljava vlasniku licenci da vidi samo jednu licencu u isto vrijeme.
    Zato ESET preporučuje vlasnicima licenci da kreiraju račun sigurnosnog administratora za sebe kako bi si olakšali upravljanje većim brojem licenci i za uporabu pri aktivaciji ESET-ovih proizvoda korištenjem ESET Remote Administratora.

 

Kako autorizirati sigurnosnog administratora (Security Admin)
 

  1. Kliknite na link ESET License Administrator (ELA) portala,
    kada se portal otvori u polje Licence Key upišite svoj licenčni ključ,
    potom kliknite na Manage Licence
    .

    Slika 3-1

     

  2. Upišite svoju lozinku ESET License Administratora (koju ste dobili uz licencu) u označeno polje,
    potom kliknite na Authenticate.

    Slika 3-2

     

  3. U ELA kliknite na License Authorize Administration.

    Slika 3-3
    Kliknite na sliku za povećani prikaz


     

  4. U polje Security Admin E-Mail upišite adresu e-pošte korisnika kojeg želite autorizirati
    Kliknite na Authorize Administrator.

    Poruka e-pošte biti će poslana na e-adresu koju ste naveli - u njoj su upute za aktiviranje korisničkog računa sigurnosnog administratora.
    (Ovaj postupak ponovite za svakog sigurnosnog administratora kojeg želite prijaviti u ELA.)

    Slika 3-4
    Kliknite na sliku za povećani prikaz


     

  5. Novi sigurnosni administrator od ELA će dobiti poruku e-pošte.
    U toj poruci e-pošte treba kliknuti na link Click here to create an account and accept this request.

    Slika 3-5

     

  6. Otvoriti će se web formular u kojoj novi sigurnosni administrator treba treba popuniti sva polja u kako bi omogućio kreiranje korisničkog računa
    (vidi pod Create new Security Admin account)
    Potom odaberite potvrdni okvir pokraj I agree to the ESET Terms of use
    Na kraju kliknite na Register.

    Ako sigurnosni administrator u ELA već ima prijavljen korisnički račun, poruka e-pošte će mu biti poslana samo ako mu se dodijele nove ESET licence.

    Slika 3-3

     

  7. Nastavite na sljedeću sekciju za upute o sinkronizaciji korisničkog računa sigurnosnog administratora u ERA.

 

 

 

Kako sinkronizirati korisnički račun sigurnosnog administratora s ESET Remote Administratorom
 

  1. Nakon što je sigurnosni administrator od ELA dobio poruku e-pošte i u ELA kreirao račun sigurnosnog administratora,
    otvorite ESET Remote Administrator web konzolu (ERA web konzolu) u web pregledniku i prijavite se.

     
  2. Kliknite na Admin License ManagementAdd Licenses

    Slika 4-1
    Kliknite na sliku za povećani prikaz


     

  3. Proširite Security Admin Credentials,
    U odgovarajuća polja upišite Security Admin Login i Password.
    Potom kliknite na Add Licenses.

    Slika 4-2
    Kliknite na sliku za povećani prikaz


     

Povratak na vrh

 

 

 

Rješavanje problema

 

Ako ne možete dodati licence u ESET Remote Administrator, uzrok može biti povezan uz proxy postavke u ESET Remote Administrator Serveru (ERA Server). Kako bi riješili ovaj problem, pratite niže navedene upute:
 

 

  1. Otvorite web konzolu ESET Remote Administratora (ERA Web konzolu) u web pregledniku i logirajte se.

     
  2. Kliknite na Admin Server Settings.

     
  3. Proširite Advanced Settings
    potom kliknite na klizač pokraj Use proxy server kako bi ga onemogućili.
    Kliknite na Save.

    Slika 5-1
    Kliknite na sliku za povećani prikaz


     

  4. Ponovo pokušajte dodati licence.


Ako ste sada uspjeli, to može indicirati na problem s vašim proxy postavkama.


Za daljnju pomoć podledajte sljedeće članke naše i ESET-ove baze znanja:

 

Povratak na vrh

 

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

Koristite ESET Remote Administrator 6 samo s ESET Business proizvodima verzije 6!


Ovaj članak odnosi se na ESET Business proizvode verzije 6, koje biste trebali koristiti samo u kombinaciji s drugim Business proizvodima verzije 6.

Ako trenutno koristite ESET-ove Business proizvode verzije 5 ili starije, prvo pogledajte sljedeće članke za informacije o tome što je novo u najnovijoj verziji i kako izvršiti nadogradnju:

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 24.08.2017.)
SOLN3606