TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Kako u sustav unijeti ESET korisničko ime i lozinku?

 

Pitanje

  • "Proizvod nije aktiviran"

  • Trebate unijeti korisničke podatke (korisničko ime i lozinku) za obnovu licence

  • Trebate provjeriti da li ste u program unijeli ispravno korisničko ime (i lozinku)

  • Dobili ste poruku upozorenja: " Netočno korisničko ime i lozinka" (eng: "Invalid username and password")

  • Aktualizacija baze podataka virusnih potpisa nije uspjela

  • Aktivacija proizvoda nije uspjela


Detalji

Ovaj članak odnosi se na:

  • ESET-ove programe verzije 8.x i starije za kućne korisnike i male urede
  • ESET-ove programe verzije 5.x i starije za poslovne korisnike

Svim korisnicima koji još uvijek koriste te stare verzije ESET-ovih programa preporučujemo da što je prije moguće izvrše nadogradnju na najnovije dostupne verzije prograsma za koje imaju važeće licence.

 

Kako Licenčnim ključem (LKY) aktivirati ESET-ove programe?


U najnovijim verzijama programa ESET je uveo licenčni ključ (LKY) koji zamjenjuje korisničko ime / lozinku iz podataka o licenci. Trebate ga koristiti da biste mogli aktivirati najnovije ESET-ove programe.
Licenčni ključ jedinstven je niz znakova i brojki (u obliku XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX) koji se koristi za identifikaciju vlasnika licence i aktivaciju licence umjesto dosadašnjeg korisničkog imena i lozinke.

Postupak za unos licenčnog ključa u ESET-ove proizvode
opisan je u ovom članku naše baze znanja.

Rješenje

Za rješenje "u četiri riječi" kliknite ovdje u4rijeci

 

ESET Smart Security i ESET NOD32 Antivirus svakih sat vremena provjeravaju dostupnost nove aktualizacije, te se barem jednom dnevno aktualiziraju novim virusnim potpisima, a povremeno se nadograđuju i komponente samog programa.
Aktualizacija neće biti uspješna ako ste krivo unijeli korisničko ime ili lozinku ili korisničko ime i lozinka nisu važeći.

Ako želite provjeriti jeste li ispravno unijeli korisničko ime i lozinku ili u ESET-ov proizvod trebate unijeti podatke za obnovu licence, pratite niže navedene upute:

 

 

Metoda I - Unos korisiničkog imena i lozinke korištenjem Naprednih podešavanja

 

  1. Pogledajte video s uputama za unos korisničkog imena i lozinke:
     

Kako bi pogledali video s opisom postupka u nastavku ovog teksta   kliknite ovdje.

 

 

Metoda II - Unos korisničkog imena i lozinke korištenjem kratica na tipkovnici

 

  1. Otvorite glavni prozor ESET programa.
     

  2. Dok ste u glavnom prozoru programa, pritisnite Ctrl + U na vašoj tipkovnici kako bi otvorili prozor za podešavanje korisničkog imena i šifre.

Slika 2-1

 

  1. Unesite ispravno korisničko ime i lozinku i kliknite "U redu".

Sljedeći podaci služe samo kao primjer:
Korisničko ime: EAV-12345678
Lozinka: abcde12345

Slika 2-2

 

  1. U glavnom prozoru programa, kliknite na Aktualizacija Aktualiziraj odmah (budite sigurni da je računalo spojeno na Internet).

Slika 2-3

 

  1. Aktualizacija će proći ako su korisničko ime i lozinka uneseni točno.
    Ako aktualizacija ne prođe, provjerite Internet konekciju i ponovite korake 2-4 ove upute.

     

  2. Ako na računalu još uvijek imate neku stariju verziju ESET Smart Security ili ESET NOD32 preporučujemo da ih nadogradite na najnoviju verziju.

 

Napomena:

  • Korisničko ime i lozinku je potrebno unijeti točno kako su napisani.

  • Korisničko ime i lozinka razlikuju velika i mala slova i crtica u korisničkom imenu je obavezna.

  • Lozinka se sastoji od deset znakova i sve su mala slova.

  • Ako podatke prenosite (copy/paste) uvjerite se da ne kopirate prazna mjesta jer ona nisu sastavni dio niti korisničkog imena niti lozinke.

  • Razlikuju se slovo "l" i broj jedan "1".

  • Veliko 0 je broj nula (0), a malo o je slovo o.


Održavanje baze virusnih potpisa i programa aktualnim najvažniji je dio sigurnosnog sistema.

Uvijek vodite računa da antivirusni program bude aktualiziran kako biste osigurali neprestanu zaštitu.
 


 

Ako još uvijek imate problema s aktualizacijom, kontaktirajte našu Službu za korisnike kako bi se uvjerili da je korisničko ime i lozinka koju koristite valjana.


 

Rješenje "u četiri riječi":

  • otvorite ESET-ov program (GUI)
  • pritisnite CTRL+U
  • upišite korisničke podatke
  • aktualizirajte bazu virusnih potpisa

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 05.12.2017)
SOLN2792