TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Kako u sustav unijeti ESET korisničko ime i lozinku?

 

Pitanje

  • "Proizvod nije aktiviran"
  • Trebate unijeti korisničke podatke (korisničko ime i lozinku) za obnovu licence
  • Trebate provjeriti da li ste u program unijeli ispravno korisničko ime (i lozinku)
  • Dobili ste poruku upozorenja: " Netočno korisničko ime i lozinka" (eng: "Invalid username and password")
  • Aktualizacija baze podataka virusnih potpisa nije uspjela
  • Aktivacija proizvoda nije uspjela

 

Detalji

Ovaj članak odnosi se na:

  • ESET-ove programe verzije 8.x i starije za kućne korisnike i male urede
  • ESET-ove programe verzije 5.x i starije za poslovne korisnike
     

Svim korisnicima koji još uvijek koriste stare verzije tih ESET-ovih programa preporučujemo da što je prije moguće izvrše nadogradnju na najnovije dostupne verzije programa za koje imaju važeće licence.

 

Kako Licenčnim ključem (LKY) aktivirati ESET-ove programe?


U najnovijim verzijama programa ESET je uveo licenčni ključ (LKY) koji zamjenjuje korisničko ime / lozinku iz podataka o licenci. Trebate ga koristiti da biste mogli aktivirati najnovije ESET-ove programe.
Licenčni ključ jedinstven je niz znakova i brojki (u obliku XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX) koji se koristi za identifikaciju vlasnika licence i aktivaciju licence umjesto dosadašnjeg korisničkog imena i lozinke.

Postupak za unos licenčnog ključa u ESET-ove proizvode opisan je u ovom članku naše baze znanja.

 

Rješenje

 

Za rješenje "u četiri riječi" kliknite ovdje u4rijeci

 

 

ESET-ovi programi svakih sat vremena provjeravaju dostupnost nove aktualizacije, te se barem jednom dnevno aktualiziraju novim virusnim potpisima, a povremeno se nadograđuju i komponente samog programa.
Aktualizacija neće biti uspješna ako ste krivo unijeli korisničko ime ili lozinku ili korisničko ime i lozinka nisu važeći.

Ako želite provjeriti jeste li ispravno unijeli korisničko ime i lozinku u ESET-ov proizvod trebate unijeti podatke za obnovu licence, pratite niže navedene upute:

 

 

 

Metoda I - Unos korisiničkog imena i lozinke korištenjem Naprednih podešavanja

 

  1. Otvorite ESET NOD32 Antivirus ili ESET Smart Security

     
  2. Pritisnite funkcijsku tipku F5 kako biste otvorili prozor naprednih podešavanja

     
  3. Kliknite na AktualizacijaPostavke.

     
  4. Upišite korisničko ime i lozinku
    Potom kliknite na U redu kako biste spremili te postavke i zatvorili prozor naprednog podešavanja.

 

 

 

Metoda II - Unos korisničkog imena i lozinke korištenjem kratica na tipkovnici

 

  1. Otvorite glavni prozor ESET programa.
     
  2. Dok ste u glavnom prozoru programa, pritisnite Ctrl + U na tipkovnici kako bi otvorili prozor za podešavanje korisničkog imena i lozinke.

    Slika 2-1

     

  3. Unesite ispravno korisničko ime i lozinku i kliknite "U redu".
    Sljedeći podaci služe samo kao primjer:
    Korisničko ime: EAV-12345678
    Lozinka: abcde12345

    Slika 2-2

     

  4. U glavnom prozoru programa, kliknite na AktualizacijaAktualiziraj odmah (budite sigurni da je računalo spojeno na Internet).

    Slika 2-3

     

  5. Aktualizacija će proći ako su korisničko ime i lozinka uneseni točno.
    Ako aktualizacija ne prođe, provjerite Internet konekciju i ponovite korake 2-4 ove upute.

     
  6. Ako na računalu još uvijek imate neku stariju verziju ESET Smart Security ili ESET NOD32 preporučujemo da ih nadogradite na najnoviju verziju.

 

 

Napomena:

  • Korisničko ime i lozinku je potrebno unijeti točno kako su napisani.
  • Korisničko ime i lozinka razlikuju velika i mala slova i crtica u korisničkom imenu je obavezna.
  • Lozinka se sastoji od deset znakova i sve su mala slova.
  • Ako podatke prenosite (copy/paste) uvjerite se da ne kopirate prazna mjesta jer ona nisu sastavni dio niti korisničkog imena niti lozinke.
  • Razlikuju se slovo "l" i broj jedan "1".
  • Veliko 0 je broj nula (0), a malo o je slovo o.


Održavanje baze virusnih potpisa i programa aktualnim najvažniji je dio sigurnosnog sistema.
Uvijek vodite računa da antivirusni program bude aktualiziran kako biste osigurali neprestanu zaštitu.

 

Ako još uvijek imate problema s aktualizacijom, kontaktirajte našu Tehničku podršku kako bi se uvjerili da je korisničko ime i lozinka koju koristite valjana.

 

 

Rješenje "u četiri riječi":

  • otvorite ESET-ov program (GUI)
  • pritisnite CTRL+U
  • upišite korisničke podatke
  • aktualizirajte bazu virusnih potpisa

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 

 

 

 

 

(posljednji puta revidirano 19.03.2019)
SOLN2792