TvrtkaPartneri
 

NORT - Baza znanja

Kontaktirajte podršku

   
 
Pretraga Baze Znanja
Traži Opcije
Kako pristupiti dnevnicima i poslati ih na analizu?

Pitanje

  • Naša služba tehničke podrške od vas je zatražila kopiju jednog od sljedećih dnevnika (log datoteka):
    .
    • Dnevnik skeniranja računala,
    • Dnevnik otkrivenih prijetnji,
    • Dnevnik događaja,
    • Dnevnik HIPS,
    • Dnevnik osobnog firewalla,
    • Dnevnik filtriranih web stranica,
    • Dnevnik antispam zaštite
    • Dnevnik roditeljske zaštite.

 

Detalji

ESET-ovi antivirusni programi čuvaju dnevnike svih prethodnih skeniranja koja su izvršena na računalu. Ti dnevnici korisni su pri utvrđivanju jesu li prijašnje prijetnje uspješno očišćene ili obrisane.

Pogledajte ovdje ispod za detaljnije informacije o svakom tipu dnevnika (log datoteke):

  • Dnevnik otkrivenih prijetnji: sadrži detaljne informacije o infiltracijama koje otkriju moduli ESET-ovog programa
  • Dnevnik događaja: sadrži sve važne akcije koje provodi ESET-ov program, informacije o događajima i pogreškama do kojih je došlo u programu
  • Dnevnik skeniranja računala: rezultati svih izvršenih ručnih ili planiranih skeniranja.
  • Dnevnik HIPS: zapisi specifičnih HIPS pravila označenih za zapisivanje
  • Dnevnik osobnog firewalla: prikazuje sve udaljene napade na računalo koje je otkrio osobni firewall.
    (Samo u ESET Smart Security Premium, ESET NOD32 Internet Security, ESET Smart Security i ESET Endpoint Security)
  • Dnevnik filtriranih web stranica: popis web stranica blokiranih Zaštitom web pristupa ili Roditeljskom kontrolom
    (Samo u ESET Smart Security Premium, ESET NOD32 Internet Security, ESET Smart Security i ESET Endpoint Security)
  • Dnevnik antispam zaštite sadrži zapise koji se odnose na poruke e-pošte označene kao spam poruke.
    (Samo u ESET Smart Security Premium, ESET NOD32 Internet Security, ESET Smart Security i ESET Endpoint Security)
  • Dnevnik roditeljske zaštite Prikazuje web stranice blokirane ili dopuštene Roditeljskom kontrolom, kao i kako su pravila za filtriranje primijenjena.
    (Samo u ESET Smart Security Premium, ESET NOD32 Internet Security i ESET Smart Security)

 

Napomena:

 

U pojedinim rijetkim slučajevima, služba tehničke podrške tražiti će od Vas da aktivirate i dijagnostičko logiranje.

To možete napraviti prateći upute iz ovog članka naše baze znanja:

 

Odgovor

 

Korisnici Windows računala: Kliknite ovdje za instrukcije
 

Korisnici macOS računala: Kliknite ovdje za instrukcije
 

Korisnici Android uređaja: Kliknite ovdje za instrukcije
 

Važno!


Molimo da nam dnevnike ne šaljete bez prethodnog zahtjeva naše službe tehničke podrške.

 

 

  Korisnici Windows računala
  (ESET Smart Security Premium / ESET NOD32 Internet Security / ESET NOD32 Antivirus i ESET Smart Security)

 

  1. Otvorite glavni prozor ESET-ovog antivirusnog programa

     
  2. Odaberite ALATI → Više alata → Dnevnici.

     

    Slika 1-1

     

  3. Odaberite Dnevnici.

     

    Slika 1-2

     

  4. Iz padajućeg menija odaberite vrstu dnevnika koju tražite.
    (u ovom primjeru odabrano je Skeniranje računala).
    Kako biste nam dostavili tu datoteku nastavite na korak 5.

     
  5. U prozoru željenog dnevnika, desnom tipkom miša kliknite na bilo koji zapis i iz kontekstnog izbornika izaberite Izvezi sve.
    (Osigurajte da ste prije ove akcije odabrali dnevnički zapis (biti će istaknut) prije no što kliknete na Izvezi sve)

     

    Slika 1-3

     

  6. U prozoru za spremanje (Save as window), odaberite mapu (direktorij) u koju želite spremiti dnevnik (u našem primjeru odabrana je mapa Temp).

     
  7. U polje Naziv datoteke (File name) upišite naziv dnevnika (u ovom primjeru Dnevnik Skeniranja),
    potom kliknite na Spremi (Save).

    Važno je da nam tražene Dnevnike dostavite u obliku tekstnih (.TXT) ili XML datoteka, kako bi naša služba podrška vaš zahtjev mogla procesirati u najkraćem mogućem roku.

     

    Slika 1-4

     

  8. Ovu datoteku priložite kao privitak u poruku e-pošte koju ćete dostaviti našoj službi tehničke podrške.
    Naši djelatnici u najkraćem mogućem roku pregledati će dostavljene dnevnike i dostaviti Vam preporučene korake za rješavanje problema.

    (Ako planirate da nam dostavite dnevnike skeniranja, nemojte nam ih slati bez prethodnog zahtjeva naše službe tehničke podrške)

 

Povratak na vrh

 

 

  Korisnici macOS računala
  (ESET Cyber Security Pro/ Cyber Security)

 

 

  1. Otvorite glavni prozor ESET Cyber Security Pro ili Cyber Security programa
     
  2. Odaberite Tools → Log Files.

     

    Slika 2-1

     

  3. Iz padajućeg menija odaberite vrstu dnevnika koju tražite
    (u ovom primjeru odabrano je Computer Scan).
    Kako biste nam dostavili tu datoteku nastavite na korak 4.


    Slika 2-2

     

  4. U prozoru dnevnika dvoklikom miša kliknite na zapis koji želite, kako bi otvorili željeni Dnevnik.
    U prozoru tako otvorenog dnevnika kliknite desnom tipkom miša na bilo koji zapis,
    pa iz kontekstnog izbornika odaberite Export All.

    Slika 2-3

     

  5. U prozoru Export Log to File kao lokaciju za spremanje odaberite Desktop,
    potom kliknite na Save.

    Slika 2-4
     

  6. Ovu datoteku priložite kao privitak u poruku e-pošte koju ćete dostaviti našoj službi tehničke podrške.
    Naši djelatnici u najkraćem mogućem roku pregledati će dostavljene dnevnike i dostaviti Vam preporučene korake za rješavanje problema.

    (Ako planirate da nam dostavite dnevnike skeniranja, nemojte nam ih slati bez prethodnog zahtjeva naše službe tehničke podrške)
     

Povratak na vrh

 



  Korisnici Android uređaja
  (ESET Mobile Security for Android)

 

  1. Otvorite ESET Mobile Security for Android
     
  2. Dodirnite Antivirus.

     

    Slika 3-1
     

  3. Dodirnite Scan Logs.

    Slika 3-2
     

  4. Biti će prikazan popis dostupnih dnevnika.
    Dodirnite određeni zapis kako bi provjerili informacije sadržane u njemu.
     

    Najveći mogući broj zapisa


    ESET Mobile Security for Android može pohraniti do 128 zapisa.

     

    Slika 3-3
     

  5. Kako bi našoj službi tehničke podrške dostavili dnevnik skeniranja na analizu:
    Navigirajte do početnog ekrana (home screen) i dodirnite oznaku u gornjem desnom kutu ekrana pa odaberite → Customer Care.

    Slika 3-4
     

  6. Dodirnite Customer Care.

     

    Slika 3-5
     

  7. Popunite sva potrebna polja,
    odaberite potvrdni okvir pokraj Application log,
    potom dodirnite Submit.

    Slika 3-6
     

  8. Djelatnici tehničke podrške u najkraćem mogućem roku pregledati će dostavljene dnevnike i dostaviti Vam preporučene korake za rješavanje problema.

    (Ako planirate da nam dostavite dnevnike skeniranja, nemojte nam ih slati bez prethodnog zahtjeva naše službe tehničke podrške)
     

Povratak na vrh

 

 

Dodatne informacije i linkovi na povezane članke baze znanja
 


 

 

 

(posljednji puta revidirano 15.02.2019)
SOLN3217