TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Upute za preuzimanje i pokretanje programa TeamViewer

 

Pitanje

  • Nakon što ste s našom službom tehničke podrške telefonski dogovorili daljinsku administraciju problematičnog računala, ne znate što trebate napraviti kako bi to ostvarili.

 

Rješenje

 

Kliknite na ikonu lijevo ako želite pogledati kratki video o pokretanju našeg TeamViewer klijenta

 

Molimo da postupite prema niže navedenim uputama:

 

Slika 1-1

  • Kliknite na gornju sliku (slika 1-1) desnom tipkom miša

     
  • Ovisno o verziji web preglednika (Internet Explorer 11, Mozilla Firefox ili Google Chrome), iz izbornika odaberite jednu od opcija:
     
    Preglednik Hrvatski Engleski
    Mozilla Firefox Spremi poveznicu kao... Save link as...
    Internet Explorer Spremi cilj kao... Save target as...
    Google Chrome Spremi vezu kao... Save link as...

     

     

     




    Ako koristite Microsoft Edge (Microsoftov web preglednik za Windowse 10) samo kliknite lijevom tipkom miša na gornju sliku, i proces spremanja izvršne datoteke bit će automatski pokrenut.

     
  • Spremite program na Radnu površinu (Desktop).

     
  • Na Radnoj površini (Desktopu) pokrenite izvršnu datoteku (program) 000-NORT-TV.exe (slika 1-2).

Slika 1-2

 

  • Ako program upita "Želite li dopustiti daljinsko upravljanje..:" ili "Želite li dopustiti promjene na računalu" odgovorite s DA

    Slika 1-3
     

  • Javite nam svoj ID i lozinku koje će program ispisati (slika 1-4)

    Slika 1-4
     

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja

 

  • Pogledajte kratki Youtube video o preuzimanju i pokretanju našeg TeamViewera
     

 

 

(posljednji puta revidirano 14.02.2019)