TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 6
Kako dodati klijentska računala u ESET remote Administrator 6.x?

 

Pitanje

  • Klijentska računala se ne pojavljuju u ESET Remote Administrator web konzoli

  • Dodajte klijentska računala ili poslužitelje u svoju upravljanu mrežu

 

Odgovor

 

Po završetku instalacije, klijentska računala pronađena od strane ESET Remote Administratora (ERA) automatski se prikazuju u ERA Web konzoli.
Ako neki od klijenata nisu automatski pronađeni, postoje tri načina za njihovo dodavanje u ERA:

 

Ako se klijentska računala ne pojavljuju u ERA Web konzoli


Ako koristite Active Directory ali ne možete u ERA vidjeti klijentska računala, provjerite DNS postavke na svojoj mreži na moguće DNS konflikte i probleme.

 

  • Sinkronizacija s Active Directoryjem - Provodi se automatski tijekom instalacije ESET Remote Administrator Servera (ERAS), ako na mreži postoji Active Directory (AD).
    Ova metoda identificira klijentska računala povlačenjem njihovih podataka iz Active Directoryja.

     

  • ESET Rogue Detection Sensor - ESET Rogue Detection Sensor (RD Sensor) automatski se instalira u sklopu cjelovite instalacije ERA.
    RD Sensor može identificirati računala bez antivirusne zaštite na mreži čime olakšava njihovo dodavanje u ERA  iz kontrolne ploče ERA Web konzole.

     

  • Ručni unos (Manual Entry) - Nova računala možete u svakom trenutku dodati i ručno upisom IP adrese ili naziva računala.
     

Za više informacija pogledajte sekciju Dodavanje računala u ESET Remote Administrator online sustavu pomoći

 

Promjene ovlasti u ESET Remote Administratoru 6.5 i novijima

 

Prije nastavka molimo obratite pažnju na važne promjene u korisničkim pravima pristupa i ovlastima u najnovijim verzijama ERA.

Za više informacija o pravima pristupa pogledajte ovaj članak u sustavu Online pomoći za ERA 6.5.

  • Svaki korisnik ima mapiranu svoju sigurnosnu grupu, i mogu mu biti dodijeljene različite dozvole (permission sets). Svi objekti kreirani od strane korisnika dodijeljeni su njegovoj sigurnosnoj grupi. Administratorski korisnički profil automatski pripada početnoj/osnovnoj sigurnosnoj grupi All (All home group), koja sadrži sve druge grupe kao podgrupe, omogućavajući administratoru punu kontrolu svih objekata.
  • Pojam "objekti" ("objects") odnosi se na računala uređaje, predloške, pravila, zadatke, obavijesti i izvješća, koji su svi uvijek locirani u statičkoj grupi.
  • Ako korisnik ima prava pristupa određenoj grupi, ima ista prava pristupa svim podgrupama te grupe. Administrator ima puna prava pristupa svim grupama i podgrupama.
  • Prava pristupa omogućavaju da konfigurirate pristup specifičnoj grupi i definirate akcije koje mogu biti provedene sa specifičnim objektima u toj grupi.


 


 

Sinkronizacija s Active Directoryjem

 

Ako na mreži imate aktivan Active Directory (AD), ERA je vjerojatno već tijekom instalacije prikupila podatke o računalima.

Da vidite računala iz AD koja su već dodana u ERA:

  • otvorite ERA Web konzolu,
  • prijavite se (logirajte se),
  • kliknite na Computers All i odaberite potvrdni okvir pokraj Subgroups.
     

Ako računala iz AD nisu prikazana u ERA, pratite sljedeće upute kako bi pokrenuli sinkronizaciju statičke grupe (Static Group Synchronization):
 

  1. Kliknite na Admin Server Tasks.
     

  2. Kliknite na Static Group SynchronizationRun Now.
    ERA će automatski dodati sva nezaštićena računala iz AD u grupu All.

    Kliknite ovdje za detaljne instrukcije o dodavanju računala iz grupe All u statičku grupu u ERA 6.x.

    Slika 1-1
    Kliknite na sliku za povećani prikaz


     

  3. Ako provodite novu instalaciju ERA, pratite upute kako izvršiti instalaciju ESET Remote Administrator Agenta?


 

 

Korištenje ESET Rogue Detection Sensora

 

Korisnik mora imati slijedeća prava u svojoj sigurnosnoj grupi (Home Group):

Functionality Read Use Write
Groups & Computers + + +
Reports and Dashboard + + +

 

Jednom kada su te ovlasti ispravno postavljene, pratite niže navedene upute.

 

Stvaranje novog predloška izvješća:


Ako u svojoj grupi nemate predloške izvješća, nastavite s jednim od ovih koraka:

 

Ako ne koristite AD sinkronizaciju, najlakši način za dodavanje računala u strukturu ERA je korištenje Rogue Detection senzora (RD Sensor).
RD Sensor se automatski instalira kao dio instalacije ERA paketa i počinje raditi odmah po završenoj aktivaciji ERA.


Pratite niže navedene upute za pronalaženje novih računala u mreži korištenjem RD senzora:
 

  1. Kliknite na Dashboard 
    Proširite izvješće Rogue computers ratio

    (Detaljnu analizu možete pokrenuti i direktno iz ekrana kontrolne ploče (Dashboard)).

    Slika 2-1
    Kliknite na sliku za povećani prikaz


     

  2. Kliknite na crveno područje u izvješću Rogue computers.
    Odaberite nezaštićena računala (unmanaged computers).
    Potom kliknite na Detailed information.

    Slika 2-2
    Kliknite na sliku za povećani prikaz


     

  3. Biti će prikazan popis nezaštićenih računala.
    Kliknite bilo gdje na taj popis.
    Potom kliknite na Add all displayed items
    (alternativno, možete kliknuti na Add i dodati pojedinačna računala)

    Slika 2-3
    Kliknite na sliku za povećani prikaz


     

  4. Odaberite Parent group (grupu u koju će računala biti dodana - prema inicijalnim postavkama ERA to je grupa All).
    Kliknite na ikonu kante za smeće kraj svakog računala kojeg želite ukloniti iz popisa.
    Kliknite na Add.

    Slika 2-4
    Kliknite na sliku za povećani prikaz


     

  5. Ako su računala uspješno dodana, prikazat će se prozor obavijesti s opcijom za instalaciju ESET Remote Administrator Agenta (ERA Agenta) na njih.
    Kliknite na OK da dodate računala ili kliknite na Deploy Agents kako bi pokrenuli instalaciju ERA Agenta na tim neupravljanim računalima.

    Slika 2-5

     

  6. Ako provodite novu instalaciju ERA, sada trebate pokrenuti instalaciju ERA agenta.

 

 

Ručni unos

 

Korisnik mora imati slijedeća prava u za svaki objekt pod utjecajem:

Functionality Read Use Write
Groups & Computers + + +

 

Jednom kada su te ovlasti ispravno postavljene, pratite niže navedene upute.

 

  1. Otvorite ESET Remote Administrator Web konzolu u web pregledniku.
    Prijavite se.

     
  2. Kliknite na Computers
    Odaberite grupu All;
    Kliknite na Add new;
    Tamo odaberite Computers.

    Slika 3-1
    Kliknite na sliku za povećani prikaz


     

  3. Upišite IP adresu ili naziv računala koji želite dodati u polje Name,
    potom kliknite na + Add Device.
    Ponavljajte to za svako računalo koje želite dodati.

    Alternativno, možete kliknuti na Import CSV da uvezete CSV datoteku koja sadrži nazive računala koje želite dodati u ERA (ograničite svaki naziv računala zarezom).

    Za više informacija pogledajte sekciju Dodavanje računala u ESET Remote Administrator stranicama pomoći.

     
  4. Kada završite dodavanje računala kliknite na Add.

    Slika 3-2
    Kliknite na sliku za povećani prikaz


     

  5. Ako su računala uspješno dodana, prikazat će se prozor obavijesti s opcijom za instalaciju ESET Remote Administrator Agenta (ERA Agenta) na nezaštićena računala.

    Kliknite na OK da dodate računala ili kliknite na Deploy Agents da instalirate ERA Agenta na nezaštićena računala.

    Slika 3-3

  6. Ako provodite novu instalaciju ERA, sada trebate pokrenuti instalaciju ERA agenta.

 


 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

Koristite ESET Remote Administrator 6.x samo s ESET Business proizvodima verzije 6.x!


Ovaj članak odnosi se na ESET Business proizvode verzije 6.x, koje biste trebali koristiti samo u kombinaciji s drugim Business proizvodima verzije 6.x.
 

Ako trenutno koristite ESET-ove Business proizvode verzije 5 ili starije, prvo pogledajte slijedeće članke za informacije o tome što je novo u najnovijoj verziji i kako izvršiti nadogradnju:

 

 

 

(posljednji puta revidirano 23.08.2017)
SOLN3609


https://support.eset.com/en/add-client-computers-in-eset-remote-administrator-6x/span>