TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Pitanja i odgovori
ESET Remote Administrator 6
ESET Remote Administrator 6 — često postavljana pitanja / Što je novo?

 

Pitanje

  • Što je novo u ESET Remote Administrator (ERA) 6.5

  • Važne informacije o nadogradnji na ERA 6.x

 

Detalji

ESET Remote Administrator (ERA) 6.x je nasljednik prethodnih verzija softvera za daljinsko upravljanje ESET Remote Administrator.


Ispod možete pronaći odgovore na neka uobičajena pitanja koja mogu imati oni koji su upoznati s prethodnim verzijama ERA.
Za više informacija o novoj verziji ESET Remote Administratora i ostalih ESET-ovih poslovnih proizvoda verzije 6, pogledajte:  Što je novo u ESET Remote Administratoru?.


Što je novo u ERA 6.x u odnosu na 5.x?

Ispod je popis najvažnijih novih stavki u novoj arhitekturi u odnosu na verziju 5.x:

  • Instalacija ERA Servera — ERA Server sada možete instalirati na Linux kao i na Virtual Appliance.
     
  • Web konzola — Korisnici upoznati s prethodnim verzijama ERA opazit će da je tradicionalna ERA konzola sada zamijenjena web konzolom. Postavljanjem online sučelja, ERA 6 dozvoljava da mrežom upravljate s bilo kojeg mjesta. Web konzola je primarno sučelje koje se koristi za upravljanje klijentima; može se koristiti za izvođenje svih zadataka koji su bili dostupni u prethodnim verzijama ERA ali nudi i mnogo više zadataka. Za više detalja pogledajte članak
    Početak uporabe ESET Remote Administrator web-konzole u korisničkim uputama za ESET Remote Administrator.
     
  • ESET License Administrator — Umjesto korisničkim imenom i lozinkom, te .LIC datotekom, ERA 6 se sada aktivira korištenjem licenčnog ključa. Portal ESET License Administrator (ELA) omogućuje administratorima da upravljaju vjerodajnicama, pretvaraju vjerodajnice bazirane na dosadašnjim korisničkim imenima i lozinkama u licenčne ključeve za uporabu u ERA 6 i dodjeljuju privilegije suradnicima ili partnerima za upravljanje licencama. Za više informacija pogledajte ESET License Administrator korisničke upute.
     
  • ERA Agent — ERA Agent mora biti instaliran na svim klijentskim računalima koja komuniciraju s ERA serverom. ERA Agent olakšava sve komunikacije od servera i lokalno sprema informacije o konfiguracijskim postavkama kako bi omogućio najbrži odgovor na nove prijetnje.
     
  • Rogue Detection Sensor (RD Sensor) — RD Sensor je instaliran i aktiviran na istom serveru kao i ERA Server, te detektira nezaštićena klijentska računala na mreži. To bitno olakšava pronalaženje računala i njihovo uključivanje u web konzolu.
     
  • ERA Proxy Server — ERA Proxy Server može biti korišten na većim mrežama kako bi pomogao distribuirati opterećenje koje bi klijentska računala stvorila prema ERA Serveru.
     
  • ERA HTTP Proxy — ERA HTTP Proxy služi kao centralna lokacija s koje računala na vašoj mreži mogu preuzeti nadogradnje ili druge resurse (na primjer, instalacijske datoteke za ESET-ove proizvode za koje imate licencu). HTTP proxy server zamjenjuje dosadašnji mirror ERA server koji više ne postoji, ali je mirrore moguće i dalje kreirati pomoću klijentskih programa (ESET Endpoint Antivirus / Security, ESET File security).

 

Odgovor

Što je novo u ERA 6.5? | Kako nadograditi na ERA 6.5?Sistemski zahtjevi | Dostupna tehnička podrška | Dnevnik promjena


 

  1. Što je novo u ERA 6.5?

    Za potpuni popis unaprjeđenja i promjena pogledajte Dnevnik promjena ERA 6.5   te  ovu infografiku

     
  2. Ovdje ispod je popis najvažnijih novosti u ovoj verziji (6.5):
    • Novi sigurnosni model sa više nezavisnih administratora (Multi-Tenancy) — Fino popdesite kojim uređajima i značajkama svaki korisnik može pristupiti i editirati - koristeći prilagodljivi set dopuštenja. Sada možete dozvoliti čitanje (Read), korištenje (use) i/ili pisanje (write)  za specifičnog korisnika skroz do pravila nivoa grupe ili zadatka, što je posebno prikladno u okružjima sa više nezavisnih administratora.
       
    • Nadogradnje korisničkog sučelja  —ERA 6.5 sadrži veći broj važnih nadogradnji korisničkog sučelja koje uključuju:
      • Proširen čarobnjak za pokretanje: čarobnjak koji je dodan u ERA 6.4, sada je proširen kako bi sadržavao dodatne korake i likove na relevantnu dokumentaciju.
      • Brze veze (Quick Links): Meni brzih veza pomaknut je na vrh ESET Remote Administrator Web klonzole (ERA Web konzole). Iz tog menija provodite najčešće pokretane akcije i pristupate relevantnom sadržaju baze znanja.
      • Statični lijevi meni: Ikone za meni na lijevoj strani ERA Web konzole su ažuritane. Taj meni sada možete zaključati u proširenom ili stisnutom položaju.
      • Prilagodba logotipa: Sada možete dodati svoje logotipe u ERA Web konzolu za  zajedničko brendiranje i/ili uslugu primjene vlastitog brenda (samo za MSP licence).
         
    • Pregled statusa — Sekcija "Pregled statusa" sada prikazuje informacije o neispravnim objektima ("Invalid Objects"), što su zadaci koji upućuju na nepostojeća računala, računala s neispravnim licencama, ili paketima koji više nisu dostupni u repozitoriju. Zadaci i notifikacije bez valjane distribucione adrese isto tako su označeni u odgovarajućem odjeljku korisničkog sučelja (UI).
       
    • Cjeloviti instalacijski paket (ESET Package Installer) — ESET Package Installer omogućava da instalirate ESET Remote Administrator Agenta (ERA Agent), odabranu sigurnosnu aplikaciju (ESET Endpoint Antivirus, ESET Endpoint Security, ESET File Security for Microsoft Windows Server, Exchange, Domino, i SharePoint prodgrame) zajedno s (sada opcionalnim) ESET AV Remover alatom. Ovaj instalacijski paket može među ostalim opcijama sadržavati i licencu, konfiguracije te ciljnu grupu.
       
    • Zaključavanje pravila (Override Mode) — Kada je postavka podešena pravilom, korisnik više ne može editirati tu postavku na klijentskom računalu. Na primjer, ako je zaštita u stvarnom vremenu podešena da se pokreće automatski na klijentima koji imaju ESET Endpoint Security, nije moguće pauzirati tu postavku na računalima na kojima je to pravilo aktivirano. Međutim to omogućava korisniima (koji znaju sigurnosnu lozinku) da privremeno "otključaju" klijentsko računalo radi rješavanja problema.   Dok je način rada "Zaključavanje pravila" (Overrride Mode) omogućen, možete u ERA izvesti ili zatražiti konfiguracijui pretvoriti ju u pravilo — aktivna primjena ERA pravila biti će privremeno odgođena. Kada je omogućen ovaj način rada,specijalni status se prikazuje i na klijentskom računalu i u ERA.
       
    • Unapređenja Apple iOS MDM-a — Sada možete konfiguriati ESET Remote Administrator MDM Connector da automatski sudjeluje  Appleovom programu za prijavu uređaja (DEP). To znači da možete naručivati Apple uređaje (pod pretpostavkom da sudjelujete u Apple VPP) i automatski ih upisati u ERA MDM. To omogućava i da uređaje održavate uređaje u nadziranom načinu rada ("supervised mode"), što znači da su potpuno upravljana (u vlasništvu organizacije/korporacije)

      Imate i mogućnost kontrolirati inicijalnu konfiguraciju uređaja (na primjer: koji ekrani će biti prikazani korisniku nakon uključivanja uređaja); i ERA sada nudi mogućnost postavljanja aplikacija na bijelu (ili na crnu) listu apliakcija za iOS, što će kontrolirati koje aplikacije krajnji korisnik može instalirati na svojem uređaju.


       
  3. Kako instalirati ERA 6.x?

    Pratite upute iz ovog članka naše baze znanja:  Koja su najbolja iskustva iz prakse za instalaciju sustava ERA 6.x?

     
  4. Trebam li platiti za nadogradnju na ERA 6?

    Ne, ESET-ovi korisnici s važećim poslovnim (Business) licencama mogu besplatno izvršiti nadogradnju na ERA 6.5.

     
  5. Kako izvršiti nadogradnju ERA 6.x na najnoviju verziju - ERA 6.5?
  6. Mogu li koristiti proizvode ESET Endpoint verzije 5 i/ili proizvode ESET Business Edition s ERA 6?

    ERA 6 može upravljati tim proizvodima, međutim bit će moguće upravljati samo postavkama koje su jednake u svim verzijama.
    Nove postavke dostupne u ESET-ovim proizvodima verzije 6 neće biti primijenjene na starije proizvode zbog promjena u konfiguriranju.
    Alat za migraciju (Migration Tool) je samostalna aplikacija koja omogućava migraciju podataka sa sustava ERA 4.x/5.x u posrednu bazu podataka koja omogućuje uvoz podataka u sustav ERA 6.x.
     

    • Parametarske grupe, statičke grupe sinkronizirane iz Active Directorya, zadaci i konfiguracijska pravila iz starijih verzija ERA ne mogu biti migrirani u ERA 6 zbog promjena u izgledu konfiguracije. ESET izričito preporučuje da zabilježite sve vaše konfiguracijske postavke prije nadogradnje sa starije verzije ERA, i da ih nakon nadogradnje ponovno primijenite na ERA 6.
       
    • Podaci koje Migration Tool može izvesti su:
      računala, statičke grupe, pravila, korisnici te dnevnici (otkrivenih prijetnji, skeniranja, firewalla, kontrole uređaja, filtriranih web stranica, događaja).

       
  7. Ako nadogradim ERA s prethodne verzije, mogu li sačuvati moja postojeća pravila?

    Da pravila možete migrirati s ranijih verzija ESET Remote Administratora.
    Međutim, obratite pažnju na listu ograničanje za migraciju pravila:
     

    • Migriraju se samo pravila s gornjeg ERA servera.
       

    • Migriraju se samo definicije pravila, relacije pravila se ne migriraju.
       

    • Nakon migracije migrirana pravila morate ručno dodijeliti odgovarajućim grupama.
       

    • Izostavlja se hijerarhija pravila. U slučaju da u starom sustavu ERA postoji zastavica zaobilaženja, ta se zastavica u pravilu na sustavu ERA 6 mijenja u obaveznu primjenu za tu istu postavku.
       

    • Ako se u istom pravilu u starom sustavu ERA nalaze postavke za više proizvoda, u sustavu ERA 6 stvorit će se pojedinačno pravilo za svaki proizvod.
       

    • Ako trenutno koristite neku od starijih verzija ERA i želite izvršiti nadogradnju na ERA 6.5, pročitajte ovaj članak naše baze znanja za listu preduvjeta i detaljne upute:
      Kako izvršiti nadogradnju na ESET Remote Administrator i ESET Endpoint verzije 6?

       

  8. Koji su sistemski zahtjevi i podržani operacijski sustavi za ERA 6?


    Kliknite na odgovarajući link ispod za detalje o sistemskim zahtjevima i podržanim operacijskim sustavima:

  9. Poznati problemi za ERA 6.5


    Pročitajte ovaj članak naše baze znanja za listu poznatih problema s ERA 6.5:


 

  1. Mogu li s ERA 6.x koristiti Microsoft Access bazu podataka?

    Ne, ERA 6 podržava samo Microsoft SQL Server 2008 R2 i novije ili MySQL 5.5 i novije baze podataka.
    Kada instalirate ERA Server ili Proxy možete specificirati server baze podataka koji želite koristiti ili MS SQL koji se može automatski instalirati.
    Molimo obratite pažnju da MS SQL Express baza ima limit od 10 GB.

     

  2. Nemam ni jednu od gore navedenih baza podataka. Mogu li ipak koristiti ERA 6?

    Da - Microsoft SQL Server Express je uključen u instalacijski paket ERA 6. Imate mogućnost instaliranja nove SQL Express baze podataka koja će biti konfigurirana za uporabu s ERA 6 korištenjem inicijalnih postavki.
    Molimo uzmite u obzir da Microsoft SQL Server Express ima ograničenje veličine baze od 10GB.

    Tijekom instalacije ESET Remote Administrator ne možete instalirati Microsoft SQL Server Express na Domain Controller. Ovo se može dogoditi ako koristite Microsoft SBS. U tom slučaju ESET preporučuje da instalirate ESET Remote Administrator na drugi poslužitelj ili da isključite SQL Server Express komponentu tijekom instalacije (ovo zahtijeva da koristite postojeći Microsoft SQL Server ili MySQL kao bazu podataka).

     

  3. Kako da otkrijem koji port koristi SQL server pri instalaciji?

    Najtočniji način za provjeru porta koji koristi vaš SQL server je da otvorite SQL Configuration manager i navigirate do
    "SQL Server Network Configuration" --> TCP/IP svojstava (properties).

     

  4. Vrlo teško je odrediti da li se SQL Server instalacija izvodi. Je li uobičajeno da instalacija traje duže od 10 minuta?

    To je normalno.
    Ovisno o konfiguraciji sustava, instalacija SQL servera može potrajati čak i 1 sat.
    ERA 6.5 instalacijski paket sve-u-jednom (All-in-one installer) sada prikazuje procijenjeno vrjeme za instalaciju komponenti.

     

  5. Tijekom instalacije ERA korištenjem postojeće MySQL baze podataka dobivam upozorenje
    "The database server is not configured correctly. Please check the documentation and reconfigure the database server as needed".


    Kako bi riješili ovaj problem, locirajte MySQL konfiguracijsku datoteku (my.ini na Windowsima i my.cnf na Linuxima).
    Otvorite datoteku korištenjem tekst editora i locirajte sekciju [mysqld].
    U tu sekciju dodajte sljedeću liniju: max_allowed_packet=33M.
    Unesena vrijednost mora biti 33M (ili veća) da bi ERA instalacija uspjela.

    Za MySQL 5.6.20 i 5.6.21:
    Vrijednost innodb_log_file_size mora biti postavljena na najmanje 200 MB
     
    za MySQL >= 5.6.22:
    Vrijednost innodb_log_file_size * innodb_log_files_in_group mora biti postavljena na najmanje 200 MB (* je množenje, produkt dva parametra mora biti >= 200 MB)

     

  6. U ERA Server Trace Logu dobivam poruku pogreške "The size of BLOB/TEXT data inserted in one transaction is greater than 10% of redo log size. Increase the redo log size using innodb_log_file_size. (1118)"

    Kako bi riješili ovaj problem, pratite upute iz točke 14 ovog članka.
     

  7. Instalacija ukazuje da moram instalirati Microsoft .NET framework 3.5, međutim .NET framework 3.5 ne mogu instalirati na Windows Server 2012 korištenjem navedenog linka

    Instalacijski paket predložen ovim linkom ne može biti korišten za Windows Server 2012 (i 2012 R2 server) zbog sigurnosnih pravila koja postoje u Windows Server 2012. Umjesto toga za instalaciju .NET 3.5 koristite Roles and Features Wizard. Slična pravila vrijede i za Windows server 2016.

  8. Ja već imam instaliran Microsoft .NET 4.5 framework. Moram li instalirati i Microsoft .NET 3.5?

    Da. Microsoft .NET framework 4.5 nije unatrag kompatibilan i zbog toga se mora instalirati i .NET 3.5.

     

  9. Mogu li instalirati i koristiti ERA 6.x u virtualiziranom okružju?

    Da - ERA 6 je kompatibilna s VMware, Hyper-V i VirtualBox virtualiziranim okružjima. Za primjenu ERA Servera i ERA Proxy Servera u virtualiziranom okružju možete koristiti datoteku ERA 6 Open Virtualization Appliance (OVA).

    Za informacije o korištenju ESET-ovih rješenja u virtualnim okružjima, pročitajte ovaj naš članak Korištenje ESET Business proizvoda verzije 6 u virtualnim okružjima - često postavljana pitanja.
    Za detaljne instrukcije o korištenju, posjetite ESET Remote Administrator sustav pomoći za virtualne uređaje (6.5).

     

  10. Moram li ručno instalirati ERA Agenta?

    Ne. ERA 6.x može locirati računala u mreži i distribuirati im ERA Agenta iz ERA konzole.
    Za instrukcije o implementaciji ERA Agenta na klijente u mreži pročitajte članak baze znanja: Kako implementirati ESET Remote Administrator Agenta?, ili pročitajte ESET Remote Administrator 6 Basic Setup Guide (na engleskom).

     

  11. Mogu li koristiti ERA Agenta za implementaciju ERA Proxy Servera?

    Ne, ERA Proxy Server mora biti instaliran ručno.
    Međutim za distribuciju instalacijske datoteke na željene klijente možete koristiti e-poštu (email).

     

  12. Ja sam ESET Managed Service Provider (MSP), mogu li izvršiti nadogradnju na ERA 6.x?

    ESET nudi slijedeće RMM dodatke (Plug-Ins) za korištenje s ERA od verzija 5.3 i novijima: Kaseya, LabTech, Tigerpaw, ConnectWise, Autotask.
    Za više informacija posjetite ESET-ovu web stranicu Remote Management proizvoda (na engleskom)

     

  13. Koja je uloga ESET License Administratora (ELA)?

    ESET License Administrator kombinira različite vjerodajnice licenciranja korištene od starijih verzija ESET-ovih proizvoda u jedan licenčni ključ (License key). To eliminira potrebu za datotekama licenci (EAV-*.LIC) koje su ESET-ovi proizvodi koristili do sada. Dodatno, portal ESET License Administrator dozvoljava vlasnicima licenci da administriraju korištenje licenci  kreiranjem Security Admin korisničkih računa. Vlasnik licence zadržava punu kontrolu korištenja i može delegirati kontrolu vjerodajnica Security Administratorima koji su onda u mogućnosti upravljati licencama određenih korisnika.
    Za više informacija pogledajte ESET License Administrator sustav online pomoći.

 

 

Trebam pomoć pri instalaciji ERA 6. Koji resursi podrške su mi dostupni?

ESET pruža podršku u obliku korisničkih uputa (User Guides), potpuno lokaliziranih sustava pomoću unutar aplikacija, online bazu znanja (na engleskom), a u našoj regiji dostupna je lokalizirana baza znanja, podrška porukama e-pošte, telefonom, a po potrebi i udaljenom administracijom računala.
 

 

 

Dnevnik promjena (Changelog) za ESET Remote Administrator 6.5.31.0 (na engleskom)

 
  • Added: New Access Rights Management (Security Model) allowing multi-tenancy in ESET Remote Administrator (isolation of data), and more granular control over access to objects and tasks (ability to grant specific access to task types and new “use” access right)
  • Added: Apple Device Enrollment Program support & expansion of Apple Mobile Device management settings (including application control)
  • Added: New installers section, under “Admin” which contains all available installation packages. Live installers and SCCM/GPO deployment scripts are stored here for easy access.
  • Added: What´s new page for upgraded users informing them about major changes in ESET Remote Administrator 6.5
  • Added: Paging functionality for main web console screens (computers / threats) & reports
  • Added: “Quick links” & “Help” menus in the top bar of ESET Remote Administrator web console that feature relevant content
  • Added: “Last Used Tasks” context menu option, showing the last 10 executed tasks
  • Added: “Connect” context menu option, which allows the user to open a RDP to a target computer
  • Added: New Status Overview section with information about “invalid objects” (not configured notifications, invalid client tasks & server tasks)
  • Added: New filtering options to the “License Management” Screen (filter by license types & license flags)
  • Added: Option to enter custom logo to Web console and reports, by the means of co-branding and white-labeling (for MSP users)
  • Added: HASH of infected file with “first seen here” value (informs the user of when the file was present on the computer, even if it was prior to detection) added to threat details
  • Added: Option to download generated reports (as PDF, PS, CSV) directly from the web console
  • Added: Quarantine section with all aggregated quarantined files added to the “admin” section of the main menu
  • Added: Merging of lists in policies (all lists can now be merged based on the list type, actions to “append”, “prepend” and “replace” are available)
  • Added: Ability to import exclusions in policy editor for ESET Endpoint for Windows
  • Added: Ability to granularly configure which statuses will be displayed locally or reported to ESET Remote Administrator
  • Added: New standalone deployment tool that allows remote / silent push of all in one packages to the network
  • Added: Support for IBM qRadar (logs can now be natively exported in LEEF Format, which is recognized by IBM qRadar SIEM)
  • Added: Ability to generate an “offline repository” using the mirror tool (a full dump of all installers in the ESET Repository is performed)
  • Changed: It is now possible to create an all-in-one installer for Windows Endpoint, File Security for Windows Server, Mail Security for Exchange & Domino and SharePoint products (6.x variants)
  • Changed: Generated all-in-one installer packages now use the new product installer which is branded and clearly shows license, remote administrator server name and target group,  included products and their initial configurations
  • Changed: New policy flags more clearly denote not applied, applied and forced settings
  • Changed: Renamed product-specific policies for better understanding (ESET Security product for Windows is now ESET Endpoint for Windows, ESET Security product for OS X & Linux is now ESET Endpoint for macOS (OS X) & Linux, ESET Security product for Android is now ESET Endpoint for Android
  • Changed: Enhanced reporting / report & notifications filtering options (ability to filter reports / threats by scanner, or event type)
  • Changed: Updated post-installation wizard
  • Changed: Main (left) menu expands / collapses on click and icons are updated for improved recognition
  • Changed: Virus Signature Database Update / Rollback task has been renamed to Module update task (together with the corresponding dynamic groups and context menu items)
  • Changed: Redesigned “Client Details” screen, for better readability and easier navigation including information badges for threats / alerts & installed applications
  • Changed: Client details / task executions shows the last execution time for each task on a selected client
  • Changed: Deploy Agent Screen now features the option to download a standalone deployment tool and select an existing (task / or various installer options)
  • Changed: Client tasks executions display the last execution / modification time for each task
  • Changed: It is possible to filter by “last status” in task executions or show only computers where the task is planned
  • Improved: Database redesign with increased performance (one server capable of hosting more than 200 000 computers on one physical machine, with installed webserver / web console, database server & ERA server). This generally improves product responsiveness for all customers
  • Improved: Automatic deletion of computers / manual computer removal from ERA can now trigger product deactivation (license seat removal)
  • Improved: It is possible to specify more report templates in the generate report task
  • Improved: Inherited policies are shown when the user clicks “manage policies” on individual client computers
  • Improved: Endpoint Scheduler configuration now includes all of the options from the local scheduler instance (actions after scan, ignoring exclusions …)
  • Improved: It is possible to trigger “shutdown after scan” for the on-demand scan client task in ERA web console
  • Improved: Ability to select security groups, for Web Control / Device Control configuration. Also, when values are saved, human readable name of the object, instead of SID is displayed (on Windows-based ERA installations only)
  • Improved: Changed behavior of removing a mobile device from management, where it is possible to stop managing a task without having the mobile application installed to be able to remove it (it still does not report “success”, however it is able to delete the machine without reappearing).
  • Fixed: An issue that made it impossible to install ESET Mobile Device Connector using MySQL ODBC driver version 5.1.5
  • Fixed: An issue that made it impossible to upgrade Agent on OS X 10.10 using a component upgrade task
  • Fixed: An issue that made it impossible to install ERA on Windows Server 2003, when a license key is added during installation
  • Fixed: Inability to upgrade from EFSW 4.5 to EFSW 6.x using the ERA “software install task” because the upgrade will fail due to a necessary restart
  • Fixed: When manually upgrading ESET Mobile Device Connector from version 6.1 to newer version on Windows, an error dialog is displayed.
  • Fixed: You cannot enroll the same device that has been previously enrolled and un-enrolled using the task "Stop managing / Uninstall ERA agent"
  • Fixed: Other bug-fixes and optimizations
     

 

 

(posljednji puta revidirano 17.08.2017)
SOLN3590